ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

موراتی: مبادله اتوئو و زلاتان، تجارت خوبی بود



 

 

موراتی: مبادله اتوئو و زلاتان، تجارت خوبی بود

 

رئیس باشگاه اینتر از ساموئل اتوئو راضی است.

ماسیمو موراتی، رئیس باشگاه اینتر در صحبتهایی زبان به تمجید عملکرد ساموئل اتوئو گشوده. این صحبتها در حالی مطرح شده که اتوئو در دیدار برگشت دو تیم اینتر و بایرن مونیخ که با برد نرآتزوری و صعود این تیم به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا منتهی شد انجام گرفت. اتوئو یکی از گلهای اینتر را به ثمر رساند و در دیگر گلهای تیمش نیز نقشی کلیدی داشت.

این مهاجم 30 ساله در تابستان 2009 و به عنوان بخشی از قرارداد زلاتان ایبراهیموویچ از بارسلونا به اینتر پیوست و موراتی معتقد است که این انتقال، بخشی از تجارت موفق تیمش بوده است.

موراتی به توتوسپورت گفت:« نمی توانم بگویم که انتقال اتوئو به اینتر بهترین سیاست نقل و انتقالات اینتر بوده ولی فکر می کنم این انتقال، یکی از بهترین انتقالات باشگاه ما بوده است.اتوئو فوق العاده است. نمی خواهم درمورد ایبرا چیزی بگویم ولی این معامله خیلی خوبی برای ما بود. ساموئل واقعا استثنایی است.»

اتوئو در رقابتهای این فصل سری آ ، 19 گل برای تیمش به ثمر رسانده و 8 گل هم در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا زده.


ویدیو مرتبط :
آموزش تجارت الکترونیک از طریق موبایل و تبلت. تجارت همراه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

موراتی: زلاتان یک سال زود اینتر را ترک کرد



 

موراتی: زلاتان یک سال زود اینتر را ترک کرد

 

ماسیمو موراتی، رئیس باشگاه اینتر معتقد است که زلاتان ایبراهیموویچ، مهاجم سوئدی دنیای فوتبال، یک سال زود باشگاه را ترک کرد.

این مهاجم 29 ساله در تابستان 2009 رختکن اینتر را ترک کرد و پس از آن به بارسلونا پیوست. پس از جدایی زلاتان بود که اینتر در فصل گذشته به سه جام قهرمانی رسید و ایبرا به قهرمانی در رقابتهای لالیگا با بارسلونا دل خوش کرد.

موراتی در صحبتهایی به اسکای سپورتس گفت:« فکر می کنم ایبرا برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اینتر را ترک کرد ولی او سال اشتباهی را برای این کار انتخاب کرد و می توانست سال فوق العاده ای را با هم تیمی هایش با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا تجربه کند. به نظر من او انسان خوبی است و نمی خواهم از او انتقاد کنم.»

ایبراهیموویچ تابستان سال جاری رختکن بارسا را به مقصد میلان ترک کرد و گل پیروزی بخش میلان در داربی شهر میلان رادر دیدار دو تیم که روز 14 نوامبر برگزار شد، وارد دروازه اینتر نمود.