ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مورینیو: روزی به اینتر برمی‌گردم


سرمربی پیشین چلسی اعلام کرد اینتر خانه اوست و روزی به این تیم بازمی‌گردد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از اسکای اسپورتس، ژوزه مورینیو در بین هواداران اینتر از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. او موفق شد با این تیم در سال 2010 قهرمانی در سه گانه فوتبال اروپا و ایتالیا را به دست آورد تا نرآتزوری را به قدرت نخست فوتبال ایتالیا و اروپا تبدیل کند.

هواداران اینتر آرزو دارند که این سرمربی پرتغالی بار دیگر هدایت تیم محبوب آنها را بر عهده گیرد. مورینیو تاکید کرد که اینتر خانه است و روزی به این تیم برخواهد گشت اما در شرایط کنونی تصمیمی برای بر عهده گرفتن هدایت نرآتزوری را ندارد.

مورینیو که برای تماشای بازی اینتر برابر سمپدوریا به جوزپه مه آتسا رفته بود، مصاحبه‌ای انجام داد و در آن گفت: بازگشت من به اینجا یعنی بازگشت به خانه خودم است.هر چند شش سال است که از اینتر جدا شده ام، اما احساس می کنم که تنها شش روز گذشته است و هنوز رابطه بسیار خوبی با هواداران اینتر دارم.

او ادامه داد: چیزی که برای من در فوتبال بسیار اهمیت دارد حفظ روابط و دوستی در یک تیم است. صداقت یک چیز ابدی است و باید در هر باشگاه وجود داشته باشد. موراتی برای همیشه رئیس من باقی خواهد ماند. چرا روزی به اینتر برنگردم؟ من وقتی از چلسی جدا شدم دوباره هدایت این تیم را بر عهده گرفتم و این احتمال زیاد است که چنین اتفاقی درباره اینتر هم بیفتد.

این مربی پرتغالی که گزینه اصلی مربیگری در منچستر یونایتد است در پایان سخنان خود، اظهار کرد: درباره مربیگری در اینتر در شرایط کنونی باید یک بار دیگر تکرار کنم که در شرایط کنونی اصلا چنین قصدی را ندارم. من فصل آینده مربی اینتر نخواهم بود و برای مانچینی، سرمربی این تیم آروزی موفقیت می کنم.

اینتر در حضور مورینیو موفق شد بعد از هفته ها رنگ پیروزی را ببیند و با نتیجه سه بر یک سامپدوریا را شکست دهد.


ویدیو مرتبط :
نیمار : میرم ولی برمی گردم -روی نوشته ی دیوار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مورینیو: بعد از چلسی به اینتر برمی‌گردم


آقای خاص فعلا از حضور در چلسی خوشحال است اما اگر قرار باشد این تیم را ترک کند ترجیح می دهد به تیمی که در سال 2010 با آن سه گانه را کسب کرده برگردد.

خبرگزاری مهر: آقای خاص فعلا از حضور در چلسی خوشحال است اما اگر قرار باشد این تیم را ترک کند ترجیح می دهد به تیمی که در سال 2010 با آن سه گانه را کسب کرده برگردد.

 ژوزه مورینیو می گوید اگر زمانی رومن آبراموویچ مالک چلسی دیگر او را نخواهد ترجیح می دهد به ایتالیا برگردد و هدایت اینتر را به عهده بگیرد.

مورینیو در گفتگو با Mediaset گفت: در حال حاضر شرایطم در چلسی خوب است، اما اگر در آینده رومن آبراموویچ دیگر مرا نخواهد به ایتالیا برمیگردم و طبیعی است که به مربیگری در اینتر فکر کنم. اما فقط اینتر نه تیم ایتالیایی دیگری.

مورینیو در سال 2008 به اینتر پیوست و در سال 2010 با این تیم سری آ ایتالیا، جام حذفی ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرد.