ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مهدوی‌کیا در بازی خداحافظی بالاک به میدان می‌رود / مهدی شاگرد مورینیو شد



مهدی مهدوی کیا,فوتبال ایران,میشائیل بالاک

مهدوی‌کیا در بازی خداحافظی بالاک به میدان می‌رود / مهدی شاگرد مورینیو شد / بالاک: می‌خواهم افتخارآمیز خداحافظی کنم

مهدی مهدوی‌کیا در بازی خداحافظی میشائیل بالاک به میدان خواهد رفت.

مهدوی کیا که مدتی است از فوتبال خداحافظی کرده، توسط میشائیل بالاک دعوت شده تا در بازی خداحافظی این بازیکن حضور داشته باشد. بالاک قرار است 15 خرداد در مسابقه‌ای نمایشی که با حضور بهترین بازیکنان دنیا برگزار می‌شود، رسما از فوتبال خداحافظی کند. این مسابقه در ورزشگاه لایپزیک برگزار می‌شود که طی آن دو تیم ستارگان فوتبال دنیا و یاران بالاک به میدان خواهند رفت.

مهدی توسط بالاک برای حضور در این مسابقه دعوت شده تا در ترکیب تیم یاران بالاک قرار بگیرد. هدایت این تیم برعهده ژوزه مورینیو است.

میشائیل بالاک کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال آلمان در مورد این مسابقه می‌گوید: «می‌خواهم به صورت افتخارآمیزی با هواداران خداحافظی کنم و همچنین از افرادی که در طول دوران حرفه‌ای من را حمایت کردند تشکر کنم. من می‌خواهم در این مسابقه در ترکیب هر دو تیم بازی کنم. اما توان جسمی‌ام به من این اجازه را نمی‌دهد.»/خبر آنلاین

 

 

 

 


ویدیو مرتبط :
خداحافظی بالاک با حضور مهدی مهدوی کیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهدوی‌کیا در تیم منتخب جهان / مهدی دوباره شاگرد مورینیو می‌شود



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,مهدوی‌کیا

مهدی مهدوی‌کیا در تیم منتخب جهان با هدایت مورینیو و در کنار بازیکنانی مثل کارلوس پویول، سالگادو، سیدورف و کاناوارو در مکزیک پا به توپ خواهد شد.

به گزارش مهر، مهدی مهدوی کیا که برای حضور در کنگره فیفا به مکزیک دعوت شده است، قرار است در حاشیه این کنگره در تیم منتخب ستارگان جهان به مصاف تیم ستارگان پیشکسوت تیم مکزیک بروند.

هدایت تیم ستارگان جهان طبق برنامه اولیه قرار است با ژوزه مورینیو باشد. در تیم منتخب ستارگان جهان قرار است بازیکنانی چون سامی الجابر، مهدی مهدوی کیا، میشل سالگادو، دوایت یورک، کلارنس سیدورف، مارسل دسایی، فابیو کاناوارو، اتوئو و لوئیس فیگو و کارلس پویول بازی کنند.

این دیدار روز جمعه این هفته برگزار خواهد شد. مهدوی کیا پیش از این سابقه حضور در تیم منتخب جهان تحت هدایت مورینیو به مناسبت خداحافظی میشائیل بالاک را دارد.