ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مورینیو: چلسی دیگر شانسی ندارد


ژوزه مورینیو سرمربی چلسی بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل کریستال پالاس در هفته سی و دوم لیگ برتر اعلام کرد تیمش دیگر شانسی برای قهرمانی در لیگ ندارد.

خبرگزاری مهر: ژوزه مورینیو سرمربی چلسی بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل کریستال پالاس در هفته سی و دوم لیگ برتر اعلام کرد تیمش دیگر شانسی برای قهرمانی در لیگ ندارد.

چلسی با گل به خودی کاپیتان جان تری یک بر صفر مغلوب کریستال پالاس شد تا جایگاهش در صدر جدول لیگ برتر متزلزل شود.

مورینیو در گفتگو با رادیو 5 بی بی سی گفت: فکر می کنم اکنون دیگر شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر نداریم. اکنون دیگر باید منتظر نتایج دیگر تیم ها باشیم تا سرنوشت ما را رقم بزنند. امروز ما باختیم، سه امتیاز بازی را از دست دادیم مقابل تیمی که از نظر روحیه بازیکنان از ما بهتر بود. باید فقط خودمان را سرزنش کنیم.

آقای خاص در ادامه افزود: کریستال پالاس شایسته پیروزی بود، ما موقعیت های خوب گلزنی داشتیم اما دروازه بان آنها خیلی خوب بود. در مجموع روحیه تک تک بازیکنان آنها برای کسب پیروزی بسیار بهتر و بیشتر از ما بود و شاید همین دلیل اصلی پیروزی آنها شد.


ویدیو مرتبط :
حواشی تیم چلسی مورینیو و استراتژی جدید برای چلسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیامک جنجالی مورینیو به بازیکنان چلسی



 , پیامک جنجالی مورینیو,متن پیامک جنجالی مورینیو,چلسی,اخبار ورزشی

 

پیامک جنجالی مورینیو به بازیکنان چلسی

مورینیو در این پیامک که برای اشلی کول ، دیدیه دروگبا و فرانک لمپارد ارسال شده نوشته : دیدارمان در فینال مونیخ.

خبرآنلاین - هر بازی اروپایی که بارسا در آن حضور داشته باشد، نام مورینیو بر آن سایه می اندازد.

این بار در آستانه دیدار تیمهای بارسا و چلسی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، روزنامه سان از پیامک آقای خاص به ستاره های تیم سابقش خبر می دهد.

مورینیو در این پیامک که برای اشلی کول ، دیدیه دروگبا و فرانک لمپارد ارسال شده نوشته : دیدارمان در فینال مونیخ.

البته این همه ماجرا نیست و روی فاریا یکی از دستیاران مورینیو که در چلسی هم با او بود، آنالیز تاکتیکی کاملی از تیم بارسلونا و نحوه پیروزی مادرید در ال کلاسیکو را در اختیار استیو هالند دستیار روبرتو دی ماتئو (مربی چلسی) قرار داده است./عصرایران