ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مهدی‌زاده هم به جمع طلایی‌ها پیوست/اشک بانوی ملی‌پوش تکواندو درآمد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار ورزشی - مهدی‌زاده هم به جمع طلایی‌ها پیوست/ نوزدهمین طلا به کاراته رسید

امیر مهدی‌زاده نماینده وزن 60- کیلوگرم تیم ملی کاراته در فینال بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون با شکست نماینده اردن به مدال طلا دست یافت.

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از اینچئون، چهاردهمین روز از بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون در حالی پیگیری می‌شود که امیر مهدی‌زاده نماینده وزن 60-کیلوگرم تیم ملی مردان کاراته در فینال مسابقات با شکست نماینده اردن با نتیجه 6 بر 3 مدال طلای این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

امیر مهدی‌زاده که در اولین مبارزه خود مقابل "صفرعلی داولاتف" از تاجیکستان 8 بر صفر پیروز شده بود در دور دوم "وانگ فی" از چین را 11 بر 5 شکست داد و به جمع 4 مبارز برتر این وزن راه یافت.

مهدی‌زاده در مرحله نیمه‌نهایی با کاراته‌کا کره‌‌جنوبی مبارزه کرد و توانست با نتیجه 3 بر 2 حریف خود را شکست دهد و به دیدار پایانی برسد.

روز گذشته سعید حسنی‌‌پور نماینده وزن 75-‌ کیلوگرم و حمیده عباسعلی نماینده وزن 68+ کیلوگرم مدال طلای بازی‌های آسیای را کسب کردند و امروز مهدی‌زاده سومین مدال طلای تیم ملی کاراته را کسب کرد.

مهدی‌زاده مدال طلای مسابقات جهانی فرانسه را نیز در کارنامه خود دارد.

 

------------------------

 

روحانی به مدال نقره بسنده کرد

 

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از اینچئون، چهارمین و آخرین روز از مسابقات تکواندو در هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از صبح امروز (جمعه) در استادیوم "کانگوا دالمنز" اینچئون کره جنوبی آغاز شده است.

فاطمه روحانی تکواندوکارِ وزن 73- کیلوگرم کشورمان که پس از یک دور استراحت "نورولاین" از برونئی را با نتیجه 19 بر یک شکست داده بود، در مرحله نیمه نهایی به مصاف "ابرار" از کویت رفت و با نتیجه 16 بر 3، برنده شد تا مدال نقره خود را قطعی و راهی مرحله فینال این رقابت ها شود.

روحانی برای کسب نشان زرین طلا در فینال  "سومی سورن" از کامبوج مبارزه کرد و با شکست 7-3  مقابل حریف خود به مدال نقره بسنده کرد.

 

------------------------

 

اشک بانوی ملی‌پوش تکواندو درآمد/ اعتراض خدابنده به رای داوران

 

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از اینچئون، اکرم خدابنده، ملی پوش وزن 73+ تکواندو کشورمان که در مرحله یک چهارم نهایی حریفی از کامبوج را از پیش رو برداشته و راهی نیمه نهایی شد، در مرحله نیمه نهایی به مصاف حریفی از ماکائو رفت و با شکست حریف خود فینالیست شد.

خدابنده در فینال به مصاف حریفی از چین رفت و با شکست مقابل حریف خود به مدال نقره بازی‌های آسیایی اینچئون بسنده کرد. خدابنده در حالی که با نتیجه 7 بر 6 از حریف خود پیش بود بازی را با نتیجه 10 بر 8 واگذار کرد. حریف چینی خدابنده 4 امتیاز را پس از اعتراض به رای داور کسب کرد. ملی‌پوش وزن 73+ ایران معتقد بود که داوران اشتباه کردند و نباید 4 امتیاز به وی می‌دادند.

در وی در پایان مبارزه خود با حریف چینی اشک ریخت و معتقد بود که داوران در صحنه‌هایی اشتباه کردند و امتیازهای نادرستی به مبارز چینی داده‌اند.

------------------------

 

 

بوکس ایران دومین مدال نقره را کسب کرد
به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از اینچئون، چهاردهمین روز از هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی اینچئون در حالی پیگیری می‌شود که امروز (جمعه) جاسم دلاوری نماینده وزن 91+ کیلوگرم تیم ملی بوکس در فینال به مصاف نماینده قزاقستان رفت و با شکست مقابل حریف خود مدال نقره بازی‌های آسیایی را کسب کرد.

دلاوری برای رسیدن به فینال نماینده‌های کشورهای چین، کره جنوبی و  ازبکستان را شکست داده بود.

دلاوری مدال برنز بازی‌های آسیایی دوحه را در کارنامه خود دارد.

امروز در وزن91- کیلوگرم علی مظاهری با شکست مقابل نماینده قزاقستان مدال نقره بازی‌های آسیایی را کسب کرد. احسان روزبهانی نماینده وزن 81- کیلوگرم نیز مدال برنز این دوره از مسابقات را کسب کرد.

اخبار ورزشی - فارس


ویدیو مرتبط :
مهدی عیاری ملی پوش طلایی ایران در مسابقات پل چوا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ملی‌پوش ژاپن به نووارا پیوست



 

 

ملی‌پوش ژاپن به نووارا پیوست

 

ملی‌پوش ژاپن به نووارا پیوست

مهاجم تیم ملی فوتبال ژاپن به تیم تازه صعود کرده نووارا در سری A پیوست.

به نقل از ایتااسپورت‌پرس، تاکایوکی موریموتو مهاجم 23 ساله و پیشین توکیو وردی پس از 5 سال حضور در ترکیب کاتانیا راهی نووارا شده است.
مائورو پدرزولی مدیر ورزشی نووارا در این‌باره گفت: ما با سران کاتانیا برای انتقال موریموتو به توافق رسیدیم و این بازیکن از فصل آینده در ترکیب تیم ما به میدان خواهد رفت. تصور می‌کنیم او در نووارا نیز بتواند بازی‌های خوبی انجام دهد زیرا ما از شیوه بازی او در کاتانیا راضی بوده‌ایم و امیدواریم روند رو به رشد خود را نیز حفظ کند.

موریموتو طی مدت حضور خود در استادیو ماسیمینو 81 بار برای کاتانیا به میدان رفت و فقط 15 گل به ثمر رساند. این یعنی یک گل در هر 5 بازی که نمی‌تواند آمار خوبی برای یک مهاجم باشد.