ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مگر در تهران مدیر نبود که از اصفهان آوردند؟


مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در واکنش به انتخاب اعضای جدید هیات مدیره و مدیرعامل این باشگاه تاکید کرد آنچه که مسلم است آنها دوست نداشتند کسی غیر از طیف خودشان برای مدیریت باشگاه پرسپولیس انتخاب شود. وی همچنین از اینکه مدیری پرسپولیسی برای این باشگاه انتخاب نشده و مدیرعامل را از اصفهان آورده‌اند انتقاد کرد.

خبرگزاری مهر: امیر عابدینی در خصوص انتخاب هیات مدیره و مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: این انتخابی که صورت گرفت بر اساس معیارهایی بوده که برای وزارت ورزش تعریف شده است. من کم و بیش از این آقایان شناخت دارم و تقریبا آنها را به عنوان افرادی کاربلد می‌شناسم. در این بین تنها از دو نفر شناخت آنچنانی ندارم.

وی در خصوص انتخاب علیرضا رحیمی به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه گفت:  از این نظر که ایشان اهل ورزش هستند انتخاب خوبی صورت گرفته است. رحیمی ریاست فدراسیون هندبال را برعهده داشت، مسئول ورزش شهرداری در زمان کرباسچی و الویری بوده و مدیریت باشگاه سپاهان را در کارنامه‌اش دارد. ضمن اینکه عضو اتحادیه و مجمع فدراسیون فوتبال بوده و به خاطر همین از وی شناخت دارم و باید تاکید کنم که یک فرد کاربلد و سالم است.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در ادامه عنوان کرد: نقطه ضعفی که در این انتخاب وجود دارد و آن را پیشکسوتان پرسپولیس گفته‌اند که من هم نقل قول می‌کنم این است که آیا در تهران فردی برای این کار وجود نداشت که به اصفهان روی آوردند و از این شهر مدیرعامل را برای پرسپولیس آورده‌اند. اگر چنین فردی داریم پس چرا این انتخاب صورت نگرفت و اگر به نظر دوستان این طور نیست مگر آنها کجا زندگی کرده‌اند که از افراد ساکن در تهران خبر ندارند.

عابدینی اضافه کرد: در طول عمر باشگاه سپاهان هیچ مدیرعامل غیراصفهانی برای این تیم انتخاب نشده بود و به نظرم رحیمی در اینجا با یک چالش مواجه است که آن هم اصفهانی بودنش است البته امیدوارم دوستانی که آمده‌اند کارنامه درخشانی بر جای بگذارند. خیلی از آقایان آمدند که صاحب نام بودند ولی کاری انجام ندادند بنابراین باید صبوری کرد تا ببینیم این مدیریت جدید باشگاه پرسپولیس چه کارهایی انجام خواهد داد هر چند که انتخاب آنها جای نقد فراوان دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شما حاضر به چنین انتخاب‌هایی برای باشگاه پرسپولیس بودید، تصریح کرد: هر انتخابی که صورت می‌گیرد جای بحث و بررسی فراوان دارد. پروین هم انتخاب شد ولی بعد از سه، چهار ماه فرصتی را که سال‌ها منتظرش بود را سوزاند و از این باشگاه رفت.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان یادآور شد: نکته‌ای که قابل توجه است این بوده که در روزهای انتخاب هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به یکباره وزارت ورزش با محمد دادکان وارد دعوا شد که این برایم بسیار عجیب بود. آقای فائقی هم برای حضور در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به دوستان پاسخ مثبت نداد. ظاهرا باید انتخاب هیات مدیره همواره یکسویه باشد و دوستان بگویند چون طرف از ما نیست پس بر ماست. بنابراین گزینه‌ها کاملا محدود می‌شود.

عابدینی درباره ناشناخته بودن افراد جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: قرار نیست مردم، این دوستان را بشناسند بلکه قرار است دوستان از طیف خاص باشند شاید این افراد فرصت پیدا کنند و بتوانند کاری از پیش ببرند اما به هر حال انتخاب تنها بر محور این بوده که آقایان از خط و خطوط خودشان باشد. تعجب من این است که انگار امروز از افغانستان و پاکستان آمده‌ایم که چیزی از وضعیت کنونی فوتبال و پرسپولیس نمی‌دانیم.

