ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مکانی: همراه فولاد به قطر می‌روم


دروازه‌بان تیم ملی فوتبال می‌گوید این که تیم ملی در اردوی آفریقای جنوبی تنها یک دست گرمکن داشت به هیچ وجه برای ایران مناسب نیست.

ایسنا: دروازه‌بان تیم ملی فوتبال می‌گوید این که تیم ملی در اردوی آفریقای جنوبی تنها یک دست گرمکن داشت به هیچ وجه برای ایران مناسب نیست.

سوشا مکانی، در جمع خبرنگاران درباره‌ی اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی اظهار کرد: در روزهای اول که اردو شروع شد تیم ناقص بود و خود من هم به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا با اجازه‌ی کی‌روش غایب بودم اما رفته رفته کامل‌تر شدیم و اردو شکل بهتری گرفت.

او ادامه داد: فکر می‌کنم تیم ملی نتایج مثبتی از این اردو می‌گیرد. کادر فنی هم در روزهای آخر به آنچه از نظر تاکتیکی انتظار داشت رسید.

مکانی درباره‌ی شرایط این اردو گفت: مساله‌ی لباس‌های بازیکنان تیم ملی که ما از نزدیک آن را در آفریقای جنوبی لمس کردیم به هیچ وجه برای تیم ملی مناسب نبود. کی‌روش هیچ وقت بدون دلیل محکم حرفی را نمی‌زند. ما در کل اردو فقط یک دست گرم‌کن داشتیم و این برای تیمی که می‌خواهد به جام جهانی برود به هیچ وجه مناسب نیست.

دروازه بان ملی پوش فولاد در پاسخ به این سوال که چه زمانی به اردوی فولاد برای دیدار با السد قطر می‌پیوندد گفت: فردا یا پس فردا به همراه فولاد به قطر می‌رویم. کی‌روش هم به ما اجازه داده است. امیدوارم در بازی رفت نتیجه‌ی خوبی بگیریم که نیازی به حضور ما دربازی برگشت نباشد.

او درباره‌ی رقابت خود با دروازه بان‌های دیگر برای حضور در جام جهانی گفت: من به عنوان بازیکن نمی‌توانم نظر دهم. فکر می‌کنم در این اردو شرایط خوبی داشتم و در نهایت کی‌روش بازیکنان نهایی را انتخاب می‌کند.


ویدیو مرتبط :
پیش بازی السد قطر-فولاد خوزستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در سایت AFC ایران در رده دوم گروه پنجم پس از قطر قرار دارد! به همراه سند



 

 

 

در سایت AFC ایران در رده دوم گروه پنجم پس از قطر قرار دارد! به همراه سند

 

به نقل از فارس، هفته پنجم مرحله اول گروهی مقدماتی جام جهانی 2014 در منطقه آسیا شب گذشته در حالی به پایان رسید که شایعات مربوط به 2 اخطاره بودن میلاد میداودی، مهاجم ملی‌پوش کشورمان با توجه به اتفاقات اخیر و حذف تیم‌های سپاهان و تیم ملی امید، یک بار دیگر فوتبالدوستان را نگران کرد.

جریان از این قرار است که سایت فیفا در صفحه مربوط به گزارش رفت و برگشت دیدار تیم‌های ایران و بحرین دو کارت زرد در حالی برای میلاد میداودی محسوب کرده که این بازیکن پس از بازی برگشت عنوان کرده بود، حسین ماهینی کارت زرد گرفته و وی برای حضور در دیدار ایران و اندونزی در جاکارتا مشکلی ندارد.

نباید از سایر اشتباهات سایت فیفا که باید مرجع مناسبی برای دیدارهای بین‌المللی محسوب شود نیز به سادگی گذشت. این سایت در گزارش بازی برگشت دو تیم به هیچ وجه نامی از حسین ماهینی نبرده و در حالی که خسرو حیدری به دلیل مصدومیت تیم ملی را در سفر به بحرین همراهی نکرده نامش در ترکیب ثابت تیم ملی قرار می‌دهد.

همه این اتفاقات در حالی رخ داده که سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در صفحه نتایج بازی رفت و برگشت خود، کارت زرد بازی برگشت را به حساب حسین ماهینی ثبت کرده است.

در کنار این موضوع باید به یک اتفاق عجیب دیگر اشاره کرد و آن هم اینکه سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با گذشت بیش از 16 ساعت از پایان دیدار تیم‌های ایران و اندونزی نتیجه این دیدار را در صفحه نتایج مربوط به هفته پنجم مرحله اول گروهی مقدماتی جام جهانی 2014 در منطقه آسیا لحاظ نکرده و علاوه بر آن در جدول نیز دو تیم ایران و اندونزی 4 دیداره هستند. در این جدول ایران به عنوان تیم دوم معرفی شده و این در شرایطی است که تیم ملی در صدر جدول قرار دارد.

نکته عجیب اینکه نتایج تمام 9 دیدار روز گذشته در سایت AFC به ثبت رسیده و تغییرات جدول‌های 5 گانه به جز دیدار ایران و بحرین نیز اعمال شده است.