ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مهرداد پولادی:مردم را گول نزنیم،باید فاتحه این پرسپولیس را خواند!



مهرداد پولادی:مردم را گول نزنیم،باید فاتحه این پرسپولیس را خواند/لجبازی های ژوزه اهمیتی برایم ندارد/با این شرایط شاید آخر فصل از پرسپولیس بروم

بازیکن پرسپولیس می گوید اگر شرایط همین طور ادامه داشته باشد شاید فقط تا پایان فصل در این تیم بازی کند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

دل مهرداد پولادی خیلی پر است.با این حال سعی می کند تا جایی که امکان دارد دندان روی جگر بگذارد.مهرداد می گوید:«من همیشه به تمام مربیانی که داشته ام احترام گذاشته ام.»پولادی حرفی می زند که ممکن است واکنش های زیادی را به همراه داشته باشد.او می گوید با شرایطی که به وجود آمده باید یک فاتحه برای پرسپولیس خواند!یک بار دیگر ژوزه تو را روی نیمکت ذخیره ها نشاند.او یا به تو بازی نمی دهد یا اینکه در نیمه اول تعویض ات می کند.برایم اهمیتی ندارد.بگذارید او لجبازی اش را بکند.ژوزه مختار است که تیمش را خودش ارنج کند و نمی توان خرده ای به او گرفت.من همیشه در هر تیمی که بوده ام به تصمیمات مربیانم احترام گذاشته ام.این بار هم ماجرا فرقی نمی کند.

*فکر نمی کنی این لجبازی ها به ضرر پرسپولیس تمام می شود؟

من اگر الان حرفی بزنم می گویند دارد حاشیه درست می کند.اما مربی تیم باید به خاطر نتایجی که می گیرد پاسخگو باشد.حرف من این است که نباید مردم را گول زد.پرسپولیس امسال خوب بازی نمی کند.از اول فصل مدام گفته ایم همه چیز درست می شود،اما نیم فصل هم تمام شد و اتفاقی نیفتاد.

*این حرف ها را به دلیل اینکه نیمکت نشین شده ای می زنی؟

نه،من حقیقت را می گویم.به نظر شما پرسپولیس خوب بازی می کند؟هر روز شرایط دارد بدتر می شود.نیم فصل تمام شد و ما فقط 5 برد داشته ایم.این آمار برای تیمی مثل پرسپولیس خوب است؟به نظرم با گرفتن این نتایج باید فاتحه پرسپولیس را خواند.

*در بازی با تراکتورسازی پرسپولیس از سمت چپ نفوذ زیادی نکرد.در حالی که بیشتر حملات تراکتورسازان هم از این سمت انجام می شد.این در حالی است که یک بازیکن غیر تخصصی در پست دفاع چپ بازی می کرد.چه نظری در این مورد داری؟

من چه چیزی باید بگویم؟همه چیز به خاطر لجبازی است.دلم نمی خواهد فکر کنید چون به نیمکت چسبیده ام این حرف ها را می زنم.باید با مردم رو راست بود.

*فکر می کنی چه اتفاقی افتاد که ژوزه این رفتار را با تو می کند؟تو یکی از بازیکنان ثابت او بودی.

نمی دانم. یکی به من زنگ زده بود و می گفت شاید به خاطر حمایتت از علی کریمی است که ژوزه لجش گرفته است.من هم گفتم اصلا برایم مهم نیست.اگر باز هم به عقب برگردم همان کار را انجام می دهم و از علی آقا حمایت می کنم.

*به نظرت یکی از دلایل نیمکت نشینی ات کارلوس کروش نیست؟ او هم با مانوئل اختلاف دارد.در مقطعی که مانوئل کریمی را از پرسپولیس کنار گذاشت کروش او را به تیم ملی دعوت کرد.این ماجرا حالا برای تو تکرار شده است.

به خدا خودم هم نمی دانم چرا این کارها را می کند.کروش بازی من و علی را دیده و می داند که می توانیم به تیم کمک کنیم.اما این آقا از روی لجبازی تصمیماتی می گیرد که به ضرر پرسپولیس تمام می شود.من در بازی های غرب آسیا بهترین بازی هایم را انجام می دهم تا همه بدانند که پولادی هرگز در زمین مسابقه برای تیمش کم نمی گذارد.

*در بازی با تراکتور هواداران خیلی تو را تشویق کردند.پرسپولیس در این بازی نیاز به یک بازیکن چپ پا و تخصصی داشت اما...

من عاشق هواداران هستم و دست تک تک آنها را می بوسم.من آمده ام تا به پرسپولیس کمک کنم.خیلی هم جلوی خودم را گرفته بودم که این حرف ها را نزنم.اما دیگر صبرم تمام شد.این مدتی هم که سکوت کرده بودم به خاطر احترامی بود که به دو عزیز قائل بودم. هواداران بدانند که آرزوی هر بازیکنی پوشیدن پیراهن پرسپولیس است و بس.

