ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

میثاقیان: دروازه‌بان مقصراصلی شكست‌ ما بود



 

 

میثاقیان: دروازه‌بان مقصراصلی شكست‌ ما بود

 

درباره بركناری‌ام چیزی به من نگفته‌اند

میثاقیان: دروازه‌بان مقصر اصلی شكست‌ ما بود

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: دروازه‌بان تیم ما عملكرد خوبی نداشت و مقصر اصلی شكست برابر پیكان بود.

اكبر میثاقیان پس از شكست خانگی 4 بر 2 برابر پیكان قزوین در حالی كه از نتیجه به‌ دست آمده بسیار ناراحت بود عنوان كرد: نمی‌دانم در مورد بازی چه بگویم. من تاكنون در خصوص ضعف هیچ بازیكنی در تیمم صحبت نكرده بودم، اما این بار اعلام می‌كنم كه دروازه‌بان مقصر شكست ما در برابر پیكان بود.

وی با تاكید بر اشتباهات مسعود همامی دروازه‌بان شهرداری ادامه داد: نمی‌توانستم در دقیقه 2 وی را تعویض كنم و فكر نمی‌كردم 4 گل دریافت كنیم.

سرمربی شهرداری تبریز افزود: از دریافت 4 گل ناراحت هستم و شرمنده هواداران شدم. در این بازی میرزاپور دروازه‌بان پیكان عملكرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و نشان داد كه مستحق حضور در تیم ملی است.

میثاقیان با بیان اینكه به دنبال جذب یك دروازه‌بان سطح بالا هستیم خاطرنشان كرد: پس از 12 سال شهرداری را به لیگ برتر آوردم و از اینكه چنین نتایجی برای این تیم تبریزی رقم می‌خورد ناراحت هستم.

این مربی تصریح كرد: باید با دروازه‌بان تیم خود صحبت كنیم و با برطرف كردن نقاط ضعف برای دیدارهای آینده آماده شویم. 27 بازی باقی‌مانده است و باید امتیازات لازم را كسب كنیم.

وی درمورد بركناری‌اش تصریح كرد: این تصمیم مربوط به مدیریت باشگاه است و چیزی به من ابلاغ نشده است. با تمام توان به كار خود ادامه خواهم داد.


ویدیو مرتبط :
گل فوق العاده دروازه بان از اون سر زمین به دروازه بان دیگر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دروازه بان های فراموش نشدنی جام 2014


این جام، جام دروازه بان ها بود. جام بازیکنانی که آخر زمین می ایستند و رویای هواداران تیم مقابل را دود می کنند.