ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مورینیو: به خانه می‌روم و مسابقات راگبی تماشا می‌کنم/ قصد کنار کشیدن ندارم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

آقای خاص پس از شکست سختی که مقابل شاگردان کلوپ متحمل شد اعلام کرد که برای فراموشی این بازی به خانه می‌رود و مسابقات راگبی تماشا می‌کند.

 ژوزه مورینیو سرمربی چلسی پس از شکستی که امشب در هفته یازدهم لیگ جزیره مقابل لیورپول متحمل شد در مصاحبه بعد از بازی بار دیگر سخنان جنجالی را مطرح کرد و اعلام کرد که قصد کناری گیری از تیم چلسی را ندارد.

این ششمین شکست آقای خاص از آغاز فصل است و با این شکست با 11 امتیاز در رده پانزدهم ماند تا بحران آبی‌های لندن کماکان ادامه داشته باشد.

مورینیو در جمع خبرنگاران پس از این شکست گفت: در این دیدار بازیکنانم تمام تلاش خود را کردند تا پیروز میدان باشند هر کسی که این دیدار را تماشا کرده باشد این روحیه بالا بازیکنانم را می‌دید.

آقای خاص افزود: نزد ما بازیکنان زیادی است که در رختکن احساس ناراحتی می‌کنند زیرا با آنها محترمانه برخورد نشده است!

مورینیو در پایان گفت: حالا چه اتفاقی می‌افتد؟ به خانه‌ام نزد خانواده‌ام که ناراحت هستند می‌روم، برای خارج شدن از این ناراحتی بازی‌های راگبی تماشا می‌کنم.

مورینیو با وجود نتایج ضعیفی که از آغاز فصل به همراه آبی‌های لندن گرفته باز هم اعتقاد به کنارگیری ندارد و ایمان دارد که تیمش را به اوج خواهد رساند.

این دیدار با نتیجه 3 بر یک به نفع لک‌لک‌ها به پایان رسید که این اولین پیروزی کلوپ در لیگ جزیره است.

 

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
قصد توهین ندارم......طنزه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گواردیولا: خیال درگیری با مورینیو را ندارم



 

 

 

گواردیولا: خیال درگیری با مورینیو را ندارم

سرمربی بارسلونا شایعه درگیری لفظی با همتای خود در رئال مادرید را قویا تکذیب کرد.

جوزپه گواردیولا در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر رئال ساراگوسا که با پیروزی 2 بر صفر بارسا همراه بود گفت: هرگز خیال درگیری با مورینیو را ندارم و برای شخصیت این مرد بزرگ احترام زیادی قائل هستم. روزنامه‌ها از رویارویی غیرحرفه‌ای ما لذت می‌برند اما هرگز به هدفشان نخواهند رسید چرا که هم من و هم مورینیو تنها به فوتبال فکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: تیم بسیار آماده‌ای داریم و باید بدانید که بارسلونا تیمی است برای قهرمانی. با وجود مشکلات داخلی که در سطح مدیریت اوج گرفته، کار خودمان را انجام می‌دهیم و شک ندارم که قهرمانی در لالیگا را تکرار می‌کنیم.