ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مهاجم پرسپولیس بالاخره خلاص شد


با اعلام سازمان لیگ محمد عباس زاده بازیکن آزاد معرفی شد.

خبر آنلاین: با اعلام سازمان لیگ محمد عباس زاده بازیکن آزاد معرفی شد. عباس زاده كه در لیست بازیكنان برانكو برای این فصل قرار نداشت ، موفق به گرفتن رضایتنامه خود برای جدایی از جمع سرخپوشان نشد. این مهاجم با مراجعه به سازمان لیگ شكایت خود را اعلام كرد و حالا طبق اعلام سازمان لیگ او بازیكن آزاد است.

عباس زاده تا چند روز دیگر قرارداد خود را با تیم صبای قم ثبت می كند تا بار دیگر شاگرد علی دایی شود.


ویدیو مرتبط :
معدنچی مهاجم جدید پرسپولیس!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عمادرضا مهاجم عراقی فصل گذشته در نزدیكی پرسپولیس !



 

 

 

عمادرضا مهاجم عراقی فصل گذشته در نزدیكی پرسپولیس !

مهاجم عراقی فصل گذشته سپاهان برای بازگشت دوباره به فوتبال ایران لحظه شماری می‌کند.

عماد رضا مهاجم عراقی فصل گذشته سپاهان که با قراردادی پرسر و صدا و در حالی که بسیاری از تیم‌های ایرانی را خواهان خود می‌دید به الزمالک مصر پیوست، اکنون از شرایط حاکم بر فوتبال مصر راضی نیست و به واسطه چند سال حضور در لیگ ایران مایل است بار دیگر به لیگ برتر بازگردد. آقای گل فصل گذشته لیگ برتر ایران به همین دلیل با مبلغی پایین تر از پیشنهادهایی که از ایران داشت به مصر رفت و حالا مصمم است با پرداخت جریمه 400 هزار دلاری به این باشگاه به فوتبال ایران برگردد.

عماد رضا در حال حاضر از سپاهان و پرسپولیس پیشنهاد دارد. امیر قلعه نویی که فصل گذشته با این بازیکن مشکل داشت با بازگشت او مخالف است اما مدیریت باشگاه برای بازگرداندن مهاجم عراقی تلاش می‌کند. احتمال پیوستن عماد رضا به پرسپولیس بیشتر است.