ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

میداوودی: درمورد سایپا حرفی ندارم


مهاجم تیم فوتبال سایپا با اصرار خبرنگاران گفت: مشخص است که من دوست دارم در دربی 81 استقلال برنده شود.

خبرگزاری فارس: میلاد میداوودی که به همراه دو دختر خردسالش به ورزشگاه دستگردی آمده است حاضر به انجام گفت‌وگوی مفصل با خبرنگاران نشد و فقط گفت: ترجیح می‌دهم که هیچ صحبتی در مورد سایپا نکنم.

وی در مورد مشخص شدن وضعیتش در تیم فوتبال سایپا گفت: فکر می‌کنم در این هفته وضعیتم مشخص شود.

میداوودی حتی حاضر به گفت‌وگو در مورد دربی 81 پایتخت نشد و وقتی با اصرار خبرنگاران مواجه شد، اظهار داشت: مشخص است که من دوست دارم استقلال در دربی برنده شود.


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // میداوودی: استقلال قهرمان می شود اگر سایپا بگذارد!‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بی اطلاعی تقوی از پست جدیدش در سایپا؛ من و خدایم می‌دانیم که من کاری به رمال‌ها ندارم



سرمربی سایپا , پرسپولیس , باشگاه سایپا

 

سرمربی جدید سایپا گفت: «خبر ندارم که سرمربی سایپا شده‌ام یا نه. اگر قطعا این اتفاق رخ داده باشد، با تمام وجود سرمربیگری سایپا را قبول می‌کنم.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، دیروز در جریان پخش مستقیم بازی صبای قم و پرسپولیس کارشناس تلویزیون کسی نبود جز مجتبی تقوی؛ مردی که ساعتی بعد به عنوان سرمربی جدید باشگاه سایپا معرفی شد. جالب است که دیشب هم کارشناس پخش زنده بازی میلان و آرسنال این بار سرمربی سایپا بود.

تقوی مدت‌هاست که به‌عنوان یکی از کارشناس‌های ثابت تلویزیون در هنگام پخش مسابقات فوتبال شناخته می‌شود. مردی که فن بیانش نسبت به دیگر مربیان و کارشناسان فوتبال ایران در سطح بالاتری قرار دارد و اگرچه با ریتمی تندتر از حد معمول صحبت می‌کند اما قادر هست که برای جذب مخاطب به اندازه کافی مطالب جذاب در میان حرف‌هایش بگنجاند.

مجتبی تقوی در مورد این‌که به عنوان سرمربی سایپا انتخاب شده است، گفت: «من چند ساعت در برنامه تلویزیونی بودم و خبر ندارم که سرمربی سایپا شده‌ام یا نه. اگر قطعا این اتفاق رخ داده باشد، با تمام وجود سرمربیگری سایپا را قبول می‌کنم چون 16 سال از عمرم را در این تیم گذرانده‌ام و کاپیتان آن بوده‌ام.»

تقوی در مورد حرف و حدیث‌هایی که این نوع انتخاب به دنبال خواهد داشت هم اظهار داشت: «من در عمرم هیچ وقت علیه کسی حرف بد نزده‌ام. در کارشناسی‌هایم هم دیده‌اید که مثبت صحبت می‌کنم. پارسال هم که در سایپا مشاور مدیرعامل بودم، مسئولیت تیم‌های پایه را هم بر عهده داشتم. می‌خواستم یک سری بازیکن بسازم ولی پارسال هم می‌گفتند قرار است من جایگزین سرمربی سایپا شوم.»

تقوی ادامه داد: «این بار هم نمی‌دانم چرا باشگاه این تصمیم را گرفته. باید مدیریت باشگاه جواب بدهد که چرا چنین انتخابی داشته. من امسال در لیگ یک بودم و با سایپای شمال کار کردم. ولی دیدم این تیم با ایده‌آل‌های من جور نیست و کنار کشیدم.»

تقوی در مورد این‌که گفته می‌شود او با رمال‌ها کار می‌کند هم تصریح کرد: «همه از این حرف‌ها می‌زنند ولی وقتی وارد آب می‌شوی، خیس شدن هم دارد. مهم این است که من و خدایم می‌دانیم که من کاری به رمال‌ها ندارم.»

در هر حال تقوی از امروز سرمربی جدید تیم سایپا است و با شغل جدیدی که او پیدا کرده احتمالا کمتر فرصت سر زدن به جام جم و کارشناسی بازی‌های فوتبال را پیدا خواهد کرد. از طرف دیگر مجید صالح با سپردن تیمش به تقوی فرصت بیشتری برای حضور در پخش زنده را پیدا خواهد کرد. صالح هم پیش‌ترها کارشناسی مسابقات فوتبال را در صداوسیما به دفعات تجربه کرده اما امسال سرمربیگری در لیگ برتر فرصت چندانی برای او باقی نمی‌گذاشت تا به این امورات بپردازد.

با نقل و انتقالی که در تیم سایپا رخ داده احتمالا از این پس به موازات دور شدن تقوی از تلویزیون شاهد حضور مجدد مجید صالح روی صندلی کارشناسی تلویزیون خواهیم بود. کلا جایگاه کارشناسی فوتبال در رسانه ملی محمل مناسبی برای مربیان بیکاری است که اگر طاقت بیکاری را داشته باشند طاقت دور شدن از انظار بینندگان عزیز را ندارند.