ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مهاجری: می‌توانیم 3 امتیاز را بگیریم


سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: خوشحالم که استقلال با تمام توان و بدون محروم و مصدوم به مصاف ما می‌آید.

خبرگزاری تسنیم: رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال گفت: جا دارد خوشحالی خودم را از نامگذاری نام مقدس شهدا برای هفته بیست و سوم لیگ اعلام کنم. باید ارزش این نام‌ها در ورزشگاه‌ها حفظ شود.

وی ادامه داد: بازی ما با استقلال باعث شده انگیزه بازیکنان‌مان بالا برود. بازی‌های تیم‌ ما پخش نمی‌شود و از این جهت 4 بازی که با استقلال و پرسپولیس می‌کنیم به بازیکنان ما انگیزه می‌دهد.

مهاجری تصریح کرد: صرف نظر هر نتیجه‌ای که به دست می‌آید امیدوارم بازی زیبایی را شاهد باشیم. ما تلاش می‌کنیم که نتیجه را به سود خودمان رقم بزنیم. با توجه به اینکه محروم و مصدومان زیادی داریم به جوانان‌مان فرصت می‌دهیم در این دیدار به میدان بروند. خوشحالم که استقلال با تمام توان و بدون محروم و مصدوم به مصاف ما می‌آید و این مسئله به همه بازیکنان جوان ما انگیزه خواهد داد. در این دیدار ناصحی و آل نعمه را به دلیل محرومیت و میلاد غریبی و علیمردانی را به دلیل آسیب‌دیدگی در اختیار نداریم.

سرمربی پدیده مشهد افزود: ما برای هر بازی استراتژی خاص خودمان را داریم، در واقع تمرینات روزمره خود را براساس تاکتیک حریف پیش رو طرح‌ریزی می‌کنیم تا در روز بازی با شناخت کامل به مصاف حریف خود رفته و بتوانیم با ارائه یک بازی تاکتیکی و قابل قبول به نتیجه لازم برسیم. بازیکنان ما هر موقع 70 درصد خواسته‌های کادرفنی را برآورده کرده باشند و با تمرکز بازی کنند ما به خواسته خود رسیده‌ایم. مقابل استقلال هم به همین شکل عمل خواهیم کرد و امیدوارم شاگردانم در این بازی با تمرکز بالا به میدان بروند.

مهاجری درباره اهداف تیمش برای بازی‌های آینده و هدف کلی این فصل تیم پدیده عنوان کرد: اگر برگردیم به گذشته من بارها اعلام کردم پدیده در شرایطی وارد مسابقات این فصل شد که دغدغه‌ای برای سقوط نداشت اما از طرفی پتانسیل تیم ما در حدی نبود که بخواهیم به دنبال کسب سهمیه باشیم. در این هفته‌ها که ما در جایگاه نسبتا خوبی قرار داریم تلاش ما این است که بتوانیم انگیزه بازیکنان را برای ادامه فصل بالاتر ببریم تا انشاءالله در پایان فصل به رتبه در حد شأن‌مان دست پیدا کنیم. برای ادامه بازی‌ها با برنامه ظاهر خواهیم شد و می‌خواهیم در هفته‌های باقی‌مانده که اکثر دیدارهای ما در مشهد است شرایط‌مان را بهبود ببخشیم ضمن اینکه لازم است تاکید کنم برای ما هم‌اکنون باعث خوشحالی است که بالاتر از تیم‌های سپاهان و فولاد قرار گرفته‌ایم تیم‌هایی که فصل پیش جزو مدعیان قهرمانی بودند.

وی درباره عملکرد خودش گفت: کسانی که در باشگاه مسئولیت دارند باید در مورد عملکرد من اظهارنظر کنند. واقعیت است که ما از ابتدای فصل با مشکلات زیادی مواجه بودیم و من خیلی زحمت کشیدم تا تیمم در این شرایط با افت مواجه نشود. تیم‌هایی در لیگ هستند که مثل نفت، ملوان، استقلال اهواز و... مشکلات خود را با داد و فریاد عنوان می‌کنند. مشکلات تیم ما اگر از آنها بیشتر نباشد قطعا کمتر نیست، با این حال بازیکنان ما در کمال آرامش بازی‌های خوب خود را ادامه داده و به نتایج مطلوب رسیدند. مدیریت باشگاه نیز تمام تلاش خود را کرد تا باشگاه وضعیتش بدتر از این نشود و ما هم از نظر فنی سعی کردیم با ارائه فوتبال زیبا جایگاه‌مان قابل قبول باشد.

