ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مورینیو: صدای هواداران رئال را می شنوم ولی توجه نمی کنم



سرمربی پرتغالی , رئال مادرید


سرمربی پرتغالی رئال مادرید پس از شکست به بارسلونا گفت: «هر چیزی ممکن است اما خیلی مشکل است.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، خوزه مورینیو گفت: «مادریدیسموها را همیشه می فهمم اما به آنها گوش نمی دهم، نه قبل، نه بعد. من مسئول هستم، به خصوص وقتی تیمم می بازد. برد، پدران زیادی دارد اما شکست مربوط به یک نفر است. در فینال کوپا هم همین اتفاق افتاد.»
وی در مورد په په گفت: «تصاویر را ندیدم، باید ببینم. اگر از قصد مسی را لگد کرده کارش اشتباه بوده اما در مجموع در تیم خیلی خوب کار کرد.»
وی سپس از رونالدو گفت: «بهترین بازیکن تیم بود.»
سرمربی رئال مادرید در مورد ترکیبش گفت: «کاروالیو و آلتین توپ خوب بودند و ماموریتشان را انجام دادند. افراد دیگری که معمولا در ترکیب هستند این طور نبودند. من باید از این دو بازیکن دفاع کنم چرا که به چنین بازی مشکلی رسیدند.»
مورینیو در ادامه گفت: «انتظار نداشتم وقتی 1-0 جلو بودیم روی ضربات آزاد گل بخوریم چرا که نتیجه خوبی کسب کرده بودیم. تساوی باعث شد که بارسا از نظر روانی نیرو بگیرد. در نیمه اول نمی توانستیم پاس نهایی را بدهیم. انتظار داشتیم که بیشتر به بارسا غلبه داشته باشیم.»
آقای خاص در پایان صحبت هایش در مورد شانس صعود رئال گفت: «هر چیزی ممکن است اما خیلی مشکل است. حالا به بازی با اتلتیک در لالیگا فکر می کنیم. گفتیم که این تورنمنت برای ما در رده سوم است، آن هم پیش از این نتیجه.»


ویدیو مرتبط :
واکنش مورینیو به هو شدن توسط هواداران رئال مادرید در برنابئو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صدای اعتراض هواداران رئال بلند شد


رئال در حال حاضر از سه بازی،تنها سه امتیاز کسب کرده و از همین ابتدا به ترتیب 6 و 4 امتیاز از دو رقیب مستقیم خود، بارسا و اتلتیکو عقب افتاده است.

آی اسپورت: رئال مادرید بار دیگر در برنابئو مغلوب اتلتیکو شد تا برای دومین فصل متوالی در لالیگا، در زمین خودش برابر اتلتیکو بازنده باشد. پس از پذیرفتن گل از روی ضربه کرنر در دقیقه 9 بازی(توسط تیاگو)، از بسیاری از جایگاه های برنابئو صدای سوت و اعتراض بر علیه کاسیاس بلند شد.

در دقیقه 14 زمانی که کاسیاس صاحب توپ شد؛ صدای سوت و هوی هواداران رئال به شکل گوشخراشی شنیده شد و بر شدت این اعتراضات در دقیقه 17 بازی افزوده شد.

این در حالی بود که دقایقی بعد، عده ای دیگر از تماشاگران به نفع کاسیاس شعار دادند. این پایان کار نبود؛در دقیقه 40 بازی، عده ای از هواداران رئال فریاد فلورنتنیو استعفا، فلورنتینو استعفا را سر دادند و در زمان تعویض بنزما، تقریبا بیش از نیمی از ورزشگاه به نشانه اعتراض به بازی خنثی این مهاجم، او را هو کردند.

رئال در حال حاضر از سه بازی،تنها سه امتیاز کسب کرده و از همین ابتدا به ترتیب 6 و 4 امتیاز از دو  رقیب مستقیم خود، بارسا و اتلتیکو عقب افتاده است.

بازی بعدی این تیم مقابل دپورتیوو لاکرونیاست. زمینی که همیشه برای رئال دشوار بوده است. باید دید که واکنش آنچلوتی در مورد این شکست چه خواهد بود و او چگونه می تواند این تیم بحران زده را بار دیگر به مسیر موفقیت بازگرداند؟