ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مهدی طارمی در پرسپولیس می ماند؟


ستاره تیم فوتبال پرسپولیس با اصرار کادرفنی و پیشکسوتان در این تیم ماندنی است.

کاپ: ستاره تیم فوتبال پرسپولیس با اصرار کادرفنی و پیشکسوتان در این تیم ماندنی است.

به نظر می رسد نظر مهدی طارمی نسبت به چند هفته قبل که وکیلش به باشگاه رفت و اعلام کرد حضورش در اروپا و جدایی اش از پرسپولیس قطعی است، تغییر کرده است. آقای گل فصل گذشته پرسپولیس که دقیقا سال پیش نیز پیش از فصل با چنین چالشی مواجه شده بود و در نهایت یک سال دیگر تمدید کرد، از تیمهای اروپایی پیشنهاداتی را دریافت کرده اما هنوز بازیهای آنها به اتمام نرسیده است.

از سویی برانکو اصرار به ماندن طارمی دارد چون معتقد پیدا کردن جانشین برای وی سخت است. همچنین پیشکسوتان زیادی از مهاجم پرسپولیس خواسته اند یک سال دیگر در این تیم بماند. تمام این مسائل به ویژه نصیحت دایی به طارمی باعث شده تا ستاره پرسپولیس میلش به ماندن بیشتر شود.


ویدیو مرتبط :
گل پرسپولیس به سایپا ( مهدی طارمی )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نگرانی مهدی طارمی از تقابل پرسپولیس با الهلال/ فکر نکنم من را به عربستان راه بدهند!



اخبار,اخبارورزشی,اخبارطارمی

بازیکن گلزن پرسپولیس آرزو کرد که پرسپولیس در مرحله بعدی لیگ قهرمانان به تیم الهلال عربستان نخورد.

مهدی طارمی بازیکن گلزن پرسپولیس که در بازی این تیم در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا یک توپ را وارد دروازه النصر کرد و آن خوشحالی بحث برانگیز خودش را انجام داد در گفت و گویی آرزو کرد که پرسپولیس در ادامه راهش در این رقابت ها به الهلال عربستان دیگر نماینده این کشور در لیگ قهرمانان آسیا نخورد.او در این مورد گفته است:«خدا کند به الهلال نخوریم اگر این اتفاق بیفتد فکر نمی کنم من را به عربستان راه بدهند.»

 

 

اخبار ورزشی - خبرآ«لاین