*قرارداد تو تا پایان فصل است.پس از اتمام این قرارداد آن را تمدید می کنی؟

نمی دانم،اما اگر شرایط تغییر نکند فقط می توانم برای این تیم آرزوی موفقیت کنم.دلم می خواهد هواداران همه چیز را بدانند.مشکل پرسپولیس بازیکنان آن نیستند.مشکل کسان دیگری هستند که این اتفاقات را رقم می زنند.من خودم از زمانی که پرسپولیسی شدم همیشه محبت هواداران را پشت سرم داشته ام و به همین دلیل از آنها ممنونم.

*با این شرایط فکر می کنی آینده پرسپولیس چه می شود؟

تیم ما بازیکنان خوبی دارد و باور کنید اگر همین بازیکنان نبودند همین 21 امتیاز را هم نمی گرفتیم.امیدوارم که همه چیز درست شود./خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
جواب خوبی از مهرداد پولادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهارات جنجالی مهرداد پولادی علیه پزشکان پرسپولیس!



تیم پرسپولیس,مهرداد پولادی,فوتبال ایران

اظهارات جنجالی مهرداد پولادی علیه پزشکان پرسپولیس!

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با تجویز‌های اشتباه پزشکان پرسپولیس بلایی سر من آوردند که تیم ملی را از دست دادم.

مهرداد پولادی در خصوص آخرین وضعیت مصدومیتش اظهار داشت: تا به حال هیچ حرفی نزده بودم اما از پزشکان پرسپولیس بپرسید که چه بلایی سر من آوردند. از پزشکان پرسپولیس بپرسید که چرا من تیم ملی را به دلیل تجویزهای اشتباه آنها از دست دادم؟

وی افزود: دست پزشکان پرسپولیس درد نکند که من را به این روز در آوردند. البته خدا پدر و مادر دکتر نوروزی و خانم محمدی را بیامرزد که پیگیر مصدومیت من هستند و خدا را شکر از روزی که خدمت این عزیزان آمدم خیلی بهتر شدم.

پولادی ادامه داد: با تلاش دکتر نوروزی و خانم محمدی انشاءالله چند هفته دیگر پا به توپ می‌شوم. البته قطعا به بازی با قطر نمی‌‌رسم که به امید خدا تمام تلاشم را می‌کنم که بعد از این بازی بتوانم پا به توپ شوم.

این بازیکن در پاسخ به این سوال که پزشکان پرسپولیس چه اشتباهی کرده‌اند گفت: ببینید چه کار کردند که من دست به دامن کلینیک خوب استقلال شدم. تا الان حرفی نزده بودم اما مصدومیت کوچک من باعث شد که دو ماه عصا دستم باشد و حتی جراحی کنم. آمپولی به پایم زدند که همه چیز را بدتر کرد و مهمتر از همه تیم ملی را از دست دادم اما الان همه چیز تمام شده و در کلینیک دکتر نوروزی سعی می‌کنم تا به شرایط ایده‌آل برسم.

وی در خصوص آینده فوتبالی‌اش نیز گفت: هنوز هیچ تصمیمی نگرفتم. بعد از تیم ملی سعی می‌کنم بهترین تصمیمم را بگیرم که چکار کنم. فعلا تمام فکر و ذکرم بهبودی پایم است.

مدافع تیم ملی در مورد بازی با عمان نیز گفت: این بازی دوستانه بود و ما 90 درصد از بازیکنان اصلی تیم ملی را نداشتیم البته بچه‌هایی که بودند همه زحمت کشیدند ولی درست نیست که اینطور در این شرایط حساس انتقاد کنیم الان باید مهمترین فکر و ذکر ما بازی با قطر و 3 امتیازش باشد تا راه صعود را هموار کنیم نه چیز دیگر.

پولادی در خصوص حضور دایی در پرسپولیس گفت: من فصل قبل نظرم را اعلام کردم. دایی باید زودتر به پرسپولیس می‌آمد چون یکی از بهترین گزینه‌ها بود البته کادر فنی ما در نیم‌فصل دوم نیز زحمات خود را کشید. من امیدوارم که پرسپولیس با دایی فصل تلخ گذشته را جبران کند.

وی در خصوص احتمال حضورش در اروپا نیز گفت: همه چیز را به مدیر برنامه‌هایم و 3 بازی آینده تیم ملی در مقدماتی جام جهانی سپردم. الان اجازه بدهید فقط به این 3 بازی فکر کنیم تا بعدا بهترین تصمیم را بگیرم. من امیدوارم همه با یک حمایت همگانی یار دوازدهم تیم ملی باشند تا بتوانیم راهی جام جهانی شویم و از این راه دل میلیون‌ها هوادار فوتبال و ورزش شاد و خوشحال شود./جام ورزشی