ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مورینیو: مسئول پنالتی گرفته نشده لوانته چه كسی است



 

 

 

مورینیو: مسئول پنالتی گرفته نشده لوانته چه كسی است

 

پس از پیروزی برابر ختافه

مورینیو: مسئول پنالتی گرفته نشده لوانته چه كسی است

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر ختافه گفت: مشخص نشد که مسئول پنالتی گرفته نشده لوانته چه کسی است.

به نقل از مارکا اسپانیا، خوزه مورینیو که از پیروزی 3 بر 2 تیمش برابر ختافه راضی به نظر می‌رسید اخراج آربلوا در دقیقه 83 بازی را صحیح دانست و به طور کلی از قضاوت آلبرتو اوندیانو تشکر کرد اما در مورد بازی بارسلونا و لوانته و پنالتی جنجالی که به سود لوانته گرفته نشد گفت: یک تیم ته جدولی که با بحران‌های متعدد دست و پنجه نرم می‌کند چند بار می تواند در نیوکمپ مقابل صدرنشین جدول موقعیت داشته باشد که یکی از همان فرصت‌ها نیز در حالی که قطعا خطای پنالتی بود دیده نشود و داور تنها به یک عذرخواهی از اهالی فوتبال بسنده کند.

مورینیو در خصوص بازیکنان خود نیز گفت: کریم بن‌زما بازیکن خوبی است و من از او راضی هستم. نباید همیشه از یک مهاجم توقع گلزنی داشت. دوست داشتم کاکا نیز در این پیروزی سهمی داشته باشد، در غیر اینصورت دلیلی برای تعویض کریم وجود نداشت.


ویدیو مرتبط :
کنایه مورینیو به مسئول روشنایی نورافکن های استمفورد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کی‌روش: شانس ایران و قطری برابر است/ مورینیو مسئول ناکامی رئال است



کی‌روش: شانس ایران و قطری برابر است/ مورینیو مسئول ناکامی رئال است

سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران دیدار برابر قطر را برای هر دو تیم سرنوشت‌ساز دانست. او به انتقاد از مورینیو پرداخت و او را مسئول ناکامی رئال در این فصل دانست.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال قطر در دیداری دوستانه موفق شد، لتونی را با نتیجه‌ سه بر یک در دوحه شکست دهد.

کارلوس کی‌روش که برای دیدن این بازی به قطر رفته بود، پس از پایان بازی گفت: قطر پس از انتخاب فهد ثانی به عنوان سرمربی جدید خود پیشرفت قابل توجهی داشته است.

تیم ملی فوتبال ایران در انتخابی جام‌جهانی 14 خرداد در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز در دوحه به مصاف قطر می‌رود. کی‌روش گفت: این دیدار برای هر دو تیم سرنوشت‌ساز است. ایران و قطر برای صعود به جام‌جهانی رقابت تنگاتنگی دارند. هر دو تیم ایران و قطر در جدول رده‌بندی هفت امتیازی هستند؛ بنابراین شانس دو برای صعود مساوی است.

کی‌روش درباره برکناری ژوزه مورینیو هموطن پرتغالی‌اش از هدایت رئال مادرید هم گفت: مورینیو مسئول ناکامی رئال در فصل جاری است. او به خاطر رسیدن به شهرت بارها با رسانه‌ها درگیری پیدا کرد. رئال با وجود رونالدو که او را بهتر از مسی می‌دانم، در کسب جام ناکام بود. بنابراین اخراج مورینیو قطعی بود./ایسنا