ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

موضع گیری افشارزاده علیه کرار



اخبار,اخبارورزشی, مدیرعامل باشگاه استقلال

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: کرار کار اشتباهی کرده او نباید علیه باشگاه صحبت می‌کرد. او در شأن باشگاه استقلال نیست.

بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال در حاشیه مجمع کمیته ملی المپیک درباره مصاحبه جاسم کرار گفت: او کار اشتباهی کرده و نباید علیه باشگاه صحبت می‌کرد. در اسرع وقت در این خصوص اقدام خواهیم کرد. او حرف‌هایی زده که نباید می‌زد متاسفم که باشگاه هم از او حمایت کرده بود. جاسم کرار در شان باشگاه استقلال نیست.


وی در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنید کرار نباید در استقلال باشد اظهار داشت: لطفا دراین مورد قضاوت نکنید.

 افشارزاده همچنین درباره شکایت قلعه‌نویی از فردوسی‌پور عنوان کرد: نمی‌دانم این شکایت به چه صورت بوده اما پیگیری می‌کنم باید فضای صمیمی و حسن نیت بین صدا و سیما و ورزش حاکم باشد. صدا و سیما یک دانشگاه است و باید توجه کنیم مطالب بر اساس واقعیت باشد. فردوسی‌پور هم فرد تحصیل‌کرده‌ای است و می‌داند که نود مخاطبان زیادی دارد بنابراین مطالبی که می گوید باید منطقی باشد.
 
 اخبار ورزشی  -  فارس


ویدیو مرتبط :
گفتگو با افشارزاده / از رحمتی تا کرار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشارزاده: علیه داوران موضع نمی‌گیریم


سرپرست باشگاه استقلال گفت: ما به مظلومی قول جذب یک هافبک طراح را داده بودیم و برای 9 هفته هم که شده، یک نفر را جذب می کنیم.

کاپ: بهرام افشارزاده در خصوص پیروزی استقلال مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: بچه ها در این بازی عالی ظاهر شدند. آنها تلاش کردند از همه توان خود در این بازی استفاده کنند. من به بازیکنان تیمم تبریک می گویم که در یک بازی حساس سه امتیاز را کسب کردند.

وی ادامه داد: به نظر من همه بازیکنان استقلال در این بازی نقش پلی میکر را داشتند و از همه توان خود برای کسب سه امتیاز استفاده کردند.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص حضور 80 هزار هوادار استقلال در این بازی تصریح کرد: هوادار استقلال در این بازی سنگ تمام گذاشتند. بنده بعد از سال ها حضور در ورزش اعتقاد دارم تماشاگر رکن اصلی هر مسابقه است. هواداران استقلال نشان دادند در شرایط سخت در کنار تیم حضور دارند. فکر می کنم استقلال دیروز توانست یک رکورد استثنایی را با حضور هواداران خود در ورزشگاه رقم بزند.

وی درخصوص حضور فرهاد مجیدی در ورزشگاه بیان داشت: حضور او بسیار تاثیرگذار بود. من به عنوان سرپرست باشگاه از فرهاد مجیدی به خاطر حضورش در ورزشگاه تشکر می کنم. مجیدی فوتبالیست بزرگ و قابل احترامی است. امیدوارم بتوانم در مرحله بعدی که وی در ایران حضور دارد او را ببینم. امیدوارم بتوانیم در مسابقات بعدی نیز از حضور ایشان استفاده کنیم.

افشارزاده در خصوص شکایت دپارتمان داوری از پرویز مظلومی گفت: قرار بود این اتفاق نیفتد. من امروز تلفنی با عنایت صحبت خواهم کرد. بالاخره یک روز داور اشتباهاتی دارد و یک روز هم بهترین قضاوت را انجام می دهد. مربی یا بازیکن در شرایط روحی در جریان مسابقه حرف هایی می زند. به نظرمن اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است و نمی توان چیزی درباره اش گفت.

وی در خصوص اینکه برهانی اعلام کرده هنوز چکش را از سوی باشگاه دریافت نداشته اذعان داشت: چک او نزد من است. او امروز پیش من خواهد آمد و چکش را دریافت خواهد کرد.

افشارزاده در خصوص طلب لاوره بیان داشت: امروز یا فردا طلب لاوره را پرداخت خواهیم کرد تا مشکل خاصی در این زمینه برای استقلال به وجود نیاید.

سرپرست استقلال در خصوص بازیکن مراکشی در تمرین استقلال ادامه داد: در حال مهیا کردن مقدمات حضور این بازیکن در ایران هستیم تا وی هرچه زودتر در تمرینات حضور یابد.

وی با توجه به اینکه فقط 9 هفته تا پایان مسابقات باقی مانده و حضور این بازیکن چقدر می تواند به استقلال کمک کند، گفت: به هر حال این نظر سرمربی است و ما باید به آن احترام بگذاریم. ما به ایشان قول یک هافبک طراح را داده بودیم. امیدوارم هرچه زودتر شرایط حضور این بازیکن یا هر بازیکن خارجی دیگری در استقلال فراهم شود.