ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

میثاقیان: پرسپولیس را به من بدهند قهرمان می‌کنم/ مدیرعامل آلومینیوم فریب دلال‌ها را خورد



من خودم پلی‌آف باز هستم/سوابق من را باید به همه دنیا نشان دهید

میثاقیان: پرسپولیس را به من بدهند قهرمان می‌کنم/ مدیرعامل آلومینیوم فریب دلال‌ها را خورد

سرمربی پیشین تیم فوتبال آلومینیوم گفت: این پرسپولیس را با این هزینه‌ها به من بدهند قهرمان می‌کنم.

اکبر میثاقیان درگفت‌وگو با فارس، در مورد برکناری‌اش از آلومینیوم هرمزگان اظهار داشت: بروید از مدیران بپرسید که چرا چنین تصمیماتی می‌گیرند.می‌خواهند با آبروی ما بازی کنند، من که اکنون این صحبت‌ها را انجام می‌دهم کنار مدیرعامل باشگاه آلومینیوم هستم و مشکلی با او ندارم و معتقدم که مدیرعامل این تیم را فریب دادند.

وی افزود: مدیرعامل ما جوان است و به قدری این دلال‌ها به او فشار آوردند که مجبور شد چنین تصمیمی بگیرد اما من چون آدم عصبانی هستم و دلال‌ها از من می‌ترسند سراغم نمی‌آیند.

میثاقیان در پاسخ به این سؤال که چقدر معتقد است مباحث فنی باعث شد تا باشگاه آلومینیوم چنین تصمیمی بگیرد اظهار داشت: کدام بحث فنی؟ شما اینجا نبودید ببینید که من از هفته اول تا بیست و پنجم چه مشکلاتی داشتم ولی با همه این مسائل تیم را نگه داشته‌ام. مثلاً قرار بود در پایان لیگ چه اتفاقی بیافتد نهایت این تیم به پلی‌آف می‌رسید من که خودم پلی‌آف باز هستم. همین حالا هرجا بروم تیم را نگه می‌دارم.

وی افزود: باید اینجا باشید تا موجه کارهایی که من برای این تیم انجام دادم بشوید. از دور نمی‌توانید قضاوت کنید. من سه ماه اصلا به خانه‌ام در مشهد نرفته‌ام حتی برای تمرینات ریکاوری اینجا بودم. حال مادر خانمم خوب نیست اما من فرصت نکردم به او سر بزنم. با همه فشارها تیم را تنهایی جمع می‌کردم و بضاعت زیادی نداشتیم.

میثاقیان ادامه داد: باید تمام سوابق مربیگری من را به همه دنیا معرفی کنید. چه کسی می‌تواند مثل من تیم را از لیگ یک بالا بیاورد آن هم در شرایطی که 6-7ماه بازیکنان اعتصاب می‌کردند. بروید رصد کنید ببینید کدام تیم لیگ یکی که با مشکلات مالی روبروست توانسته به لیگ برتر بیاید. من یک سؤالی دارم از تیم‌های پایین جدول در حال حاضر کدام از همه مهمتر هستند. آیا تیمی مثل ذوب‌آهن که اکنون در پایین جدول است به خاطر شرایطش باید خودکشی کند؟ حتما مدیران آلومینیوم می‌خواستند به تیم شوک وارد کنند، امیدوارم که این تیم با پرویز خان مظلومی در لیگ بماند.

سرمربی برکنار شده آلومینیوم ادامه داد: فقط این حرف را نزنید که من نمی‌توانم در لیگ برتر کار کنم چون شما ندیدید در این مدت چه زحمتها کشیدم، این پرسپولیس را با این هزینه‌ها به من بدهند قهرمان می‌کنم. من همیشه در تیم‌های پرمشغله کار کرده‌ام و کارم را بلدم./فارس

 


ویدیو مرتبط :
وقتی مدافع فریب می خورد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیر قائم مقام به سنگ خورد؛ مدیرعامل پرسپولیس تغییر می کند



اخبار,اخبارورزشی,مدیرعامل  پرسپولیس

تغییرات در هیات مدیره پرسپولیس قطعا با انتخاب مدیرعامل جدید همراه خواهد بود.

 روزی که محمدحسین نژادفلاح اداره کل ورزش و جوانان استان تهران را به مقصد باشگاه پرسپولیس ترک کرد همگان او را جانشین مدیرعامل در حبس پرسپولیس می دانستند ولی وی با عنوان عجیب و غریب قائم مقام پا به باشگاه سرخپوشان نهاد.

قائم مقام معمولا توسط مدیر عامل انتخاب و معرفی می شود ولی این بار نژادفلاح اصرار داشت خود را نه قائم مقام مدیرعامل که قائم مقام باشگاه معرفی کند. عنوانی که نمونه آن را در هیچ جای دنیا نمی شد پیدا کرد.

 اینکه چرا در حالی که وی منصوب وزارت ورزش بود عنوان مدیرعاملی را اختیار نکرد نکته مهمی بود.

 نژادفلاح قصد دارد در انتخابات مجلس که در اسفندماه برگزار می شود شرکت کند و براساس جزء الف ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس، برخی اشخاص دارای مناصب دولتی از داوطلب شدن در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور محرومند مگر اینکه حداقل شش ماه قبل از ثبت نام از سمت خود استعفا نموده و به هیچ وجه در آن پست شاغل نباشند.


 یکی از این گروه ها اعضای هیأت مدیره و مدیران عامل شرکت های دولتی و وابسته به دولت که حیطه وظایف و اختیارات آن‌ها به کل کشور تسری دارد هستند.

باشگاه پرسپولیس شرکتی دولتی است که حیطه اختیاراتش به کل کشور تسری دارد و اگر نژادفلاح به عنوان مدیرعامل معرفی می شد باید تا قبل از 27 خرداد 94 از سمت خود استعفا می داد در حالی که قائم مقام از این موضوع مبراست و وی به همین دلیل تمایلی نداشت مدیرعامل باشد.

اکنون که هیات مدیره جدید معرفی شده باید مدیرعامل هم انتخاب شود و دیگرنمی توان با عناوینی ساختگی مانند قائم مقام باشگاه کار را پیش برد. انتخاب نژاد فلاح یعنی محرومیت او از حضور در انتخابات مجلس و این اصلا خوشایند او نخواهد بود.

 به نظر می رسد نژاد فلاح تمایل داشت با همان عنوان قبلی تا زمان انتخابات به کار خود ادامه دهد اما تیر او به سنگ خورد و قطعا هیات مدیره برای این باشگاه مدیر جدیدی انتخاب خواهد کرد.

 اخبار  ورزشی  -  خبرآنلاین