ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مهدی تقوی جام تختی را از دست داد


دارنده ۲ مدال طلای کشتی آزاد جهان به دلیل مصدومیت حضور در جام بین‌المللی تختی، به عنوان مرحله اول انتخابی تیم‌های ملی کشتی را از دست داد.

خبرگزاری فارس: با توجه به اینکه مهدی تقوی، دارنده 2 مدال طلای جهان به دلیل عدم حضور در مسابقات مقدماتی برای کسب سهمیه حضور در انتخابی تیم ملی جواز حضور در مرحله اول این مسابقات (جام تختی) را نداشت، اما با مساعدت مسئولان فدراسیون کشتی تصمیم گرفته شد که مجوز حضور تقوی به همراه عزت‌الله اکبری در جام تختی به عنوان مرحله اول انتخابی تیم‌های ملی کشتی صادر شود.

اما مهدی تقوی با انتشار متنی در صفحه شخصی‌اش از مصدومیتش خبر داد و اینکه نمی‌تواند در جام تختی روی تشک برود و حداقل نیاز به 2 ماه استراحت برای بهبودی کامل دارد. وی عنوان کرده است که در حال آماده‌سازی و تمرین برای مسابقات جام تختی بودم که از ناحیه کشاله ران دچار آسیب‌دیدگی شدم و به دستور پزشکان نیاز به 2 ماه استراحت کامل دارم و برای دوستانم در المپیک آرزوی موفقیت می‌کنم.

با این اوصاف به نظر می‌رسد تقوی بعد حضور در المپیک‌های 2008 پکن و 2012 لندن که دست خالی هم ماند، شانسی برای حضور در المپیک 2016 ریو نخواهد داشت و باید از خانه نظاره‌گر این مسابقات باشد.


ویدیو مرتبط :
مهدی تقوی در برابر حریف بلغارستانی جام جهانی كشتی آزاد تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

راز دست نوشته درون جام قهرمانی لیگ سوئد افشا شد



 

 

 

شایعه دست نوشته حک شده در درون جام قهرمانی لیگ فوتبال سوئد درست از آب درآمد و راز سازنده این جام بر ملا شد.

یک روزنامه سوئدی در ماه نوامبر گزارش داده بود که ''اینگمار اکلوند'' نقره کاری که جام قهرمانی لیگ فوتبال سوئد را ساخت و اخیرا درگذشته است، در هنگام ساخت این جام جمله ''باین برای همیشه'' را درون آن حک کرده است.

کلمه ''باین'' لقب باشگاه مورد علاقه او یعنی ''هاماربی IF'' است.

به همین دلیل اتحادیه فوتبال سوئد تصمیم گرفت با شکافتن این جام به شایعات منتشر شده پایان دهد و تیمی به سرپرستی ''مگنوس فورسبلاد'' پزشک تیم ملی فوتبال سوئد را مامور انجام این کار کرد.

فورسبلاد و همکارانش هم در مقابل دوربین های تلویزیونی با ایجاد سوراخ کوچکی در بدنه جام توسط دریل، یک دوربین آرتروسکوپی را وارد آن کردند و دریافتند که درون جام نوشته شده است: ''دیورگاردن بهترین است''. در کنار این نوشته چهار نام دیگر هم وجود داشت.

جام قهرمانی لیگ سوئد به افتخار ''لنارت یوهانسن'' رییس سابق اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به نام او نامگذاری شده است.

اما تیم دیورگاردن رقیب تیم مورد علاقه یوهانسن یعنی ''AIK'' است که از زمان تاسیس در سال 2001 تاکنون سه بار به عنوان قهرمانی رسیده است.

اتحادیه فوتبال سوئد اکنون تصمیم گرفته است این نوشته را پاک کند.