ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مهاجم هند در رده دوم بهترین گلزنان آسیا


مهاجم تیم ملی ایران در پایان هفته سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در رده سوم بهترین گلزنان آسیا قرار دارد.

خبرگزاری فارس: هفته چهارم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه فردا با برگزاری 16 دیدار از 8 گروه پیگیری می‌شود که در یکی از این دیدارها تیم ملی ایران از گروه D رقابت‌ها در هند به مصاف این کشور خواهد رفت.

تا پایان هفته سوم این رقابت‌ها سردار آزمون، مهاجم تیم ملی کشورمان همراه با 7 مهاجم دیگر با زدن 3 گل در رده سوم جدول گلزنان این رقابت‌ها قرار دارد.

در پایان هفته سوم این رقابت‌ها محمد الشهلاوی با 5 گل در رده نخست جدول گلزنان قرار دارد و 3 مهاجم هندی (سونیل چتری)، کره‌ای (سون هیونگ مین) و اماراتی (احمد خلیل) با 4 گل در رده دوم قرار دارند.

همچنین مهدی طارمی با 2 گل در رده چهارم این جدول قرار دارد.

برای تیم ملی ایران همچنین اشکان دژاگه و مهدی ترابی نیز در این رقابت‌ها یک گل به ثمر رسانده‌اند.


ویدیو مرتبط :
ایران در رده نخست قاره آسیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهاجم صبای قم عضو تیم ملی در مسابقات جوانان آسیا شد



 

 

 

مهاجم صبای قم عضو تیم ملی در مسابقات جوانان آسیا شد

 

مهاجم تیم فوتبال صبای قم در لیست نهایی تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان برای اعزام به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا قرار گرفت.

در حالی که زمان زیادی به آغاز بازی‌های مرحله نهایی مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان آسیا باقی نمانده است، کادر فنی تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان اسامی نفرات و ترکیب نهایی برای اعزام به این رقابت‌ها را اعلام کردند.

در لیست جدید اعلام شده از سوی کادر فنی تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان برای اعزام به مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان قاره ‌آسیا، بازیکنان مطرحی از تیم‌های مختلف لیگ برتری حضور دارند که در این بین نام تنها ملی‌پوش تیم فوتبال صبای قم نیز به چشم می‌خورد.

تنها بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال صبای قم در ترکیب تیم ملی فوتبال جوانان کشور، محمد عبازاده است که در کنار سایر ملی‌پوشان دعوت شده به این اردو که اردوی نهایی تیم ملی فوتبال جوانان در آستانه اعزام به مسابقات قهرمانی آسیاست، خود را برای حضوری موفق در این رقابت‌ها آماده می‌کند.

بازیکن جوان و آینده‌دار تیم فوتبال صبای قم که در این فصل فرصت حضور در تیم بزرگسالان صبا و همراهی این تیم در مسابقات دهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را به دست آورده است، این روز‌ها از چهره‌های تاثرگذار تیم ملی جوانان به شمار می‌رود.

محمد عبادزاده در دهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عضو تیم فوتبال صبای قم است و در کنار سایر دعوت شدگان به اردوی تیم ملی جوانان، به عنوان تنها دعوت شده از صبای قم برای حضور در مسابقات قهرمانی فوتبال جوانان آسیا آماده می‌شود.

پس از اردوی تیم ملی جوانان که با شرکت 25 بازیکن دعوت شده به این تیم از سوی علی دوستی تا 31 مرداد ماه به میزبانی استان همدان برگزار شد تا تیم ملی جوانان کشورمان خود را برای حضور در مسابقات آسیایی چین آماده کند، محمد عبادزاده تیم ملی جوانان را در اردوی تدارکاتی ترکیه نیز همراهی کرد.

مروری بر اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی نشان می‌دهد که در این اردو علاوه بر محمد عبادزاده ملی‌پوش تیم فوتبال صبای قم، ایمان صادقی از استیل‌آذین،‌ علیرضا بیرانوند، ‌مرتضی پورعلی‌گنجی و امید عالی‌شاه از نفت تهران، هادی ریش‌اصفهانی، اکبر ایمانی و سعید لطفی از سپاهان، علی گودرزی، بهمن مالکی، پیام صادقیان و ایمان شیرازی از ذوب‌آهن اصفهان، محمدرضا خان‌زاد و محمد‌صادق‌ بارانی از راه‌آهن، هادی محمدی از درنای تهران، بهرام دباغ از تراکتورسازی‌تبریز،‌ کامران تجری از پرسپولیس، یعقوب کریمی و مجتبی محبوب‌مجاز از استقلال تهران، هادی دهقانی از آلومینیوم هرمزگان، مهران گلبرگ و علیرضا جهان‌بخش از داماش گیلان، کاوه رضایی و علی حیدری از فولاد خوزستان و میلاد غریبی از سایپا نیز حضور دارند.

تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان در حالی آماده مسابقات جوانان آسیا می‌شود که اردو‌های تدارکاتی در کشورهای اسلواکی، اوکراین و ترکیه را پشت سر گذاشته است و در اردوی تدارکاتی جدید با جدیت خود را برای حضوری موفق و قدرتمندانه در مسابقات فوتبال جوانان قهرمانی آسیا مهیا می‌کند.