ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مولر: پیشنهاد نجومی منچستر را رد کردم


توماس مولر می گوید امسال پیشنهاد دستمزدهای نجومی را رد کرده است.

طرفداری: به نقل از یورو اسپورت، مولر در جام جهانی یکی از ستاره های تیم ملی آلمان بود و درخشش او باعث شده بود که چند باشگاه برای جذب او اقدام کند. گفته می شود که منچستریونایتد یکی از تیم هایی بوده است که برای جذب مولر اقدام کرده است. با این حال مولر می گوید علاقه ای به ترک بایرن مونیخ ندارد.

مولر در مصاحبه با بیلد ضمن تایید پیشنهاد منچستر یونایتد گفت :"من می دانستم که پول بیشتری بدست می آورم. مبالغ پیشنهادی باشگاه های دیگر نجومی بود. من فقط می توانم بگویم: تغییر باشگاه و ترانسفر هرگز یکی از گزینه های من نیست. بایرن مونیخ باشگاه من است. "


ویدیو مرتبط :
نیمار پیشنهاد نجومی منچستر را رد کرد (اخبار کوتاه)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش مولر به پیشنهاد نجومی منچستر


ستاره بایرن مونیخ می‌گوید هیچ بازیکنی در فو‌تبا‌ل 100 میلیون ارزش ندارد.

خبرگزاری ایسنا: ستاره بایرن مونیخ می‌گوید هیچ بازیکنی در فو‌تبا‌ل 100 میلیون ارزش ندارد.

منچستریونایتد که در به خدمت گرفتن پدرو، راموس و اوتامندی موفق نبود، امیدوار است که در روزهای باقی‌ مانده نقل و انتقالات تابستانی یک بازیکن بزرگ را به خدمت بگیرد. به نظر می‌رسد که شیاطین سرخ دغدغه‌ زیادی برای این موضوع نداشته باشند، چرا که نزدیک به 100 میلیون یورو برای جذب بازیکن جدید اختصاص دادند. آنها در تلاش هستند تا توماس مولر، مهاجم بایرن مونیخ را به خدمت بگیرند، چرا که پس از رفتن فان پرسی و فالکائو نیاز به یک مهاجم در تیم منچستر حس می‌شود.

توماس مولر، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، درباره پیشنهاد 100 میلیون یورویی منچستریونایتد به او، گفت: احقمانه است. صحبت کردن در مورد چنین ارقامی در فو‌تبا‌ل خیلی احمقانه محسوب می‌شود و من فکر می‌کنم هیچ بازیکنی نباشد که تا این حد قیمت داشته باشد. فکر می‌کنم که این یک بازی اقتصادی است و ربطی به فو‌تبا‌ل ندارد. به همین خاطر من کاملا خونسرد هستم و معقتدم هیچ بازیکنی 100 میلیون یورو نمی ارزد و این پیشنهادات تاثیری بر روی من نخواهد گذاشت.

ستاره گلزن بایرن مونیخ در ادامه گفت: چندی پیش در شهر درسدن بودم که یک هو‌اد‌ا‌ر با یک گوشی گران قیمت نزد من آمد و گفت " آقای 100 میلیون یورویی لباست چقدر می‌ارزه! " و من در جواب او فقط خندیدم. هیچ چیز برای من تغییر نکرده است. شما در فو‌تبا‌ل پیشرفت می کنید. وقتی این پیشنهادات به شما می‌شود بیشتر جنبه اقتصادی داشته است تا فو‌تبا‌ل و من اصلا به آنها فکر نمی‌کنم و دوست دارم در بایرن مونیخ بمانم.

توماس مولر این فصل کاپیتان سوم بایرن مونیخ محسوب می‌شود. او البته می‌گوید کاپیتانی مهم است ، ولی نه آنقدر که همیشه به آن فکر کنیم. او در این باره این موضوع، گفت: مسلم است وقتی سال‌های زیادی در یک تیم بمانی مسئولیت پذیری شما نسبت به آن تیم افزایش پیدا می‌کند و من نیز چنین شرایطی را در بایرن مونیخ دارم ، ولی برایم اصلا مهم نیست که بازوبند را چه کسی می بندد. هر کسی که شایستگی آن را داشته باشد به عنوان کاپیتان انتخاب می‌شود.

بایرن مونیخ که سوپر جام آلمان را با شکست برابر ولفسبورگ از دست داد. در هفته‌ نخست بوندسلیگا موفق شد با پنج گل هامبورگ را در هم بکوبد. این تیم در هفته‌ دوم باید در زمین هوفنهایم به میدان برود.