ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مورینیو: به حال و روز رئال‌مادرید نمی‌خندم


آقای خاص از حرف زدن درباره وضعیت کنونی رئال‌مادرید خودداری کرد و گفت که زمانی درباره این تیم حرف می‌زند که پیروزی‌هایش را از سر بگیرد.

خبرگزاری تسنیم: ژوزه مورینیو در کنفرانس خبری پیش از بازی امشب چلسی و مکابی در دور پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تأکید کرد که از تماشای وضعیت فعلی رئال‌مادرید که به خاطر شکست سنگین 4 بر صفر در ال‌کلاسیکوی خانگی به شدت تحت فشار است، خوشحال نیست.

این مربی که وضعیت تیم خودش هم در این فصل از لیگ برتر بحرانی است، درباره وضعیت نه چندان جالب کهکشانی‌ها حاضر نشد اظهار نظر خاصی انجام دهد و گفت: اگر قرار باشد درباره رئال‌‌مادرید صحبت کنم‌، این کار را زمانی انجام می‌دهم که این تیم بازی‌هایش را ببرد، نه زمانی که باخته است. من درباره ال‌کلاسیکو هم هیچ چیز نخواهم گفت.

مورینیو ادامه داد: در این لحظه افراد زیادی را می‌بینم که درباره باشگاه‌های دارای مشکل صحبت می‌کنند. این یک بی‌احترامی باورنکردنی است. من از تماشای مشکلات و بحران‌های عده‌ای دیگر لذت نمی‌برم، بلکه موفقیت‌های تیم خودم است که برایم لذت دارد. زمانی که تیم‌های دیگر ببازند نمی‌خندم، بلکه زمانی می‌خندم که خودم موفقیتی کسب کنم و به همین دلیل هم هست که در این چند ماه زیاد نمی‌خندم.

تیم فوتبال چلسی امشب در خانه از ساعت 23:15 میزبان مکابی است.


ویدیو مرتبط :
حرکات خاص مورینیو در رئال مادرید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

موافقت رئال مادرید با خروج مورینیو/ انتخاب جانشین ظرف چند روز آینده



موافقت رئال مادرید با خروج مورینیو/ انتخاب جانشین ظرف چند روز آینده

فلورنتینو پرس در کنفرانس خبری موافقت خود را با رفتن مورینیو از رئال مادرید اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، فلورنتینو پرس رئیس رئال مادرید در کنفرانس خبری خود که به صورت زنده در سایت های معتبر جهان پوشش داده شد به طور رسمی موافقت خود را برای رفتن مورینیو از تیمش اعلام کرد.

در حالی که در چند روز گذشته زمزمه های زیادی مبنی بر رفتن مورینیو از رئال مادرید به گوش می رسید، فلورنتینو پرس در کنفرانس خبری خود اعلام کرد: من دوست داشتم تا به همکاری خود با مورینیو ادامه بدهم زیرا او مربی فوق العاده ای برای ما بوده است.

ما قبل از مورینیو شش سال نتوانستیم از مرحله دوم لیگ قهرمانان بالا بیاییم اما با وجود او سه بار به نیمه نهایی رسیدیم. عملکرد مورینیو خوب است اما در رئال مادرید همه از شما توقع پیروزی و قهرمانی دارند.

کسب دومی در لیگ و حذفی کسی را در رئال مادرید راضی نمی کند . فشار زیادی در رئال مادرید برای قهرمان شدن وجود دارد. مورینیو نیز به این فشارها آشناست اما در طول چند ماه گذشته فشاری که به مورینیو وارد شده ، غیرقابل تحمل بوده است . او تصمیم گرفته است تا رئال را ترک کند و من نیز با درخواست او موافقت می کنم.

پرس همچنین از انتخاب جانشین مورینیو ظرف چند روز آینده خبر داد و گفت: با هیچ مربی گفتگو نکرده است اما در چند روز آینده سرمربی جدید رئال مادرید را مشخص می کند.

ژوزه مورینیو در طول 3 سال حضور خود در رئال مادرید با این تیم به قهرمانی در لیگ، جام حذفی و سوپرجام رسید و سه بار در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف شد./ایسنا