ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

موافقت آیان با حضور مرادی در المپیک


رئیس فدراسیون جهانی وزنه برداری با حضور سهراب مرادی در بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو موافقت کرده است.

فدراسیون وزنه برداری: رئیس فدراسیون جهانی وزنه برداری با حضور سهراب مرادی در بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو موافقت کرده است.

علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری ایران که روز شنبه به جهت حل مشکل بوجود آمده برای سهراب مرادی، ملی پوش دسته ۹۴ کیلوگرم تیم ملی وزنه برداری (بازنشستگی و غیر فعال بودن در عرصه بین المللی) عازم بوداپست مجارستان (مقر فدراسیون جهانی وزنه برداری ) شده بود،عصر امروز در جلسه ای ویژه باحضور تاماش آیان، درخصوص راه حل های بازگشت این وزنه بردار ملی پوش به میادین بین المللی (فعال شدنش) گفتگو کرد.

مرادی گفت: بخش اول جلسه ای که با تاماش آیان داشتم بسیار رضایتبخش بود و می توانم بگویم که فعلا موفق شدم حضور سهراب مرادی را در بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو قطعی کنم.

وی ادامه داد: آیان پذیرفت که سهراب مرادی پس از گذراندن پروسه ای ویژه که متعاقبا بعد از اتمام این نشست و بازگشتم به ایران به صورت مفصل درمورد آن توضیح خواهم داد، بدون مشکل خاصی بتواند در بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو با دوبنده تیم ملی وزنه برداری ایران روی تخته برود.

 مرادی افزود: جلسه ام با رئیس فدراسیون جهانی همچنان ادامه دارد زیرا هنوز پرونده حضور سهراب در رقابتهای جهانی ۲۰۱۵ آمریکا بسته نشده است. بی تردید با توجه به شرایط مساعدی که برای حضور سهراب در المپیک ۲۰۱۶ به وجود آمده است خیلی امیدوار هستم آیان با حضور ملی پوش ۹۴ کیلویی کشورمان در دوئل جهانی آمریکا هم موافقت کند.


ویدیو مرتبط :
‫عبارتهای پرکاربرد و لازم در موافقت و عدم موافقت در انگلیسی‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كرش موافقت خود را برای حضور در تیم ملی ایران اعلام كرد



 

 

كرش موافقت خود را برای حضور در تیم ملی ایران اعلام كرد

 

سرپرست کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال از موافقت کارلوس کرش برای سرمربیگری در تیم ملی ایران خبر داد.

عباس ترابیان سرپرست کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال گفت: کارلوس کرش برای حضور در ایران موافقت خود را اعلام کرده است اما من بابت دو بندی که برایمان خیلی مهم است هنوز با وکیل کرش به توافق کامل نرسیده ام اما به زودی بابت این موضوع هم تفاهمات حاصل می شود.

ترابیان همچنین از سه دستیاری که کرش به فدراسیون معرفی کرده است، خبر داد و گفت: من اکنون کپی معرفی نامه سه مربی که کرش به عوان دستیار به من معرفی کرده است را مطالعه کردم. قرارداد آنها را تنظیم کرده ام و خوشبختانه آن دو بندی که هنوز با خود کرش برای موافقتش به توافق کامل نرسیده ام را در قرارداد این سه مربی گنجانده ام.

سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون ادامه داد: دستیار اول کرش " دن گسپر " است که با کرش در همه سطوح و در همه تیم هایی که موفق بوده از جمله رئال مادرید و منچستر یونایتد بوده است. ایشان هم مربی و هم مربی دروازه بان هاست. وی در نیمکت تیم ملی پرتغال در جام جهانی بوده است و گلر این تیم در جام جهانی به عنوان دروازه بان سوم جهان شناخته شد. این دروازه بان فقط یک گل آن هم از تیم اسپانیا دریافت کرد.

ترابیان افزود: نفر بعدی "سیموئز " است. این مربی پرتغالی است. او هم همه جا با کرش بوده است. موفقیت او بیشتر در تیم های پایه است. یک دوره هم سرمربی تیم زیر 20 سال پرتغال بوده است.

وی ادامه داد: نفر سوم هم "مایک مک درمود " است. وی بدنساز تیم خواهد بود. این مربی اهل اسکاتلند است. این مربیان به محض اینکه ما با کرش قرارداد امضا کنیم به ایران خواهند آمد و کار خود را آغاز می کنند. اینکه کرش کدامیک را برای تیم های امید و جوانان انتخاب می کند را بعدا اعلام می کند.

عباس ترابیان در مورد اینکه گفته می شود کرش از تیم های دیگر پیشنهاد دارد، گفت: اگر او می خواست به هر کدام از این پیشنهادها جواب مثبت دهد تاکنون این کار را می کرد. البته دو تیم باشگاهی در برزیل و تیم های عربستان و آنگولا هم او را می خواستند. بازدید او از ایران و هنرنمایی بازیکنان در بازی با روسیه در قبول پذیرش هدایت تیم ملی خیلی موثر بود.