ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مهدی محمدنبی از کار برکنار شد



اخبار,اخبار ورزشی ,فدراسیون فوتبال

 

بعد از تمام شدن کار تیم ملی در استرالیا پرونده تغییر و تحولات در فدراسیون فوتبال دوباره باز شد و در جلسه امروز هیات رئیسه حکم برکناری مهدی محمدنبی تایید شد.

به گزارش تابناک، امروز و در جلسه هیات رئیسه فدراسیون به پیشنهاد علی‌کفاشیان و تایید اعضای هیات رئیسه دبیرکل فدراسیون فوتبال از کار خود برکنار شد.

 

مهدی محمدنبی که بعد از جلسه مجمع سالیانه اخبار ضد و نقیضی مبنی بر برکناری‌اش منتشر شده بود به دلیل اختلالات ایجاد شده در تایید جانشین‌اش و همین‌طور همراهی تیم ملی در استرالیا تا به امروز در پست خود ابقا شده بود که امروز با پیشنهاد علی کفاشیان از کار برکنار شد.

به این ترتیب و بعد از جلسه مجمع علی کفاشیان یکی دیگر از یاران نزدیک خود را هم از کار برکنار کرد. پیش از این هادی آیت‌اللهی هم از نائب رئیسی فدراسیون فوتبال کنار گذاشته شده بود. به این ترتیب علی‌کفاشیان یکی یکی یاران نزدیک خود را کنار می‌گذارد تا بتواند به توافقات پنهانی انجام شده خود پاینبد باشد. پگیش از این گمانه‌زنی‌های فراوانی مطرح شده بود که علی کفاشیان برای باقیماندن در پست خود به برکناری دوستان نزدیک خود تن داده است.


از دکتر اسدی به‌عنوان جانشین نبی یاد می‌‎شود.

اخبار ورزشی - تابناک

 


ویدیو مرتبط :
روپایی زدن مهدی محمدنبی در استرالیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزیر کار برکنار شد / لاریجانی: رئیس جمهور ما اولیات اخلاقیات را رعایت نمی کند؛ مردم شما را خوب شناختند



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از آنکه رئیس جمهور در سخنرانی دفاعی خود از وزیر کار اتهاماتی را به رئیس مجلس و مجلس وارد کرد قاطعانه از شان و جایگاه مجلس حمایت کرد و به گفته خود پاسخ تهمت های رئیس جمهور را داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور درجلسه عصر روز یکشنبه مجلس در بررسی استیضاح شیخ الاسلامی وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی طی سخنانی  به جلسه فاضل لاریجانی برادر رئیس مجلس با مرتضوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اشاره و از مذاکره این دو نفر به نوعی به عنوان زد و  بند یاد کرد.

رئیس جمهور فیلم این دیدار و جلسه را که به طور مخفیانه ضبط شده بود در صحن مجلس به نمایش گذاشت و این موضوع همهه ای در مجلس بوجود آورد. چند تن از نمایندگان خواستار بیان تذکراتی بودند اما لاریجانی از آنان خواست تا رئیس جمهور به طور کامل حرفهایش را بزند.پس از آنکه اظهارات رئیس جمهور تمام شد، رئیس مجلس از وی خواست تا برای شنیدن پاسخ اتهاماتی که به مجلس وارد کرده است در صندلی خود قرار گیرد 

رئیس مجلس شورای اسلامی که از اتهامات وارد شده از سوی احمدی نژاد به شدت ناراحت بود طی سخنانی به رئیس جمهور گفت: هر مشکلی است رسیدگی کنید موضوع برادرم به من  و استیضاح وزیر ربطی ندارد. من با وی هیچ ارتباطی ندارم و هیچ مسئولیتی هم از طرف من ندارد. 

لاریجانی به موضوع دعوت مرتضو ی از فاضل لاریجانی و فیلمبرداری این نشست اشاره کرد و ان را اقدامی مافیایی خواند. وی خطاب به رئیس جمهور تاکید کرد که مشکل کشور این نوع رفتارهاست و این کار اخلاقی نیست. 

لاریجانی به اظهارات داود احمدی نژاد برادر رئیس جمهور درباره اطرافیان وی ، جریان انحرافی ، ارتباط با منافقان اشاره کرد و گفت: من چند جلسه با برادر شما جلسه داشتم آیا اگر فیلم می گرفتم برای شما خوب بود؟ برادر شما نظراتی دارد اما این چه ربطی به شما دارد اگر یکی از بستگان بنده اشکالی داشت مثل هر کس دیگر باید رسیدگی شود پرونده درست کنید و رسیدگی کنید. فرق دیدگاه من با شما این است که شما در اطرافتان آدمهایی دارید که پرونده دارد و  متهم هستند اما شما مصر هستید که بمانند و مسئولیت می دهید اما بنده می گویم اگر هر یک از بستگان من مشکلی داشت رسیدگی کنید حتی اگر برادر من بود. 

