ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

موضعگیری جنجالی همسر سرمربی جدید زئال علیه مورینیو



اخبار,اخبارورزشی,همسر سرمربی جدید زئال

همسر سرمربی جدید رئال مادرید طعنه سنگینی به آقای خاص زد و گفت سرمربی پیشین لیورپول چند بار مجبور به برطرف کردن هرج‌و‌مرج‌هایی شده که مورینیو در تیم‌های پیشین خود به وجود آورده است.

رافائل بنیتس شاید شخصاً تمایلی به رجزخوانی برای رقیب پرتغالی‌اش، ژوزه مورینیو نداشته باشد، اما همسر او، مونسرات سئارا هیچ ابایی از زیر سؤال بردن آقای خاص ندارد.

با اینکه از زمان رفتن مورینیو از رئال مادرید دو سال می‌گذرد و پس از او کارلو آنچلوتی هدایت کهکشانی‌ها را برعهده گرفت، اما همسر بنیتس هنوز هم نشانه‌های خرابکاری‌هایی را که مورینیو در سانتیاگوبرنابئو برجای گذاشته است، می‌بیند و می‌گوید که وظیفه‌ همسرش از بین بردن آن نشانه‌هاست.

 مونسرات سئارا که 20 سال از زندگی مشترکش با بنیتس می‌گذرد، در گفت‌و‌گو با روزنامه «رخیون» اسپانیا درباره مورینیو و تقدیر همسرش برای رسیدن به رؤیایی مربیگری در رئال مادرید اظهار داشت: رئال‌ سومین تیمی است که هدایت آن پس از مورینیو به رافائل می‌رسد و ما باید خرابکاری‌های او را برطرف کنیم. وقتی به یک چیزی فکر می‌کنی، در نهایت به آن می‌رسی. در دنیا تنها چند باشگاه طراز اول وجود دارد و رئال مادرید یکی از آنهاست.

همسر بنیتس درباره زندگی مشترکش با این مربی اسپانیایی هم گفت: به دلیل موقعیت شغلی همسرم من قید بسیاری از چیزهایی را که برایم لذت‌بخش بود، زدم اما خب یکسری چیزهای دیگر به دست آورده‌ام مثل اوقات فراغت بیشتر و افزایش فرصت‌هایی که برای کمک به سایرین دارم. ما در لیورپول کارهای فراوانی برای کمک به کودکان دارای ناتوانی جسمی انجام می‌دهیم.

با حضور رافا در رئال، آیا خانواده بنیتس قصد بازگشت به مادرید را ندارند؟ همسر او در پاسخ به این سؤال عنوان کرد: دختران ما در لیورپول زندگی خوبی دارند. آنها آنجا درس می‌‌خوانند، دوستان خود را دارند و ... . آنها در شلوغی مادرید این چیزها را از دست می‌دهند.

رافا به بازنشستگی فکر نمی‌کند؟ سئارا در جواب این پرسش هم اذعان کرد: نمی‌دانم آیا او هرگز قصد بازنشستگی دارد یا خیر. اگر همه چیز خوب پیش برود او 20 سال دیگر می‌تواند در دنیای فوتبال بماند.

 اخبار ورزشی  - تسنیم


ویدیو مرتبط :
موضعگیری با تاخیر قالیباف علیه کدخدای روحانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش مورینیو به متلک عجیب همسر سرمربی رئال مادرید



 

اخبار,اخبارورزشی,ژوزه مورینیو
سرمربی چلسی در مصاحبه ای جواب همسر سرمربی رئال مادرید را داد. .

ژوزه مورینیو در کنفرانس خبری اش پس از شکست دادن بارسلونا جواب همسر رافا بنیتس سرمربی تیم رئال مادرید را داد.

همسر رافا یکی دو روز قبل گفته بود که شوهرش به هر تیمی که می رود باید خرابکاری های مورینیو را پاک کند.حرفی که باعث شد تا سرمربی چلسی برآشفته شود و این طور پاسخ بدهد:«فکر می کنم در چلسی دی مائتو جای من را گرفت و در رئال هم آنچلوتی.فقط در اینتر میلان بود که بنیتس جای من را گرفت و تیم قهرمان اروپا را در کمتر از شش ماه نابود کرد.»

 

مورینیو ادامه داد:«بهتر است همسر رافا وقتش را روی رژیم غذایی شوهرش بگذارد و درباره این مسائل حرفی نزند.»

 

اخبار ورزشی - جام نیوز