ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

میت اتروویچ از پیکان جدا شد


سه بازیکن خارجی برای تست به تمرینات پیکان اضافه می‌شوند.

ایسنا: قرار است سه بازیکن خارجی برای انجام تست در تمرین تیم فوتبال پیکان حضور پیدا کنند تا در صورت تایید کادر فنی در نیم فصل دوم برای این تیم پا به توپ شوند. این سه بازیکن از کشورهای ازبکستان، برزیل و عراق هستند.

پیش از این نیز خبرهایی مبنی بر جدایی احتمالی امیرحسین فشنگچی، محمد نصرتی و مهدی رحمتی از باشگاه پیکان منتشر شده بود و باشگاه تراکتور هم درخواست رسمی خود را برای جذب نصرتی اعلام کرده بود، اما باشگاه پیکان مخالفت خود را با جدایی این بازیکنان به صورت رسمی اعلام کرد.

پیکان پیش از این به صورت رسمی دنبال جذب محمدرضا خلعتبری بود که سپاهان مخالفت خود را با حضور این بازیکن در پیکان اعلام کرد.

مجید خدابنده‌لو، جهانگیر عسگری، میلاد نوری و علیرضا محمد بازیکنانی بودند که از پیکان جدا شدند و در این میان میلاد نوری به استقلال پیوست. همچنین جدایی میت اتروویچ از پیکان قطعی شده و این بازیکن کروات در نیم فصل دوم پیکان را همراهی نمی‌کند.

سفید پوشان پیکان تمرینات خود را در تا ۱۳ دی ماه در تهران پیگیری می‌کنند و در ادامه احتمالا عازم کیش می‌شوند تا علاوه بر برایی اردویی تدارکاتی، چند دیدار دوستانه نیز برگزار کنند.


ویدیو مرتبط :
شیخ عبدالفتاح خدمتی_نماز میت و ترتیب دفن میت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گاف «میت رانی» در انتخابات آمریکا



 

 

به گزارش پرس تی وی، میت رامنی فرماندار سابق ایالت ماساچوست و نامزد انتخابات آمریکا روز گذشته مطالبی مطرح کرد که بسیار برایش مشکل آفرین شده است.

 

رامنی که بیش از دیگر نامزدهای جمهوری خواه انتخابات آمریکا برای نمایندگی این حزب در دور نهایی انتخابات و رقابت با باراک اوباما،رئیس جمهور دموکرات آمریکا شانس دارد روز گذشته گفت« وضع افراد بسیار فقیر در آمریکا برایش مهم نیست.

من در این رقابتهای انتخاباتی به مردم آمریکا توجه دارم . من به افراد بسیار فقیر توجه ندارم. ما یک شبکه حمایت از افراد فقیر در کشور داریم که من آن را ترمیم خواهم کرد. من درباره افراد بسیار ثروتمند کشور نیز نگران نیستم زیرا آنها اوضاعشان خوب است. توجه من به نود و نه درصد مردم آمریکا است که در حال حاضر در وضع بدی زندگی خود را سپری می کنند. من این پیام را در سراسر آمریکا منتقل می کنم.»

ناظران می گویند گاف جدید رامنی سبب شده است تردیدهای جدی درباره توانایی وی برای ارتباط برقرار کردن با اکثر آمریکایی ها مطرح شود که در حال حاضر برای تامین هزینه های زندگی شان مشکل دارند. رامنی در حالی این سخنان را مطرح می کند که مردم آمریکا با مشکل بیکاری فزاینده نیز مواجه هستند..../پرس تی وی