بر اساس این گزارش پس از پایان سخنان لاریجانی  رئیس جمهور خواستار  دادن وقت برای بیان صحبت شد اما لاریجانی از دادن وقت خودداری کرد. وی خطاب به احمدی نژاد گفت امیدوارم خداوند همه ما را هدایت کند شما تهمت زدید جوابتان را هم دادیم دیگر حق صحبت ندارید به سلامت. شئولات جمهوری اسلامی را در صحن علنی مجلس رعایت نکردید پس از این گفته رئیس مجلس رئیس جمهور و سایر اعضای هیات دولت که در صحن مجلس حضور داشتند جلسه را ترک کردند. - اولا درباره اینکه تنظیم قوا به هم خورده است. آقای رئیس جمهور تنظیم قوا را با سلیقه خود به هم زده اید. یک بار نظر شورای نگهبان را رعایت نکرده اید. قانون تصویب می شود شمار اجرا نمی کنید.

- یاران نزدیک شما پرونده هایی دارند که مانع از رسیدگی می شوید.

- رهبری بارها مشکلات مطرح شده از سوی دولت را به هیات حل اختلاف قوا ارجاع داد که این شورا همه مصوبات قانونی را تایید کردند.

- چرا از قانون تمکین نمی کنید. رهبری بارها قانون را ابلاغ کردند ولی شما تمکین نمی کنید. شما تخلف کردید. یا نمی دانید بپرسید. فرموید دیوان محاسبات چرا دادگاه دارد. دیوان محاسبات دادگاه ندارد بلکه قوه قضائیه آنچا شعبه دارد. شما به چیزی ایراد دارید.

- شما فرموید رئیس مجلس باید حاکم بر رئیس جمهور باشد. اینطور نیست. رئیس مجلس وظایفی دارد. ما با استقلال قوه مجریه کاری نداریم. از ابتدای مسئله استیضاح ، من بارها وساطت کردم که برای جلوگیری از تشنج فعالیت کردم. من از آقای مظفر خواستم که استیضاح کنندگان جلسه ای با وزیر داشتند و به توافق رسیدند.

- عوض کردن قانون درباره سپردن مسولیت تامین اجتماعی به معاون اول، مسخره کردن قانون است. من آقای مرتضوی را می شناسم. آقای شیخ الاسلام با من تماس گرفتند که این موضوع از عهده من خارج است.

- امروز ساعت 7 صبح آقای فروزنده معاون احمدی نژاد زنگ زدند و گفتند که پیغام مهمی از سوی رئیس جمهور دارند. آقای فروزنده گفتندبه نفع کشور نیست. من را تهدید کردند من نواری از بستگان شما دارم که آن را پخش می کنم.  من لازم نمی دانم مسائل زیادی که درباره اطرافیان رئیس جمهور هست را بیان کنم.

- توطئه ای در کار است. برادر من را صدا کردند و فیلم گرفتند. نفس این کار، مافیایی نیست. توطئه آمیز نیست. این اخلاق است؟ این کار در سطح رئیس جمهور است؟ رئیس قوه مقننه را تهدید می کنند.

- آقای رئیس جمهور، آیا بهتر بود من هم مثل شما، جلسه با برادر شما داوود احمدی نژاد درباره ارتباط با منافقین، فساد مالی، و ارتباط با خارج از کشور

- با این همه مشکلی که اطرافیان شما دارند. ما می گوییم اگر یکی از اطرافیان ما مشکلی داشت رسیدگی شود اما شما مانع از رسیدگی به اطرافیان خود می شوید. مشکل ما این است که رئیس جمهور ما اولیات اخلاقیات را رعایت نمی کند. اگر یکی از اطرافیان من مشکلی دارد به من چه ارتباطی دارد. با جلسه استیضاح چه ارتباطی دارد. ما در مجلس از دیدارها ، فیلمی ضبط نمی کنیم. ضبط فیلم اقدام مافیایی است.

= یکی از نمایندگان به نقل از فاضل لاریجانی گفت: من به تقاضای مرتضوی با او دیدار کردم. او خواهان وساطت برای دیدار با لاریجانی شد. من چنین مطالبی را بیان نکردم.

- آقای احمدی نژاد خوب شد که امروز این اتفاقات افتاد و مردم شما را خوب شناختند. مشکل ما این است که رئیس جمهور اولیات اخلاقی را رعایت نمی کند. حدیثی است که اگر مسلمان اقدامی کند برای اینکه مسلمانی را خوار کند باید خود را برای جنگ با خدا آماده کند.

- شما در یک جلسه علنی شؤونات جمهوری اسلامی را رعایت نکردید.

= احمدی نژاد خواستار پاسخگویی به رئیس مجلس شد اما لاریجانی مخالفت کرد. احمدی نژاد گفت که در این حالت ، جلسه را ترک خواهد کرد که لاریجانی به وی گفت: به سلامت.

وزیر کار برکنار شد

نتیجه استیضاح عبدالرضا شیخ الاسلامی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این شرح است.

کل آرا : 272 رای

موافق استیضاح و برکناری: 192 رای

مخالف استیضاح و برکناری: 56 رای

ممتنع:  24 رای

با این تعداد از آرا، وزیر کار برکنار شد و عبدالرضا شیخ الاسلامی از این پس دیگر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیست./عصرایران