ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مهاجم جوان فوتبال کشورمان به کما رفت



مهاجم جوان فوتبال کشورمان به کما رفت

 

مهاجم جوان فوتبال کشورمان بر اثر برخورد با دروازه بان حریف در یک بازی تدارکاتی ابتدا دچار ایست قلبی شد و سپس به کما رفت.

 

در جریان بازی های تدارکاتی تیم های جوانان احسان ری و سایپا ، مهاجم تیم فوتبال احسان ری با دروازه بان حریف برخورد کرد و در اثر این برخورد مهاجم مضروب دچار ایست قلبی شد.

در این صحنه زانوی دروازه بان سایپا به قفسه سینه سجاد عظیمی برخورد می کند و شدت برخورد به اندازه ای بود که این بازیکن در همان لحظه دچار ایست قلبی می شود.

نزدیک بودن محل تمرین احسان ری به یک بیمارستان سبب شد که این بازیکن خیلی زود به بیمارستان منتقل شود و در بخش اورژانس به او شوک الکتریکی بدهند. بر اثر شوک الکترونیکی قلب عظیمی مجددا به طپش می افتد اما همان ایست قلبی چند دقیقه اثر خود را روی مغز این بازیکن اثر گذاشت و سجاد عظیمی به کما رفت.

مهاجم جوان احسان ری هم اکنون در بیمارستان هفتم تیر شهرری بستری و نیازمند دعای علاقه مندان به ورزش است تا مجددا سلامتی خود را بدست آورد.

امیدواریم با توجه هر چه بیشتر مسوولان ورزشی این بازیکن مجددا به دنیای بازیگری بازگردد.../سایت شفاف


ویدیو مرتبط :
سید علی طباطبایی بازیگر جوان کشورمان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهاجم جوان ژاپنی در آرسنال



 

 

مهاجم جوان ژاپنی در آرسنال

 

باشگاه آرسنال اعلام کرد که ریو میایچی، مهاجم ژاپنی را در بازار نقل و انتقالات زمستانی به خدمت خواهند گرفت.

این بازیکن 18 ساله که در تیم دبیرستان چوکودای چوکو بازی می کند، بعد از پایان رقابت های دبیرستان های ژاپن به تیم لندنی خواهد پیوست.

آرسن ونگر در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه آرسنال گفت:" از اینکه ریو در ژانویه به ما خواهد پیوست، بسیار خوشحالم. او در تابستان با ما تمرین کرد و  تونایی هایش توجه بسیاری از باشگاه های بزرگ دنیا را جلب کرده است.

من در انتظار کمک به او هستم تا تمام توانایی هایش را در آرسنال به نمایش بگذارد."