وی درباره ادعای مدیریت جدید باشگاه پرسپولیس در خصوص پرداخت بدهی حدود 70 میلیاردی این باشگاه گفت: البته کسانی که آمده‌اند با منابع خاص آمده‌اند و چیزی که پشت سر آنها وجود دارد منبع کمی نیست اما در نظر داشته باشید یک روز همین آقایان هم باید حساب و کتاب پس بدهند و آن وقت همه چیز مشخص خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در پاسخ به این سئوال که آیا با شما هم در خصوص مدیریت این باشگاه مذاکراتی صورت گرفت عنوان کرد: دوستان تنها بعد از اینکه انتخاب‌های خودشان را انجام دادند به من پیغام دادند که می‌خواهیم از نظرات مشورتی شما استفاده کنیم. تنها پیغام آنها به من بعد انتخاب روز گذشته‌ای بود که رسما اعلام شد و همین یکشنبه به من چنین پیغامی را رساندند.

عابدینی در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا فکر می‌کنید رحیمی با این فشاری که از سمت پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس علیه وی بوجود خواهد آورد می‌تواند دوام بیاورد تصریح کرد: قرار نبود از جمع پرسپولیس کسی را برای مدیریت کنند بلکه تنها بدنبال این بودند که کسی را بگذارد که از دیدگاه خودشان باشد و چنین افرادی هم به ما نمی‌خورند البته من می‌خواهم به آنها فرصت دهم تا ببینیم چه کارهایی را می‌توانند انجام بدهند.


ویدیو مرتبط :
گفتگوی مدیر کل محترم در صدا و سیمای مرکز اصفهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدیر توتال: تحریم نفت ایران تاثیر زیادی بر تهران ندارد



 

 

مدیر توتال: تحریم نفت ایران تاثیر زیادی بر تهران ندارد

 

مدیر عامل توتال فرانسه تاکید کرد تحریم احتمالی نفت خام ایران از سوی اتحادیه اروپا، تاثیر زیادی بر این کشور نخواهد داشت.

به نقل از خبرگزاری فرانسه، "کریستوف دومارژری "مدیرعامل شرکت بزرگ نفتی توتال فرانسه در کنفرانس مطبوعاتی در شهر دوحه گفت: تحریم احتمالی نفت ایران توسط اتحادیه اروپا ، عواقب بزرگی برای تهران در بر ندارد زیرا نفت ایران به سرعت در بازارهای جهانی به فروش می رسد.

وی افزود: به صورت کلی معتقدم این تحریم تاثیر زیادی بر ایران نخواهد داشت. بازار نفت امروزه با عرضه مناسبی روبه رو است. مشکلی در بخش عرضه نداریم. هم اکنون در بازار، نفت به آسانی پیدا می شود.

مدیر عامل توتال ادامه داد: تنها یک مشکل به صورت موقت وجود خواهد داشت و آن اینکه باید بازار را از انواع نفت پر کرد ولی این یک مشکل فنی است.

وی از پاسخ به سؤالی درباره تاثیر تحریم احتمالی نفت ایران بر اروپا نیز خودداری کرد.

اتحادیه اروپا سال گذشته میلادی ، 18 درصد از کل نفت صادراتی ایران را خریداری کرد. بقیه نفت ایران معمولا به مشتریان آسیایی به ویژه چین، هند ، ژاپن و کره جنوبی اختصاص یافت.

شرکت توتال که هم اکنون فعالیتی در زمینه صنعت نفت در ایران ندارد در سال گذشته میلادی (2010) حدود 45 میلیون بشکه را به ارزش بیش از دو و نیم میلیارد یورو خریداری کرد. این میزان ، حدود 5 درصد از کل صادرات نفت ایران را در سال 2010 شامل می شود.

کشورهای عضو اتحادیه اروپا 450 هزار بشکه نفت خام در روز از ایران ، نفت خام وارد می کنند.

ایران روزانه حدود سه و نیم میلیون بشکه نفت خام تولید و حدود دو سوم آن را صادر می کند.

ایتالیا، اسپانیا و یونان سه مشتری بزرگ نفت خام ایران در اروپا هم اکنون از بحران اقتصادی رنج می برند. در صورت تحریم نفت ایران، این سه کشور مجبور خواهند شد نفت گرانی را جایگزین نفت ارزان تر ایران کنند که این موضوع، وضعیت اقتصادی آنها را بیشتر خواهد کرد.../عصرایران