ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

موافقت با حضور بازیکنان سرباز در تیم ملی


ستاد کل نیروهای مسلح با حضور ۴ فوتبالیست در جام‌ ملت‌های آسیا موافقت کرد.

خبرگزاری تسنیم: سردار موسی کمالی اظهار داشت: با توجه به تقاضای وزیر ورزش و جوانان، سرلشکر فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ضمن تأکید مجدد بر برخورد قاطع و قانونی با کسانی که با جعل و دسیسه کارت معافیت اخذ کرده‌اند، استثنائا با همراهی 4 بازیکن مورد نیاز تیم ملی فوتبال موافقت کرد.

جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: براساس این موافقت‌نامه، سروش رفیعی، شجاع خلیل‌زاده، حسین ماهینی و مهرداد پولادی می‌توانند در این دوره از مسابقات آسیایی تا پایان دی‌ماه سال جاری تیم ملی را همراهی کنند.

پیش از این سردار موسی کمالی دیروز در خصوص آخرین وضعیت مهرداد پولادی و سروش رفیعی گفت: طبق آخرین تصمیمی که اتخاذ شده، مهرداد پولادی و سروش رفیعی نمی‌توانند تیم ملی را در جام ملت‌ها همراهی کنند.

وی در پاسخ به این سوال که امکان دارد تا فردا شب که زمان اعزام تیم ملی به استرالیاست اتفاق جدیدی رخ بدهد، اظهار داشت: دنیا مکان رخ دادن اتفاقات جدید است اما آخرین تصمیم عدم همراهی این 2 بازیکن است. حتی ما شرط و شروطی هم برای این بازیکنان گذاشتیم که تحقق پیدا نکرد.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص اینکه آیا امکان دارد با دستور سرلشکر فیروزآبادی مشکل پولادی و رفیعی حل شود، خاطر نشان کرد: اگر سرلشکر فیروزآبادی تدبیر جدیدی بفرمایند ما موظف به اجرای آن هستیم اما تصمیم‌گیری این موضوع به نیروی انسانی محول شده است.

سردار کمالی ادامه داد: برابر مقررات با متخلفان برخورد می‌شود. قضیه این است که اگر یک بازیکنی قرصی را اشتباهی مصرف کند و نتیجه آزمایش دوپینگش مثبت شود آن بازیکن محروم می‌شود و برای قانون فرقی ندارد که بازیکن تیم ملی باشد یا بهترین بازیکن. این در شرایطی است که ممکن است آن بازیکن اشتباه کرده باشد اما اینجا و در این موضوع افرادی تخلف کردند که در سطح جامعه و جوانان الگو هستند و عمدا با حیله، تقلب، دسیسه و رشوه کارت معافیت گرفته‌اند در ضمن سازمان مربوطه و فدراسیون فوتبال هم با این افراد برخوردی نکرده است.

وی تصریح کرد: تفاوتی بین افراد عادی جامعه و ورزشکاران و کلا افراد مشهور وجود ندارند و همه مقابل قانون یکسان هستند. حتی جرم این افراد بیشتر است چون از شرایط خود سوء استفاده کرده‌اند به هر حال تصمیم این است که این بازیکنان تا پایان فصل نه در باشگاه و نه در تیم ملی فعالیت کنند.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در پایان خاطر نشان کرد: تیم ملی بازیکنان خوب دیگری دارد که می‌تواند از آنها استفاده کند. من هم برای تیم ملی کشورم در جام ملت‌های آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم.


ویدیو مرتبط :
بازگشت بازیکنان سرباز به تیم ملی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیکنان سرباز از حضور در تیم ملی فوتبال منع شدند



اخبار,اخبار ورزشی,بازیکنان سرباز

سازمان تر‌بیت ‌بدنی نیروهای مسلح از عدم صدور مجوز برای سربازان فو‌تبا‌لیستی که پیش از اعزام دچار تخلف شده و کارت پایان خدمت آنها باطل شد، در اردوهای تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل و تیم امید خبر داد.

در حالی که تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران از ظهر پنجشنبه اردوی خود را در کمپ تیم‌های ملی برای دیدار مقابل تیم‌های گوام و هند در ر‌قا‌بت‌های انتخابی جا‌م جها‌نی 2018 روسیه آغاز می‌کند، اما سازمان تر‌بیت ‌بدنی نیروهای مسلح طی نامه‌ای به سازمان تر‌بیت ‌بدنی آجا، عنوان کرد که بازیکنان سربازی که کارت پایان خدمت آنها به دلیل تخلف باطل شده بود تا اطلاع ثانوی مجوز حضور در تیم‌های ملی بز‌ر‌گسالان و امید را ندارند.

سازمان تر‌بیت ‌بدنی نیروهای مسلح برابر مصوبه کمیته‌ رسیدگی به تخلفات سربازان فو‌تبا‌لیستی که کارت پایان خدمت آنها باطل شده است و این افراد در حال‌ حاضر مشغول به گذراندن خدمت سربازی هستند تاکید کرد که این بازیکنان تا اطلاع ثانوی مجاز به حضور و ادامه فعالیت‌های ورزشی در باشگاه‌های تابعه نیروهای مسلح بوده و حضور آنان در تیم‌های ملی بز‌ر‌گسالان و امید امکان پذیر نیست.

این در حالی است که سازمان تر‌بیت ‌بدنی نیروهای مسلح درخواست کرده که از مکاتبات آتی در این خصوص خودداری شود.

به نظر می‌رسد این موضوع چالشی جدید را پیش‌روی تیم ملی بزرگسالان و تیم امید قرار دهد.

بازیکنانی که کارت پایان خدمت آنها به دلیل تخلف باطل شده و هم اکنون در تیم‌های نظامی مشغول به بازی هستند، شامل سروش رفیعی، شجاع خلیل‌زاده، بختیار رحمانی، آرش افشین و حسین ماهینی می‌شوند.

اخبار ورزشی - ایسنا