ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مهدی اربابی در بیمارستان قلب



اخبار,اخبار ورزشی ,مهدی اربابی

مهدی اربابی، یکی از چهره های مطرح فوتبال تهران در بیمارستان قلب بستری است.

به گزارش  خبرآنلاین مهدی اربابی از قدیمی های فوتبال تهران که در حال حاضر ریاست هیات فوتبال شمیران را برعهده دارد، از یک ماه گذشته در بیمارستان بستری شده است. او حدودا یک ماه قبل، عمل قلب باز انجام داد که این جراحی سنگین، عوارضی برای اربابی به همراه داشت.


در نتیجه این جراحی، ریه مهدی اربابی مشکل پیدا کرد. او ابتدا از بیمارستان مرخص شد و به خانه رفت اما عوارض این جراحی باعث شد دوباره به بیمارستان برگردد. حالا و پس از گذشت یک ماه از این عمل جراحی، مهدی اربابی همچنان در بیمارستان شریعتی بستری است.


مهدی اربابی بازنشسته اداره کل تربیت بدنی تهران و رئیس فعلی هیات فوتبال شمیران، از قدیمی های فوتبال تهران است که سمت های مختلفی در فوتبال تهران داشته است.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
مهدی رعنایی (فقط تویی که برای من اربابی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخواست متخصص قلب برای انتقال فوری مهدی هاشمی به بیمارستان برای آنژیوگرافی





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

احتمال انتقال مهدی هاشمی به بیمارستان

پزشک مهدی هاشمی از دادستانی خواست فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را برای آنژیوگرافی از اوین به بیمارستان منتقل کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، ایرج ناظری متخصص قلب و عروق و پزشک مهدی هاشمی با حضور در زندان اوین و معاینه فرزند آیت‌الله رفسنجانی در محل بازداشتگاه در نامه‌ای رسمی به دادستانی خواستار انتقال فوری وی به بیمارستان جهت انجام آنژیوگرافی شد.

یک منبع نزدیک به مهدی هاشمی در گفت‌وگو با فارس این خبر را تأیید کرد و با بیان اینکه دادستانی باید زمان انتقال وی به بیمارستان را تایید کند، احتمال داد در روزهای آینده این کار صورت گیرد.

وی همچنین گفت مهدی هاشمی علاوه بر مشکل قلبی، دچار مشکلات تنفسی نیز هست و شب‌ها در سلول خود احساس تنگی‌نفس می‌کند و برخی اوقات نیمه‌های شب از مسئولان بازداشتگاه خواسته که وی را برای هواخوری به محوطه باز منتقل کنند./فارس