ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مورینیو:تیمی را به زمین فرستادم که برای کسب برد کافی باشد



 

 

 

مورینیو:تیمی را به زمین فرستادم که برای کسب برد کافی باشد

 

شنبه شب رئال مادرید موفق شد تا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو،با نتیجه 0-2 از سد لوانته عبور کند. دراین دیدار کریم بنزما و ریکاردو کاروالیو گلهای تیم مادریدی را به ثمر رساندند تا رکورد پیروزیهای خانگی آقای خاص ادامه داشته باشد

بدین ترتیب این مربی پرتغالی توانست به 9 سال شکست ناپذیری در دیدارهای خانگی اش در طول سالهای حضورش در پورتو، چلسی، اینتر و رئال ادامه دهد. در پایان این مسابقه مورینیو به خبرنگاران گفت:« من دوست داشتم که تیمم این بازی را کاملا جدی گرفت.دیدارهای پیش از بازیهای لیگ قهرمانان اروپا می تواند خیلی سخت باشد، چون بازیکنان بیشتر برروی رقابتهای اروپایی تمرکز می کنند ولی تیم ما خیلی خوب و متمرکز بازی کرد.»

مربی پرتغالی رئال ادامه داد:« می دانستیم که لوانته می تواند کار را برای ما سخت کند.آنها در خط دفاعی کاملا منسجم بودند ولی ما خیلی زود به گل رسیدیم و اوضاع را تحت کنترل گرفتیم . پیروزی و استراحت دادن به بازیکنان نکات قابل توجه ما بود.»

مورینیو ادامه داد:« ما در حال بررسی و مطالعه درمورد لیون هستیم.رئال مادرید دو مانع برای شکستن لیون دارد. سالهاست که رئال نتوانسته از مرحله یک هشتم پایانی به دور بعد عبور کند،چون هرگز نتوانسته اند لیون را شکست دهند.دوست دارم بدانم که لیساندرو، جیمی برایند و سسار دلگادو بازی می کنند یا خیر. ما باید شرایط مختلف را مورد بررسی قرار دهیم و آماده هر چیزی باشیم.»

مربی رئال دربخش بعدی صحبتهایش در پاسخ به سوالی در رابطه با ترکیب تیمش گفت:« من تیمی را مقابل لوانته به زمین فرستادم که حس کردم برای کسب نتیجه پیروزی کافی است و ما به حریف احترام گذاشتیم، چون می دانستیم که خط دفاع منسجمی دارد.ما باید خلاق و دینامیک باشیم و به همین دلیل بود که 4 بازیکن را در خط حمله به کار گرفتم.فکر می کنم فقط به ژابی آلونسو و مسعوت اوزیل استراحت دادم که در بازی بعدی بازی خواهند کرد.»


ویدیو مرتبط :
مصاحبه ژوزه مورینیو پس از تساوی برد ساندرلند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مورینیو: این تیم دوشنبه وارد زمین نمی‌شود



 

مورینیو: این تیم دوشنبه وارد زمین نمی‌شود

 

سرمربی رئال مادرید پس از پیروزی 4 بر صفر برابر آژاکس هلند گفت: تیم خوبی داشتیم اما این تیم دوشنبه آینده برابر بارسا وارد میدان نمی‌شود.

خوزه مورینیو تصریح کرد: رئال مادرید اکنون دقیقا 3 تیم متمایز با تاکتیک‌های بسیار متغیر و متنوع دارد و من به راحتی می‌توانم حتی در یک نیمه بیش از 8 تاکتیک کاملا متمایز را در زمین پیاده کنم. این همان چیزی است که از ابتدای فصل به دنبالش بودم و اکنون بسیار خوشحالم که چنین تیم خوبی داریم.

مورینیو در خصوص شکست آژاکس و تعویض‌هایی که انجام داده گفت: بیشتر برنامه‌های تاکتیکی من در این بازی به خوبی اجرا شد و از همه بازیکنان راضی هستم. دو تعویض من به خاطر اتلاف وقت بود چرا که دوست نداشتم آژاکس با یک گل شیرینی پیروزی قاطعانه ما را از بین ببرد.

وی ادامه داد: هم کاسیاس و هم دودک از دروازه‌بانان خوب دنیا محسوب می‌شوند و من از داشتن این دو دروازه‌بان بزرگ بسیار خوشحالم.