ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

موراتا: امکان بازگشتم به رئال وجود دارد


مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال یوونتوس تأکید کرد که از آینده‌اش خبر ندارد، اما نتیجه کشمکش بانوی پیر و کهکشانی‌ها برای جذب وی هرچه زودتر باید مشخص شود.

خبرگزاری تسنیم: این روزها شایعاتی زیادی درباره آینده آلوارو موراتا شنیده می‌شود. با توجه به بندی که در قرارداد میان بانوی‌پیر و کهکشانی‌ها وجود دارد و یووه را به بازگرداندن این مهاجم اسپانیایی به کهکشانی‌ها در ازای 30 میلیون یورو موظف می‌کند، این احتمال وجود دارد که او در پایان فصل به مادرید برگردد.

موراتا در این خصوص به شبکه کادنا کوپه اسپانیا گفت: صحبت کردن درباره سال آینده بسیار سخت است، چون من هیچ اطمینانی از آینده‌ام ندارم و نمی‌دانم که کجا خواهم بود. در شرایط عجیبی قرار گرفته‌ام. من فقط می‌خواهم که هرچه سریع‌تر این ابهام برطرف شود. من در تورین از وضعیتم راضی هستم، اما می‌خواهم بدانم که کجا باید به دنبال خرید خانه باشم.

موارتا ادامه داد: من در یوونتوس از وضعیتم راضی هستم، اما امکان بازگشتم به مادرید هم وجود دارد، چون این موضوع به صورت کتبی در قراردادم درج شده است. من فقط می‌خواهم که این مسئله هرچه زودتر حل شود.

موراتا سال 2014 با قراردادی 20 میلیون یورویی از رئال مادرید به یوونتوس پیوست، اما در قرارداد او بندی وجود دارد که به رئالی‌ها اجازه می‌دهد وی را در پایان فصل جاری با پرداخت 30 میلیون یورو به سانتیاگوبرنابئو برگردانند.


ویدیو مرتبط :
دانشمندان از وجود هفت سیاره سنگی شبیه به زمین با امکان وجود حیات‬ خبر دادند!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

موراتا: بازگشتم به رئال کاری آسانی نیست


مهاجم اسپانیایی یوونتوس واکنش چندان هیجان‌انگیزی به شایعه احتمال بازگشتش به رئال مادرید نشان نداد.

خبرگزاری تسنیم: درخشش آلوارو موراتا در این فصل برای یوونتوس به خصوص در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا که با گل‌هایش مسبب حذف تیم پیشین خود، رئال مادرید از گردونه رقابت‌ها شد، شایعاتی را درباره احتمال بازگشت وی به جمع کهکشانی‌ها به وجود آورده است به خصوص که رئالی‌ها در قراردادی که برای انتقال او به تورین با یوونتوس بستند بندی گنجانده‌اند که به آنها اجازه می‌دهد سال آینده این مهاجم 22 ساله را از بانوی پیر پس بگیرند.

موراتا خود می‌گوید که بازگشتش به سانتیاگوبرنابئو به عوامل و افراد بسیاری بستگی دارد و به آسانی امکان‌پذیر نخواهد بود. او در گفت‌و‌گو با شبکه رادیویی کادناسر اسپانیا اظهار داشت: هیچکس درباره بازگشت به مادرید با من صحبت نکرده است و رخ دادن این اتفاق به افراد بسیاری بستگی دارد. این را هم بگویم که من باید این موضوع را که فصل گذشته برایم در یوونتوس چطور سپری شد، در نظر داشته باشم. من از وضعیتم در یووه بسیار راضی هستم.

موراتا تابستان سال گذشته پس از نیمکت‌نشینی‌های متوالی در رئال مادرید جهت به دست آوردن فرصت بیشتر برای حضور در میادین به یوونتوس پیوست و در 46 بازی‌اش در فصل اخیر 15 گل در تمامی رقابت‌ها زد که مهمترین آنها در مقطع پایانی فصل بود. او می‌گوید که بیشتر از این باید گل می‌زد و در عین حال حسرت می‌خورد که چرا از ابتدای فصل برای بانوی پیر ندرخشیده است.

او گفت: اگر لیگ قهرمانان اروپا را هم فتح می‌کردیم، امسال برای ما می‌توانست سال بهتری باشد. من به راحتی می‌توانستم 20 تا 25 گل بزنم اگر وضعیتم در نیم فصل اول بهتر بود. من می‌توانستم بیشتر از اینها به یوونتوس کمک کنم. این چند روز پس از شکست در فینال لیگ قهرمانان اروپا برای ما سخت گذشته است اگرچه فکر می‌کنم که یوونتوس از اتفاقاتی که در این فصل از لیگ قهرمانان برایش رخ داد درس‌های خوبی گرفته است. گاهی اوقات هم باید روی تلخ فوتبال را ببینید اما ما امسال فهمیدیم که از شیشه ساخته نشده‌ایم و دوباره با اقتدار ظاهر می‌شویم.