ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مورینیو: برای من مهم نیست رونالدو ناراحت باشد، مهم این است که خوب بازی کند!



مورینیو: برای من مهم نیست رونالدو ناراحت باشد، مهم این است که خوب بازی کند!

مورینیو در نشست خبری پیش از بازی فرداشب با سویا درباره اوضاع رونالدو و دیگر مسائل رئال مادرید صحبت کرده است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سایت گل – ژوزه مورینیو، مربی رئال مادرید گفته نگران کریستیانو رونالدو نیست، البته به شرط آن که او به بازی در بالاترین استاندارد ادامه دهد.

ستاره سابق منچستریونایتد پس از برد سه بر صفر مقابل گرانادا گفت که خوشحالی پس از گل نداشته چون به دلایل حرفه‌ای ناراحت است.

اکنون مورینیو می‌گوید: «رسانه‌ها دو هفته رویایی را پشت سر گذاشته‌اند و اوضاع برایشان عالی بوده. رونالدو نیاز به آرامش دارد تا فوتبال بازی کند، یعنی کاری که بیش از هر چیزی دوستش دارد. ما همه باید عملکرد او را در میدان بسنجیم، نه چیز دیگری را.

اگر رونالدو ناراحت باشد اما همان‌طوری بازی کند که پیش‌تر بازی می‌کرد، این برای من عالی و بی‌نقص است. من همین را می‌گویم. من مربی فوتبال هستم و مسئولیت من در زمینه نتایج است. من مسئول عملکرد بازیکنانم هستم. اگر در این میان مشکلی پیش بیاید، شما من را خواهید کشت! رونالدو با تمام توان تمرین می‌کند. گاهی تمرین او خوب است و گاهی هم نه. اما او بازیکن تیم است و همواره در تمرینات منضبط است و نمونه‌ای برای همه است. من نگران چیزهای سطحی و غیرریشه‌ای نیستم.»

بسیاری می‌گویند رونالدو نباید صحبت‌هایش را در بین خبرنگاران انجام می‌داد. مورینیو می‌گوید: «برایم مهم نیست که رونالدو به میکسد زون آمد و ناراحتی شخصی‌اش را ابراز کرد. من در زمینه نحوه بازی و نتایج جاه‌طلب هستم. ما پارسال در هر دو زمینه عالی بودیم و این چیزی است که این فصل می‌خواهم. تیم‌های من با کیفیت‌های ویژه‌شان شناخته می‌شوند. یکی از آنها این است که تیم رقیب در طول 90 دقیقه دشواری بازی را باید احساس کند. ما در لیگ تاکنون این‌گونه نبوده‌ایم. این باعث نگرانی من است. من می‌خواهم سریع اوضاع بهبود یابد و من راضی شوم. بازی با بارسلونا ناامیدی من در لیگ را جبران کرده، اما سوپرجام به تاریخ پیوسته و کم‌اهمیت‌ترین جامی است که می‌توانستیم بگیریم. اکنون باید آن را فراموش کنیم.»

رئال فصل پیش در خانه سویا شش بر دو پیروز شد. مورینیو می‌گوید: «آن نتیجه نامتعارف بود. انتظار ندارم این بار بازی ما با این نتیجه به پایان برسد. ما دو بازی عالی در خانه سویا انجام داده‌ایم اما بازی در آن زمین مقابل سویا کار دشواری است. انتظار ندارم که تا دقیقه 15 پیروزی را قطعی کنیم. ما باید در بهترین فرم خود باشیم چون آنها 15 روز برای آماده‌سازی وقت داشته‌اند اما بازیکنان ما خسته از دیدارهای ملی برگشته‌اند. ما مجبور بودیم بدون تمرین بهتر شویم. اکنون جنبه‌های روانی اهمیت بسیاری پیدا می‌کند. ما می‌خواهیم پیروز شویم. ببینیم این پیراهن‌های سبز (پیراهن جدید رئال) برای ما شگون دارد یا نه!»

از او درباره مسئولیت‌هایش درباره رونالدو پرسیدند و او گفت: «تنها مسئولیت من عملکرد خوب بازیکنان است. 99 درصد عملکرد خوب تیم به دلیل حضور آنهاست. و تنها زمانی که عملکرد تیم منفی باشد مسئولش من می‌شوم. کریستیانو سال‌هاست که عالی بازی می‌کند و اعتبار عالی بازی کردن او را  به پای خودش می‌دانند. من مربی‌ فوتبال هستم و اندکی مسئولیت بیشتر دارم. من باید عملکرد خوبی از بازیکنان بگیرم و تعادل مالی باشگاه را حفظ کنم. هنگامی که به پایان فصل برسیم، نتایج را بررسی خواهیم کرد. اگر اوضاع عالی پیش رفته باشد که هیچ. در غیر این صورت من مسئولیت را می پذیرم. مانند همیشه.»

او درباره میشل اسین، بازیکن جدید باشگاه گفت: «او ممکن است در ترکیب ثابت قرار بگیرد. او با انگیزه بسیار زیادی آمده و هفت سال انرژی ذخیره کرده. شور و شوق او به سایر بازیکنان سرایت می‌کند. او مشتاق کمک است. او آماده بازی است.»

مورینیو صحبت‌هایش را درباره رونالدو به این ترتیب به پایان رساند: «من رونالدو را ملاقات کردم. مانند دیگر بازیکنان. دیدم که بازیکنان اندکی خسته هستند اما آماده بازی‌اند و می‌خواهند در دیداری سخت بازی کنند. لیگ قهرمانان در راه است و ما سپس باید در وایکاس (با رایو وایکانو) بازی کنیم. دیدم که رونالدو اوضاع خوبی دارد. همان طور که دیگر بازیکنان اوضاع خوبی دارند.»/گل

 


ویدیو مرتبط :
(خبر مهم مهم مهم مهم مهم) ...(توضیحات رو بخونید)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نمایشگاه E3 2015 و 15 بازی مهم آن


اگر از طرفداران بازی‌های ویدیویی باشید نام نمایشگاه E3 حتماً به گوشتان خورده و هرسال منتظر برگزاری‌اش هستید.