ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مورینیو مرد سال ورزش ایتالیا شد



 

 

 

مورینیو مرد سال ورزش ایتالیا شد

 

از سوی گازتادلواسپورت

مورینیو مرد سال ورزش ایتالیا شد

سرمربی پرتغالی رئال مادرید اسپانیا از سوی روزنامه ایتالیایی گازتا مرد سال ورزش ایتالیا شناخته شد.

روزنامه گازتا دلواسپورت، پرتیراژترین روزنامه ورزشی ایتالیا در گزارشی کارشناسی شده خوزه مورینیو مربی سابق اینترمیلان را به عنوان مرد سال ورزش کشور ایتالیا انتخاب کرد.

این روزنامه هر سال در مراسم باشکوهی جایزه مربوط به فرد انتخاب شده را تقدیم می‌کند اما امسال به دو دلیل این مراسم برگزار نشد، اول آنکه مورینیو و سایر نامزدهای دریافت جایزه گازتا، توان حضور در مراسم را نداشتند و در کنار تیمشان بودند و از طرف دیگر هزینه لازم برای برگزاری این مراسم باشکوه به پیشنهاد خوانندگان همین روزنامه برای کمک به کودکان فقیر آفریقا به سازمان ملل تحویل داده خواهد شد.

در همین گزارش لاروخا یا تیم ملی فوتبال اسپانیا نیز به عنوان بهترین تیم ورزشی سال 2010 معرفی شده است.


ویدیو مرتبط :
ورزش 11 - حرکات جالب ژوزه مورینیو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مورینیو مرد سال نشریه GQ شد +عکس


سرمربی پرتغالی تیم فوتبال چلسی به عنوان مرد سال یک نشریه بریتانیایی که در زمینه اجتماعی و فرهنگی فعالیت دارد، معرفی شد.

خبرگزاری تسنیم: نشریه Gentlemen Quarterly بریتانیا که در حوزه مد، فرهنگ و مسائل اجتماعی دیگری فعالیت دارد، ژوزه مورینیو را به عنوان چهره برتر خود در سال 2015 انتخاب کرد.

مورینیو که فصل گذشته برای سومین بار به همراه چلسی فاتح لیگ برتر انگلیس شد، در مراسم معرفی برترین‌های نشریه GQ به همراه چهره‌های ورزشی همچون لوئیز همیلتون، قهرمان فرمول یک جهان و گری لینکر، ستاره پیشین تیم ملی انگلیس شرکت کرد و جایزه خاص ویراستاری این نشریه را از آن خود کرد.

مورینیو مرد سال نشریه GQ شد +عکس

مورینیو مرد سال نشریه GQ شد +عکس

در این مراسم همچنین لوئیز همیلتون، راننده انگلیسی تیم فرمول یک مرسدس برای دومین بار متوالی به عنوان چهره ورزشی برتر سال انتخاب شد.

مورینیو پس از دریافت این جایزه گفت: من همیشه جایزه می‌برم و دلیلش را هم می‌دانم. من همیشه بازی‌های فوتبال را می‌برم.

دلیلی که مورینیو برای موفقیتش در کسب عنوان مرد سال نشریه GQ عنوان کرد، امسال درباره وی چندان صدق نمی‌کند چون تیمش پس از شکست برابر آرسنال در جام خیریه انگلیس، در چهار هفته سپری شده از فصل جدید لیگ برتر نیز تنها یک پیروزی و یک تساوی داشته است و اکنون در رده‌های پایین جدول پرسه می‌زند.