ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

موشک به پایان خط داماش نزدیک شد؛ از فحاشی به مهدوی کیا تا دست داشتن شرط بندها



 

موشک به پایان خط داماش نزدیک شد؛ از فحاشی به مهدوی کیا تا دست داشتن شرط بندها

 

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفته که فحاشی به مهدی مهدوی‌کیا در رشت، کار شرط‌بندهاست.

مهدوی‌کیا اخیرا در رشت مورد بی‌مهری قرار گرفته و شعارهایی علیه او داده می‌شود. این در حالی است که وقتی داماش در لیگ باخت، تعدادی از هواداران به مهدوی‌کیا فحاشی کردند و باخت را به گردن او انداختند اما در مسابقه جام حذفی که مهدوی‌کیا به آلمان رفته بود و در ترکیب داماش حضور نداشت، باز هم به او فحاشی کردند و گفتند چرا در ترکیب تیم نیست!

مهدوی‌کیا امسال 6 پاس گل داده که این آمار،‌ بهترین آمار دفاع راست‌های لیگ ایران است. با این حال سایت هواداران داماش علیه او نظرسنجی گذاشته تا کیا را از ترکیب داماش دور کنند.

امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش در این مورد می‌گوید: «اکثر این اتفاقات کار شرط‌بندها است.»


ویدیو مرتبط :
بی توجهی مهدوی کیا به هواداران داماش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نشریه آلمانی: دنیزلی و استیلی مهدوی کیا را نخواستند ؛ موشک با فشار هواداران بازگشت



 

مهدی مهدوی کیا , هواداران پرسپولیس

 

معتبرترین نشریه فوتبال آلمان نوشت: «مهدی مهدوی کیا تحت فشار هواداران پرسپولیس به خانه سابقش بازگشت اما موفقیتش در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.»

به گزارش جام نیوز به نقل از فارس، نشریه کیکر در تازه ترین شماره خود به بررسی آخرین وضعیت بازیکنان خارجی که سابقه حضور در بوندس لیگا آلمان داشته اند، پرداخته است. این رسانه معتبر با در نظر گرفتن این نکته که مهدی مهدوی کیا سابقه فعالیت حدود یک دهه در بوندس لیگا همراه با بوخوم، هامبورگ و اینتراخت فرانکفورت داشت، در گزارشی به بررسی این موضوع پرداخته است.

در ابتدای این گزارش درباره سوابق مهدوی کیا اینچنین آمده است: «سابقه فعالیت در بوندس لیگا در سال های 1999 تا 2009 همراه با بوخوم، هامبورگ، اینتراخت فرانکفورت. تعداد بازی در بوندس لیگا: 255، تعداد گل زده در بوندس لیگا 29.»

در ادامه گزارش کیکر آمده است: «قبل از استخدام مهدوی کیا همه چیز از وجود مشکلات حکایت داشت. مصطفی دنیزلی، سرمربی پرسپولیس مخالفتش را با جذب بازیکن ایرانی اعلام کرده بود اما محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه مطابق خواسته هواداران و نه مربی عمل کرد. به این ترتیب رویای بازیکن سابق تیم ملی ایران برای بازگشت به پرسپولیس پس از 13 سال تحقق یافت.»

این نشریه ادامه داد: «قرارداد مهدوی کیا با سرخ پوشان نیم فصل است. پس از آن بازیکن 34 ساله می خواهد دوران ورزشی اش را به پایان برساند. به این ترتیب در سومین مرتبه که نام مهدوی کیا در ارتباط با بازگشت به خانه سابق برده شد، او بخت حضور در دوران مربیگری دنیزلی یافت.»

در ادامه این مطلب آمده است: «به جز اولین دوره حضور "کیا" در این تیم ایرانی، یک بار در سال 2010 بحث بازگشت او به پرسپولیس عنوان شد که بدون نتیجه ماند و وی جذب استیل آذین همان تیمی که به لیگ دسته اول سقوط کرد، شد. در دومین مرتبه نیز تابستان قبل با «وتوی» حمید استیلی، مربی پیشین تیم که زمانی با او در تیم ملی و پرسپولیس همبازی بود، همراه شد. ظاهرا استیلی بازیکن جوان تری می خواست به این دلیل بود که مهدوی کیا مجبور به حضور در داماش گیلان شد اما در آنجا کامیاب نبود.»

کیکر افزود: «این نکته که مهدوی کیا زیر نظر مصطفی دنیزلی چه سرنوشتی بیابد، سؤال برانگیز است. اما آنچه قطعی بوده ذکر همین نکته است که او به خانه اش بازگشت.»