ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

موافقت رئیس لیگا با جریمه بارسلونا


رییس لیگای اسپانیا معتقد است حرکات هواداران بارسا سیاسی بوده و این باشگاه مستحق جریمه است.

خبرگزاری ایسنا: رییس لیگای اسپانیا معتقد است حرکات هواداران بارسا سیاسی بوده و این باشگاه مستحق جریمه است.

خاویر تباس درباره جریمه 40 هزار یورویی بارسلونا توسط یوفا به دلیل استفاده از پرچم‌های استقلال طلبانه گفت: مسائل سیاسی باید از ورزشگاه‌ها پاک شود. پرچم‌های استقلال طلبانه یک نمایش سیاسی است و یوفا قانون را اجرا می‌کند. به نظرم جریمه بارسا منصفانه است.

تباس درباره اعتراض رئال مادرید مبنی بر زمان‌بندی رقابت‌های لیگا و فاصله کم بازی‌ها بیان کرد: برنامه‌ریزی بازی‌ها از 40 روز قبل از شروع مسابقات انجام گرفته است و برای اولین بار این سخنان را 24 ساعت قبل از بازی با سلتاویگو از باشگاه مادریدی شنیدم. این باشگاه به برنامه‌ها نگاه نمی‌کند و باید قبلا به آن دقت می‌کرد. این موضوع برای والنسیا و بارسلونا هم پیش آمده است. همه تیمها چه از روی خوش شانسی و چه از روی بدشانسی آن را تجربه کرده‌اند.

او درباره محرومیت احتمالی خاویر ماسکرانو به دلیل توهین به کمک داور گفت: اگر در آرژانتین این گونه ناسزا می‌گفت شرایطش با اسپانیا فرق می‌کرد. در اینجا فحش خیلی رکیکی به حساب نمی‌آید. کمیته آن را بررسی خواهد کرد. من بازی‌هایی که در این سطح برگزار می‌شود را نمی‌بینم و نمی‌دانم که او چه توهینی انجام داد. از اینکه ماسکرانو یا هر بازیکن دیگری نتواند در ال کلاسیکو حاضر شود ناراحت می‌شوم اما تصمیم‌گیری راجع به این موضوع به من مربوط نیست.


ویدیو مرتبط :
‫عبارتهای پرکاربرد و لازم در موافقت و عدم موافقت در انگلیسی‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

موافقت کفاشیان با تاسیس مدرسه فوتبال بارسلونا در ایران



 

موافقت کفاشیان با تاسیس مدرسه فوتبال بارسلونا در ایران

 

نماینده رسمی باشگاه بارسلونا در کشورمان گفت: «ایران یکی از شورهای پرقدرت و دارای مسابقه در فوتبال آسیا است، به همین جهت باشگاه بارسلون می‌خواهد در ایران برای تربیت بازیکن سرمایه‌گذاری کند.»

به گزارش جام نیوز به نقل از سایت گل، باشگاه بارسلون اسپانیا در راستای توسعه سرمایه‌گذاری برای تربیت بازیکنان فوتبال از طریق تاسیس مدارس فوتبال در کشورهای مختلف همواره پیش‌قدم بوده و در این کار بسیار توانمند است. در همین راستا قاره پهناور آسیا با توجه به استعدادهایی که در آن وجود دارد، یکی از بهترین مکان‌ها برای سرمایه‌گذاری و تربیت بازیکن از طریق مدارس فوتبال است.

بارسلون در شرق آسیا از جمله کشورهایی مثل کره، ژاپن و... سرمایه‌گذاری‌هایی انجام داده و جواب گرفته است، حالا این باشگاه بزرگ پس از عقد قرارداد سنگین مالی با قطری ها و ایجاد روابط متقابل که یکی از آنها تاسیس و توسعه مدارس فوتبال در کشورهای خاورمیانه و خلیج‌فارس است، نیم‌نگاهی هم به ایران دارد.

