ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

موافقت با استعفای گل‌محمدی/ گزینه‌های جدید هدایت پرسپولیس مشخص شدند



نشست فوق‌العاده رویانیان و مالکی

موافقت با استعفای گل‌محمدی/ گزینه‌های جدید هدایت پرسپولیس مشخص شدند

در پایان نشست ر‌ئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، دو گزینه به عنوان اولویت اول سرمربیگری سرخپوشان در فصل آینده انتخاب شدند.

به گزارش ایسناو به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، فداحسین مالکی، رئیس هیأت مدیره و محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با توجه به استعفای یحیی گل‌محمدی، عصر امروز نشست فوق‌العاده‌ای با یکدیگر داشتند.

فداحسین مالکی، نتایج این جلسه را به شرح ذیل در اختیار روابط عمومی باشگاه پرسپولیس قرار داد:

با توجه به استعفای یحیی گل‌محمدی جلسه فوق‌العاده‌ای برگزار و درباره نحوه انتخاب سرمربی و کادرفنی فصل آینده مباحثی مطرح شد. به منظور هدر نرفتن وقت و زمان بر انتخاب سرمربی در اسرع وقت تاکید و تصمیماتی نیز اتخاذ شد.

1- درباره استعفای آقای یحیی گل‌محمدی ضمن تشکر از زحمات و خدمات ارزنده او در دوران کوتاه سرمربیگری باید اعلام کنیم که چیزی از ارزش‌های او کاسته نشده و زحماتش نادیده گرفته نمی‌شود. باشگاه به گونه‌ای شایسته از او تقدیر به عمل خواهد آورد.

2- درباره سرمربی و کادرفنی فصل بعد ابتدا چهار گزینه مطرح شد که سه گزینه ایرانی بودند و یک گزینه خارجی و در نهایت دو گزینه به عنوان اولویت اول تعیین و مقرر شد مدیرعامل محترم باشگاه در 48 ساعت آینده بررسی‌های نهایی را انجام داده و پس از دریافت نظرات کارشناسی تصمیم نهایی را مطرح کند.

انتخاب سرمربی و بازیکنان جدید پرسپولیس در اسرع وقت در این نشست مورد تاکید قرار گرفت./ایسنا

 

 

 


ویدیو مرتبط :
گل بسیار زیبا کوبایاشی گزینه خارجی پرسپولیس از راه دور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یحیی گل محمدی جدی ترین گزینه پرسپولیس می شود؟



اخبار,اخبار ورزشی,یحیی گل محمدی

این احتمال وجود دارد که یحیی گل محمدی یکی از گرینه های پرسپولیسی ها برای فصل آینده باشد.

برانکو عصبانی بود و عصبانی هم از ایران رفت.او که چند ماه پیش با هزار و یک حرف و حدیث به پرسپولیس آمد حالا سودای رفتن در سر دارد.برانکو از خیلی چیزها ناراحت است.از اینکه پولش را نداده اند،پول بلیت دستیارانش را از جیب داده است،در این مدت فقط وعده و وعید شنیده است و به قول خودش:« حتی برای من یک سیم کارت تلفن همراه هم نگرفتند.»

او که گفته بود برای پرسپولیس فصل آینده برنامه های زیادی در سر دارد امروز گفت و گویی انجام داده که نشان می دهد قید این تیم سرخپوش را زده و از این به بعد به پیشنهاد هایی که از تیم های عربی دارد فکر می کند.

شرایط پرسپولیس این فصل بحرانی تر از فصل های گذشته بود.آنقدر بحرانی که اگر کمی غفلت می کردند تیم راهی رقابت های دسته یک می شد.آن طور که مدیران پرسپولیس می گفتند پول به بدنه باشگاه تزریق نمی شد،بدهی ها زیاد بود و بازیکنان هم مبلغ کمی از دستمزد خودشان را گرفته بودند.با این شرایط برانکو که رقمی بیش از 500 میلیون تومان بدهی مالیاتی داشت قبول کرد که هدایت این تیم بحران زده را در اختیار بگیرد و پرسپولیس را برای فصل جدید از نو بسازد.اما فصل برای خود برانکو خیلی زودتر از آنچه فکرش را کند تمام شد.

او که فکر می کرد مشکلات پرسپولیس فقط مشکلات مالی است و در پایان فصل هم حل می شود وقتی به پولش نرسید و باز هم در قبال خواسته هایش وعده و وعید شنید حرف آخر را زد و گفت:«از پرسپولیس می روم.»

برانکو رفته است و شاید همان طور که خودش گفته دیگر به ایران برنگردد.تهدید او به نظر جدی است و شاید او هم به جرگه کسانی بپیوندد که در یکی دو سال آینده از پرسپولیس به فیفا شکایت کند تا از این طریق به پولش برسد.شاید هم اتفاقی دیگری بیفتد و او که حالا از دست همه پرسپولیسی ها ناراحت است در فصل آینده روی نیمکت سرخ ها بنشیند.در هر صورت فعلا برانکو از ایران رفته است و اگر به ایران برنگردد مسئولان پرسپولیس مجبورند مذاکره با مربیان دیگر را آغاز کنند.مربیانی که می تواند در راس فهرست آنها نام یحیی گل محمدی به چشم بخورد.

یحیی که از نسل تازه مربیان جوان ایران است شاید در روزهایی که در پرسپولیس بود نتایج چندان خوبی کسب نکرد اما به غیر از پرسپولیس در هر تیمی که سرمربیگری کرده تغییرات اساسی در آن تیم ایجاد کرده و شرایط را طوری رقم زده که تیم تحت هدایتش جزو مدعیان بوده است.او که امسال با ذوب آهن قهرمانی در جام حذفی را از آن خودش کرد در ابتدای فصل نتایجی به مراتب بدتر از آن نتایجی که در پرسپولیس گرفته بود را کسب کرد اما مسئولان این باشگاه اصفهانی به او اعتماد کردند و با دادن بال و پر به به یحیی شرایط را طوری رقم زدند که ذوب آهن پس از سالها رنگ قهرمان را دید و البته توانست به عنوان یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا حضور داشته باشد.

یحیی حالا مربی پخته ای است و بدون شک محبوبیتش در بین هواداران پرسپولیس بیشتر از برانکو است.اما این بار این خود گل محمدی است که برای خودش تصمیم می گیرد.اینکه آیا اگر پیشنهادی از پرسپولیس داشته باشد آن را قبول می کند یا اینکه کار کردن در تیم بی حاشیه ذوب آهن را ترجیح می دهد و بدون سر و صدا کارش را در نصف جهان دنبال می کند.البته تمام این ها گمانه زنی است اما اصلا بعید نیست که پرسپولیسی ها نیم نگاهی هم به یحیی داشته باشند و پیشنهادشان برای فصل جدید را به بازیکن سابق خودشان بدهند.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین