ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مکانی: درخشان کمترین تقصیر را دارد


سوشا مکانی با وجود چند عکس العمل خوب در بازی با ذوب‌آهن نتوانست مانع شکست تیمش بشود و این تیم در نهایت با تک گل مسعود ابراهیم‌زاده با نتیجه یک بر صفر از ذوب‌آهن شکست خورد.

ورزش سه: سوشا مکانی گفت که درخشان هر کاری که می‌ توانسته انجام داده است و بیشترین تقصیر به گردن بازیکنان است که نتوانستند از موقعیت هایشان استفاده کنند.

درخشان کمترین تقصیر را دارد

ما بازی را باختیم و متاسفانه دوباره انتقادها علیه سرمربی ما شروع شد. من خودم می‌ دانم که آقای درخشان چه فشاری را تجربه کرده است چون خودم هم این شرایط را تجربه کرده ام. از نظر من درخشان مربی باشخصیتی است و هر کاری که می‌ توانسته برای پرسپولیس انجام داده است و در این باخت کمترین تقصیر را دارد.

ما بازیکنان مقصر اصلی هستیم

مقصر اصلی ما بازیکنان هستیم که نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده لازم را بکنیم. شما ببینید که ما در این بازی چند موقعیت خوب را خراب کردیم و حالا همه تقصیرها گردن سرمربی پرسپولیس افتاده است. از من دروازه‌بان گرفته که گل خوردم تا مهاجمانی که توپ هایشان گل نشد، همه مقصران اصلی این نتیجه هستیم.

می‌ توانستیم برنده بازی باشیم

ما در این بازی هر چه زدیم به در بسته خورد و چند موقعیت بسیار خوب را خراب کردیم. می‌ توانست بازی حداقل با یک گل به نفع ما تمام شود اما به یکباره همه چیز خراب شد. اگر آن توپ گل می‌ شد، الان هیچ کدام از این حرف و حدیث ها وجود نداشت. درخشان می‌ شد بهترین مربی ایران ولی حالا همه به خود اجازه می‌ دهند که هر چیزی که دوست دارند بگویند.

منتقدان تیشه به ریشه پرسپولیس می‌ زنند

من خودم که یک پرسپولیسی هستم این را به خوبی می‌ دانم که نباید حرفی بزنم که پرسپولیس آسیبی ببیند. پرسپولیسی های واقعی کسانی هستند که در این شرایط از تیم حمایت می‌ کنند. مگر می‌ شود با باخت بیرون از خانه در اولین بازی اینطور انتقاد شود. کسانی که انتقاد می‌ کنند همان هایی هستند که می‌ خواهند تیشه به ریشه پرسپولیس بزنند.

درخشان می‌ توانست مسی را به پرسپولیس می‌ آورد

مطمئن باشید اگر حمید درخشان می‌ توانست مسی را به فوتبال ایران می‌ آورد. او هم مثل هر کسی دوست دارد با بازیکنان سرشناس به میدان برود. اما ما یکسری مشکلات مدیریتی داشتیم و شما دیدید که در فصل نقل و انتقالات با توجه به بضاعتمان بد کار نکردیم. حداقل این بود که با وجود تمام مشکلات اردوهایمان به موقع برگزار شد. الان هم چیزی از تیم های دیگر کم نداریم و انشاالله با یک برد استرس روی بازیکنان کم می‌شود و می‌توانیم نتایج درخور نام پرسپولیس بگیریم.

در نقل و انتقالات نیم فصل بازیکن گرفتن خیلی سخت است

به جز مشکلات مالی این را هم باید در نظر گرفت که در نقل و انتقالات نیم فصل بازیکن گرفتن کار بسیار سختی است. تیم ها بازیکنان خوبشان را از دست نمی‌ دهند و فقط در یک صورت ممکن است تیم ها بازیکن باکیفیتشان را از دست بدهند و آن هم به دلیل مسائل غیرفنی است.

کی‌روش و مربیان لیگ‌برتری باید پشت هم باشند

من فکر می‌ کنم همه مربیان، بازیکنان و مدیران در فوتبال باید پشت سر هم باشند چون ما هیچ حامی به جز هم نداریم. مطمئنا در تمام صنف های بیرون از فوتبال همه دوست دارند، فوتبال موفق نباشد. ما تنها حامی های همدیگر هستیم و به همین دلیل من از آقای کی‌روش، آقای قلعه‌نویی و آقای درخشان می‌ خواهم از هم حمایت کنند تا باعث رشد فوتبال بشوند.


ویدیو مرتبط :
ابر تکنولوژی ها در حد کمترین هزینه و فضای مکانی در خانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهارنظر عجیب درخشان در خصوص سوشا مکانی!/مکانی هم با پرسپولیس خداحافظی کرد



اخبار,اخبارورزشی, خداحافظی سوشا مکانی

 

 اخبار ورزشی  - اظهارنظر عجیب درخشان در خصوص سوشا مکانی!

سرمربی پرسپولیس از جمله ای عجیب درباره دروزاه‌بان تیمش استفاده کرد.

 حمید درخشان در كنفرانس مطبوعاتی خود جمله‌ای در خصوص عملكرد سوشا مكانی به زبان آورد كه تعجب افراد حاضر را برانگیخت.

 درخشان در خصوص گلی كه مكانی دریافت كرد به خبرنگاران گفت: این برمی‌گردد به آی‌كیوی بازیكنان!

لازم به ذکر است سوشا مكانی همان دروازه‌بانی است كه جام‌حذفی را برای درخشان اصطلاحا در آورد.
 
                                        .......................................................


بعد از صادقیان؛
مکانی هم با پرسپولیس خداحافظی کرد
سوشا مکانی که پس از بازی دیروز با هجوم شدید هواداران مواجه شده بود، اعلام کرد که از پرسپولیس جدا خواهد شد.

مکانی با انتشارعکس نوشته ای در اینستاگرامش این مطلب را عنوان کرده است.

 متن این عکس نوشته عبارت است از :« باشه از پرسپولیس میرو ولی فکرشم نمی کردم یه روز از پرسپولیس جدا بشم.از فردا خودم شخصا میرم دنبال رضایتنامه..بازی با نفت (اولین بازیم) فهمیدم که کارم خیلی سخته...الانم بخاطر سربلندی پرسپولیس حاضرم جونمو بدم.دم همتون گرم بای پرسپولیس بای اینستاگرام.»

بعد از بازگشت بدون دردسر صادقیان پس از اعتراض به تعویضش، رضا حقیقی هم امروز پس از تعویض بر روی نیمکت ننشست و سوشا مکانی هم بلافاصله پس از انتقادهای هواداران حرف از خداحافظی می زند تا در آستانه دربی پرسپولیس بیش از قبل دچار حاشیه شود.

البته مکانی دقایقی بعد پست خود را از صفحه اینستاگرامش پاک کرد.

اخبار,اخبارورزشی, خداحافظی سوشا مکانی

 اخبار  ورزشی -  بانک ورزش