ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

موراتی: اینتر قهرمان جام باشگاههای جهان می شود



 

 

موراتی: اینتر قهرمان جام باشگاههای جهان می شود

 

ماسیمو موراتی رئیس باشگاه اینترمیلان ایتالیا روز دوشنبه درباره توانایی تیمش در کسب عنوان قهرمانی هفتمین دوره رقابتهای جام باشگاههای جهان ابراز اطمینان کرد.

موراتی پیش از عزیمت به ابوظبی در امارات عربی متحده گفت " هنوز دو روز تا بازی اینتر فرصت باقی است و فردا به ابوظبی می روم ، فضای اردوی تیم خوب است و رافائل بنیتز (سرمربی اینترمیلان) ترکیب خود را به صورت کامل دراختیار دارد." اینتر اولین دیدار خود را در رقابتهای جام باشگاههای جهان روز چهارشنبه برابر سئونگنام ایلهوا چونما کره جنوبی قهرمان آسیا در مرحله نیمه پایانی برگزار خواهد کرد.

موراتی از بهبودی چند بازیکن مصدوم اینتر ابراز خوشحالی کرد و افزود " تیم ما روز یکشنبه تمرین خوبی داشت و درحال حاضر مهم این است که بتوانیم روحیه و تمایل بازیکنان را برای ارائه یک بازی خوب بالا ببریم." به گزارش خبرگزاری آلمان از رم ، موراتی با رد شایعات در خصوص احتمال برکناری بنیتز بدون درنظر گرفتن نتایجی که اینتر در جام باشگاههای جهان کسب خواهد کرد ، گفت " اعتماد به نفس خوبی در تیم به وجود آمده است و تلاش می کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم ؛‌ امیدواریم بازیکنان به سطح بالای خود بازگردند و عنوانهای قهرمانی که سال گذشته به دست آوردیم تکرار کنند." اینتر امیدوار است با پیروزی برابر سئونگنام به دیدار پایانی جام باشگاههای جهان که روز شنبه برگزار خواهد شد راه یابد.

دیگر دیدار مرحله نیم پایانی این رقابتها را مازمبه دموکراتیک کنگو قهرمان قاره آفریقا روز سه شنبه برابر اینترناسیونال برزیل برگزار خواهد کرد.

اینتر در فصل دو هزار و نه - دو هزار و ده عنوان قهرمانی سری آ فوتبال ایتالیا ، جام حذفی این کشور و لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد اما نتوانست در دیدار سوپرلیگ اروپا که اوت گذشته برابر اتلتیکو مادرید قهرمان لیگ اروپا برگزار شد به پیروزی برسد.

فاصله اینتر با آث میلان صدر نشین در رقابتهای سری آ فوتبال ایتالیا در حال حاضر به سیزده امتیاز رسیده است.


ویدیو مرتبط :
قهرمانی رئال در جام باشگاههای جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فوتبال جام باشگاههای جهان: شكست سنگین الوحده مقابل قهرمان آسیا



 

 

 

فوتبال جام باشگاههای جهان: شكست سنگین الوحده مقابل قهرمان آسیا

 

تیم 'سئونگنام ایلهوا چونما' از کره جنوبی که قهرمانی آسیا را یدک می کشد ، شنبه شب موفق شد الوحده از امارات را با شکستی سنگین مواجه کند.

در این دیدار که از سری مسابقات جام باشگاههای جهان در ورزشگاه ال زاید شهر ابوظبی برگزار شد ، تیم کره ای توانست با نتیجه چهار بر یک الوحده را شکست دهد.

تیم الوحده در اولین بازی خود موفق شده بود نماینده اقیانوسیه را شکست دهد و به مرحله دوم مسابقات جام باشگاههای جهان راه یابد .

در این دوره از مسابقات تیم های اینتر میلان قهرمان اروپا و ''اینترناسیونال '' قهرمان آمریکای جنوبی حضور دارند .

در بازیهای جمعه شب نیز تیم مازیمبی از جمهوری کنگو قهرمان قاره آفریقا اولین شگفتی این بازیها را رقم زد و ''پاچوکا'' از مکزیک و قهرمان آمریکای جنوبی و شمالی شکست داد.

مسابقات قهرمانی باشگاههای جهان از روز پنجشنبه آغاز شده و به مدت یک هفته به طول می انجامد .