ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مهاجم شمالی پرسپولیس تمدید کرد


مهاجم موثر پرسپولیسی ها قراردادش را با این تیم تا سه فصل آینده تمدید کرد.

ورزش سه: علی علیپور که در نیم فصل لیگ چهاردهم به جمع پرسپولیسی ها اضافه شد و تاپایان فصل 95.96 با این تیم قرارداد داشت، این قرارداد را سه فصل دیگر تمدید کرد و تا پایان فصل 98.99 بازیکن این تیم خواهد بود.

علیپور در دیدارهای اولیه پرسپولیسی ها به عنوان یک نیمکت نشین مطرح بود به مرور خود را به برانکو تحمیل کرد و در نهایت به عنوان یکی از 11 بازیکن اصلی شد و توانست خود را به عنوان یکی از موثرترین بازیکنان پرسپولیس معرفی کند.


ویدیو مرتبط :
معدنچی مهاجم جدید پرسپولیس!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عمادرضا مهاجم عراقی فصل گذشته در نزدیكی پرسپولیس !



 

 

 

عمادرضا مهاجم عراقی فصل گذشته در نزدیكی پرسپولیس !

مهاجم عراقی فصل گذشته سپاهان برای بازگشت دوباره به فوتبال ایران لحظه شماری می‌کند.

عماد رضا مهاجم عراقی فصل گذشته سپاهان که با قراردادی پرسر و صدا و در حالی که بسیاری از تیم‌های ایرانی را خواهان خود می‌دید به الزمالک مصر پیوست، اکنون از شرایط حاکم بر فوتبال مصر راضی نیست و به واسطه چند سال حضور در لیگ ایران مایل است بار دیگر به لیگ برتر بازگردد. آقای گل فصل گذشته لیگ برتر ایران به همین دلیل با مبلغی پایین تر از پیشنهادهایی که از ایران داشت به مصر رفت و حالا مصمم است با پرداخت جریمه 400 هزار دلاری به این باشگاه به فوتبال ایران برگردد.

عماد رضا در حال حاضر از سپاهان و پرسپولیس پیشنهاد دارد. امیر قلعه نویی که فصل گذشته با این بازیکن مشکل داشت با بازگشت او مخالف است اما مدیریت باشگاه برای بازگرداندن مهاجم عراقی تلاش می‌کند. احتمال پیوستن عماد رضا به پرسپولیس بیشتر است.