ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مکسول از تیم ملی برزیل خداحافظی کرد


مدافع برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از بازی‌های رده ملی اعلام بازنشستگی کرد.

خبرگزاری تسنیم: مکسول در حالی در سن 33 سالگی از تیم ملی برزیل اعلام بازنشستگی کرد که تنها 10 بازی ملی در کارنامه‌اش دارد. وی همراه تیم ملی برزیل در جام جهانی 2014 حضور داشت و با این تیم به عنوان چهارمی این رقابت‌ها هم رسید.

مدافع برزیل در خصوص تصمیمش برای بازنشستگی از بازی‌های رده ملی به شبکه رادیویی «France Bleu» گفت: در سن 33 سالگی با توجه به سطحی که مسابقات دارد دوران حضورم در سلسائو به پایان رسیده است. تجربه حضور در جام جهانی ابتدا فوق‌العاده بود ولی در ادامه فشار و مسائل اقتصادی علیه ما شد. نمی‌دانم آیا می‌توانم برای مدت طولانی به بازی‌ام ادامه بدهم یا خیر، هنوز در این خصوص تصمیم نگرفته‌ام. در ماه فوریه خواهیم دید که چه اتفاقی خواهد افتاد. شاید این فصل آخر فصل بازیگری‌ام باشد، شاید هم ادامه داشته باشد. همه چیز بستگی به نظر باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و پیشنهاد احتمالی که خواهم داشت، دارد.

بازیکن پیشین تیم‌های آژاکس، اینتر و بارسلونا یادآور شد: شکست مقابل آلمان در مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی فاجعه بود ولی تفاوت بین دو تیم نتیجه 7 بر یک نبود.

وی عنوان کرد: باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بسته شده است. برای رسیدن به این هدف مشتاق و باانگیره هستیم ولی در فوتبال عملی کردن چنین هدفی خیلی دشوار است. فصل گذشته در آستانه رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها بودیم و امیدوارم در فصل جاری بتوانیم به هدف‌مان برسیم.


ویدیو مرتبط :
مسابقه فوتبال جالب تیم ملی برزیل و تیم ملی پرتغال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خداحافظی سزار از تیم ملی برزیل


جولیو سزار پس از شکست شب گذشته عنوان کرد که از تیم ملی خداحافظی می‌کند.

آی اسپورت: جولیو سزار پس از شکست شب گذشته عنوان کرد که از تیم ملی خداحافظی می‌کند.

ژولیو سزار، دروازه‌بان تیم ملی برزیل پس از شکست در دیدار رده بندی جام جهانی مقابل هلند عنوان کرد که فوتبال ملی او به پایان رسیده است.

سزار 86 بازی برای تیم ملی برزیل انجام داده و دوران پرفراز و نشیبی را سپری کرده است.

او در مصاحبه با سایت فیفا گفت: "بازی کردن در کوپا آمریکا در سال 2015، در 34 سالگی کمی پیچیده است. وقتی در حالی پا به آنجا بگذارید که بدانید خبری از جام جهانی 2018 نیست کمی خودخواهانه است."

سزار درباره ی دو شکست پیاپی برزیل گفت: " لحظات غمگینی برای فوتبال برزیل رقم خورده است. فکر می‌کنم حالا زمان این است که ریلکس باشیم و این اتفاقات را فراموش کنیم. زمان آن رسیده که یک دروازه بان دیگر در دروازه ی برزیل قرار بگیرد. فکر می‌کنم 7 یا 8 گلر شایسته وجود داشته باشند.