ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مهاجم تیم ملی هلند خداحافظی کرد


"دِرک کویت" مهاجم تیم ملی هلند و باشگاه فنرباغچه ترکیه بازنشستگی خود را از فوتبال ملی اعلام کرد.

خبرگزاری مهر: درک کویت که یکی از اعضای تیم ملی هلند در رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۴ بود و با این تیم به مقام سوم این رقابتها رسید، ماه گذشته توسط گاس هیدینک سرمربی جدید تیم ملی هلند برای دیدار مقابل ایتالیا و جمهوری چک باز هم به تیم ملی دعوت شد.

این مهاجم ۳۴ ساله که در دیدار دوستانه مقابل ایتالیا در ترکیب ثابت به میدان رفت و در بازی با جمهوری چک نیمکت نشین بود خداحافظی خود از بازی های ملی را اعلام کرد.

او در گفتگو با روزنامه هلندی تلگراف گفت: این خداحافظی برایم سخت است. دیگر برای تیم ملی هلند به میدان نمی روم اما برای همیشه یک طرفدار واقعی نارنجی ها خواهم ماند. بزرگترین افتخار دوران ورزشی من پوشیدن پیراهن تیم ملی هلند بود و خوشحالم که این فرصت در اختیار من قرار گرفت.

کویت که اولین بازی ملی خود را به هدایت مارکو فان باستن اسطوره فوتبال هلند در سال ۲۰۰۴ مقابل لیختن اشتاین انجام داد در طول یک دهه گذشته همواره به تیم ملی دعوت می شد. او در ۱۰۴ بازی برای تیم ملی هلند ۲۴ گل به ثمر رساند.

در مدت ۱۰ سال اخیر کویت در ۱۰۴ بازی برای تیم ملی هلند، ۶۸ پیروزی، ۲۳ تساوی و ۱۳ شکست را تجربه کرد.


ویدیو مرتبط :
دنیس برکمپ،مهاجم تیم ملی هلند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلیل اصلی خداحافظی مجیدی از تیم ملی



 


 دلیل اصلی خداحافظی مجیدی از تیم ملی

 

 

 مجیدی توانایی بازی در خط هافبک و حمله را دارد ولی دست سرمربی تیم ملی در این پست ها باز است و حضور ستاره های فوتبال ایران در تیم ملی شاید نیمکت نشینی مجیدی را به همراه داشت.

گل ـ فرهاد مجیدی بدون شک یکی از آماده ترین بازیکنان فوتبال ایران در یکسال اخیر بوده است به طوری که وقتی او در اردوی قبلی به تیم ملی دعوت نشد رسانه ها به شدت علیه افشین قطبی جبهه گرفتند. مجیدی اما در فهرست بعدی قطبی در بین دعوت شده قرار داشت اما ترجیح داد دعوت قطبی را رد کرده و از تیم ملی خداحافظی کند.


پس از تصمیمی که مجیدی گرفت حرف و حدیث های مختلفی درباره کناره گیری او از تیم ملی مطرح شد ولی واقعیت ماجرا این است که اصلی ترین دلیل نیامدن مجیدی به تیم ملی این بود که او به هیچ عنوان دوست نداشت در تیم قطبی تبدیل به بازیکن ذخیره شود.


مجیدی توانایی بازی در خط هافبک و حمله را دارد ولی دست سرمربی تیم ملی در این پست ها باز است و حضور ستاره های فوتبال ایران در تیم ملی شاید نیمکت نشینی مجیدی را به همراه داشت.


برای کاپیتان استقلال که در حال حاضر در بین بهترین های فوتبال ایران قرار دارد، این موضوع به هیچ عنوان خوشایند نبود که او با تیم ملی به مسابقات غرب آسیا برود و در چنین تورنمنتی تبدیل به یک بازیکن نیمکت نشین شود. در مورد این تصمیم مجیدی تحلیل های متفاوتی وجود دارد ولی شاید او یک گام به جلو برداشته و با پیش بینی اتفاقات آینده این تصمیم را گرفته است.../گل