شرکت کاوار بارسا با مدیریت یک ایرانی به نام مجید نیرومند که متخصص در امور ورزشی از جمله تجهیزات و ساخت مکان‌های ورزشی، مشاوره، واردات و صادرات اقلام ورزشی است، می‌خواهد به عنوان نماینده رسمی باشگاه بارسلون اسپانیا در ایران مدارس فوتبال بارسلون را تحت نظارت این باشگاه تاسیس کند.

ایران یکی از شورهای پرقدرت و دارای مسابقه در فوتبال آسیا است، به همین جهت باشگاه بارسلون می‌خواهد در ایران برای تربیت بازیکن سرمایه‌گذاری کند.

مجید نیرومند به عنوان نماینده رسمی این باشگاه جلسه‌ای را با علی کفاشیان، رئیس فدراسیون و سردار عزیز محمدی، رئیس اتحادیه فوتبال درباره تاسیس مدارس فوتبال بارسلون در محل فدراسیون فوتبال برگزار کرده که بسیار موفقیت‌آمیز بوده و مدیران ارشد فدراسیون از آن استقبال کرده‌اند.

نیرومند با توضیح بیشتر درباره تاسیس مدارس فوتبال بارسلون و نیز شرایط آن و زیرساخت‌هایی که باید انجام شود، گفت: «حضور باشگاه‌های بزرگ جهان در ایران ملزم شناخت ابتدایی آنها از فوتبال ماست. وقتی که این شناخت براساس روابط متقابل انجام شود، درنهایت آنها به سرمایه‌گذاری در ایران ترغیب می‌شوند. من به عنوان یک ایرانی این شناخت اولیه را به وجود آورده‌ام، سپس در مرحله بعدی داشتن استعدادهای لازم و نیز زیرساخت‌های فوتبال است که خوشبختانه فوتبال ایران استعداد لازم را دارد و احتیاج به پرورش‌دهنده‌های خوب دارد. شرکت ما (کاور بارسا) که کارشناس در زمینه ورزش به‌خصوص فوتبال است، در زمینه‌های نقل و انتقالات، راه‌اندازی تورنمنت‌های ورزشی و خرید و فروش تجهیزات و تاسیس مدارس فوتبال تخصص دارد. ما به عنوان اولین شرکت واسطه بارسلونا می‌خواهیم مدارس فوتبال بارسلون را در ایران راه‌اندازی کنیم که خوشبختانه پس از جلسه‌ای که با آقایان کفاشیان و عزیز محمدی داشتم، ضمن استقبال از این طرح خواستار راه‌اندازی این مدارس در ایران شدند.»

وی ادامه داد: «آقایان کفاشیان و عزیز محمدی راه افتادن این پروژه را به نفع و پیشرفت فوتبال ایران می‌دانند، چرا که در مرحله اول این مدارس در تهران استارت می‌خورد، سپس به اعزام بازیکنان جوان و نوجوان به اسپانیا و باشگاه مدارس فوتبال بارسلون می‌انجامد. به عنوان مثال می‌توانم از کشور ژاپن نام ببرم که آنها هم با همین متد شروع کردند و الان سالانه 700 تا 800 بازیکن به اسپانیا و بارسلون می‌فرستند تا بازیکن تربیت کنند؛ به جز مدارس خودشان در ژاپن! ما هم می‌خواهیم در ایران ابتدا با 20 بازیکن مستعد شروع کنیم و آنها را به اسپانیا و بارسلون بفرستیم و پس از انجام موفقیت در اولین قدم برای مراحل بعد قدم‌های بزرگتری برداریم.»

مجید نیرومند حتی از تاریخ شروع مدارس فوتبال بارسلون در ایران خبر می‌دهد و می‌گوید: «طبق برنامه‌ای که به فدراسیون داده‌ایم، می‌خواهیم از تاریخ 30 ژانویه 2012 تا 19 فوریه 2012 اولین قدم را برداریم. این کار کاملا قانونی است، فدراسیون فوتبال، سفارت اسپانیا، آکادمی فوتبال ایران و باشگاه بارسلون، همه و همه در جریان هستند و قرار است با انجام کارهای مقدماتی این طرح را عملی کنیم تا فوتبال ایران هم به دروازه‌های اروپا و باشگاه بزرگ بارسلون برسد.»