ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

موافقت عباسی با اعزام روسای بركنار شده به المپیك



موافقت عباسی با اعزام روسای بركنار شده به المپیك/ افشارزاده: "پارك" به لندن نمی‌رود

با موافقت وزیر ورزش و جوانان روسای بركنار شده فدراسیون‌های ورزشی به همراه المپیكی‌ها راهی بازی‌های 2012 لندن می‌شوند.

 

پس از مخالفت IOC و تعلیق قایقرانی و تهدید به تعلیق تیروكمان ایران از سوی فدراسیون‌های جهانی، پس از رایزنی و گفت‌وگوهای متعدد مسئولان وزارت ورزش و جوانان و كمیته ملی المپیك و پیگیری‌های فراكسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان با اعزام روسای فدراسیون‌های بركنار شده (دنیامالی و صفایی) به همراه المپیكی‌های قایقرانی و تیروكمان به بازی‌های 2012 لندن موافقت كرد.

 

بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار كرد: عباسی موافقت كرده كه روسای فدراسیون‌های بركنارشده همراه تیم‌ها به المپیك بروند. هیچ مشكلی وجود ندارد و این تصمیم با تمهیداتی گرفته شده كه عقلانی و منطقی برخورد شود. امیدوارم این نفرات و مربیان تحت نظر روسای فدراسیون‌های قبلی به نحو مطلوب در بازی‌های المپیك لندن شركت كنند.

 

دبیركل كمیته ملی المپیك در پاسخ به این پرسش كه آیا مربیان كره‌ای، كمانداران را در لندن همراهی می‌كنند خاطرنشان كرد: ما با مربیان كره‌ای قراردادی نداریم. وزارتخانه اعتقاد دارد كه كریم صفایی به همراه دو نفر المپیكی و مربی‌شان به المپیك بروند. با توجه به اینكه ما اسامی را قبلا اعلام كردیم، فدراسیون جهانی مربی جدیدی نمی‌پذیرد. حتی احتمال دارد كه كمانداران بدون مربی در بازی‌های لندن شركت كنند./ایسنا


ویدیو مرتبط :
‫عبارتهای پرکاربرد و لازم در موافقت و عدم موافقت در انگلیسی‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عباسی: برخی روسای برکنار شده مجرمند / دست پر از ورزش می‌روم



تغییرات روسای فدراسیون‌های ورزشی,وزیر ورزش و جوانان,محمد عباسی

عباسی: برخی روسای برکنار شده مجرمند / دست پر از ورزش می‌روم

وزیر ورزش و جوانان از تغییرات روسای فدراسیون‌های ورزشی در طول دوران مدیریتش دفاع کرد.

به گزارش ایسنا، محمد عباسی پس از ضیافت افطاری با نمایندگان رسانه‌های گروهی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آیا در جابجایی روسای فدراسیون‌ها موفق عمل کرده است، گفت: حتما. اگر زمانی باقی بود، ثابت می‌شد که تصمیم ما درست بوده است. رسانه‌ها دقت کنند عده‌ای انسان‌های آبرومند بودند که ممکن است در خلال همین چیزها مواردی در موردشان مطرح شود که درست نیست. فسادهایی در ورزش وجود داشت که اگر آن‌ها را بازگو می کردم، برخی روسای برکنار شده مجرم شناخته می‌شدند.

وی ادامه داد: ما همه نیازهای ورزش را دیدیم و از کارهایی که کردم، پشیمان نیستم.
وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این پرسش که چرا انتخابات کمیته المپیک 9 ماه به تعویق افتاده است، یادآور شد: این صحبت باز هم جزو همان حرف‌های دوستان شماست. من نامه نوشتم و به کمیته اعلام کردم که خلاف قانون عمل کردند و خطاکار بودند. ما برای این که فضا آرام شود، کنار کشیدیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «چه کار ناتمامی دارید که باید به آنها پرداخته شود»، ادامه داد: خیلی کار ناتمام مانده است. نمی‌توان گفت که ظرف 20 ماه زمان و قدرت کافی برای انجام همه کارها وجود داشته است. ما برنامه راهبردی پنج ساله جامع و علمی را برای ورزش نوشتیم. زیرساخت‌ها باید تکمیل شوند و به مسائل فرهنگی به طور جدی نگاه شود.

عباسی درباره قطعی شدن حضور سلطانی‌فر، گفت: حضور ایشان معلوم نیست و قطعی نشده است. اجازه دهید وزیر به طور رسمی معرفی شود.
وی در پاسخ به این پرسش که از این پس چه کاری را دنبال خواهد کرد، گفت: من دانشگاهی بودم. برمی‌گردم و کار معلمی را ادامه می دهم. هیچ قطعه‌ای از کار را خاطره حساب نمی‌کنم. در نظام کار می‌کنم و همه را دوست دارم.

وزیر ورزش و جوانان در واکنش به خبرنگاری که گفت «حضور رسانه‌ها در ورزش را در کنار خودتان خوش‌یمن دیدید»، تأکید کرد: ورزش حاشیه زیاد دارد. سعی کردیم با این حاشیه‌ها کنار بیاییم.

عباسی در پاسخ به این پرسش که آیا از چیزی انتقاد دارد، گفت: شخصا انتقادی ندارم اما تأکیدات رهبری درباره فضای رسانه‌های ورزشی جدی بود. به نظرم همه رسانه‌های ورزشی باید آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی درباره این که با توجه به حضورش تا پایان شهریور در وزارتخانه آیا قصد دارد تکلیف فدراسیون‌های حاشیه‌دار را مشخص کند، اظهار کرد: زمان کوتاه است. ما روی مسائل کلی کار می‌کنیم. شاید مصلحت نباشد به مسائل جزیی بپردازیم. نمی توانیم بگوییم که چون پایان کار دولت است، باید کارها را سطحی بگیریم. تا لحظه آخر باید کار کنیم و جدی باشیم.

عباسی در پایان با اشاره به موفقیت‌های استثنایی ورزش در طول دوران وزارتش تصریح کرد: نتایج استثنایی بود. دوران خوشایندی بود. بعد از موفقیت‌ها و بالا رفتن پرچم ایران، رهبری بلافاصله پیام‌های دلنشینی می‌دادند و شاهد شادی ملت بودیم. این نتایج حاصل کار رسانه‌ها، ورزشکاران و همکاران من بود. خوشحالم که ما بالاترین افتخارات ورزش ایران را تجربه کردیم. این موفقیت‌های مختص همه است و من خدا را شاکرم که دست پر از ورزش می‌روم. /ایسنا