مهاجری در واکنش به این مسئله که برخی مربیان لیگ دلایل عدم نتیجه‌گیری تیم‌شان را فقط مشکلات مالی می‌دانند در حالی که او خیلی کم به این مسئله دامن می‌زند، یادآور شد: وقتی مشکلات درون تیمی در رسانه‌ها عنوان شود غیر از اینکه به تیم ضربه بزند، نتیجه دیگری نخواهد داشت، شما ببینید مربیانی که به این مسئله دامن زدند آیا تیم‌شان از شرایط بحرانی خارج شد، آیا غیر از این است که پرداختن به این مسئله به تیم و ساختار باشگاه و روحیه بازیکنان و حتی شخصیت آنها لطمه می‌زند، به هر حال ما مشکلات زیادی داشتیم اما سعی کردیم از حداقل امکانات نهایت بهره را ببریم. من پایان فصل خواهم گفت که تیم ما با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کرد و ما چه دغدغه‌هایی داشتیم.

سرمربی پدیده مشهد در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان شهری نگاهی به تیم پدیده دارند یا نه، گفت: آنها نگاه می‌کنند ولی توجهی نمی‌شود. همه مشکلات پدیده را می‌دانند ولی توجهی نمی‌کنند. من بیشتر سعی کردم بحث خودم را در مسائل فنی پیش ببرم و اجازه دهید که این را به عوامل اجرایی باشگاه بسپاریم. امیدوارم مشکلات پدیده حل شود تا نیازی نباشد کسی کمک کند. مدیران باید تصمیم بگیرند و جوابگوی سوالات شما باشند. من صحبتی کنم چیزی عایدمان نمی‌شود.

وی در خصوص وضعیت تیم سیاه‌جامگان مشهد عنوان کرد: من نمی‌توانم علاقه‌مندی‌ام را به سیاه‌جامگان کتمان کنم. 4 سال کنار این تیم بودم و به لیگ برتر صعود کردیم، قطعا نمی‌تواند از ذهن من خارج شود و نتایج این تیم را پیگیری می‌کنم، امیدوارم نتایج این تیم به گونه‌ای رقم بخورد که جایگاهش را حفظ کند.

مهاجری درباره استقلال گفت: این تیم یک سری نقاط ضعف و قوت دارد، ما فیلم بازی استقلال را اول هفته مشاهده کردیم و اگر بچه‌ها تمرکز لازم را داشته باشند و با هوشمندی کار کنند می‌توانیم استقلال را شکست دهیم. استقلال مهره‌های ارزشمند و کادرفنی خوبی دارد اما این تیم صدرجدولی قطعا مشکلاتی دارد که اگر بازیکنان ما به سمت پیروزی حرکت کنند می‌توانند این تیم را شکست دهند.


ویدیو مرتبط :
‫آیا در سفر می توانیم روزه قضا بگیریم؟‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آشوبی: می‌توانیم از پرسپولیس امتیاز بگیریم


هافبک تیم فوتبال استقلال اهواز در آستانه بازی با پرسپولیس گفت: اگر باهوش بازی کنیم و عملکرد تیمی خوبی داشته باشیم، امتیاز گرفتن در بازی فردا دور از دسترس نخواهد بود.

خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم فوتبال استقلال اهواز در آستانه بازی با پرسپولیس گفت: اگر باهوش بازی کنیم و عملکرد تیمی خوبی داشته باشیم، امتیاز گرفتن در بازی فردا دور از دسترس نخواهد بود.

فرزاد آشوبی در مورد دیدار فردا با پرسپولیس در هفته دوازدهم گفت: بازی سختی داریم. ما در تعطیلات خوب تمرین کردیم و امیدوارم عملکرد تیمی خوبی در این مسابقه داشته باشیم. پرسپولیس نیازی به تعریف ندارد و همیشه یک تیم بزرگ در فوتبال ایران محسوب می‌شود. بازی در ورزشگاه آزادی مقابل این تیم سخت است ولی  تلاش می‌کنیم تا از حریف امتیاز بگیریم.

او در مورد اینکه تیمش چقدر شانس امتیاز گرفتن از پرسپولیس را دارد اظهار داشت: در فوتبال نتایجی رخ می‌دهد که برای خیلی‌ها باور کردنی نیست. ما می‌توانیم از حریف امتیاز بگیریم اگر چه بازی مقابل هواداران پرسپولیس که نقطه قوت اصلی این تیم هستند سخت است. از طرفی خط تهاجمی پرسپولیس هم بسیار پرقدرت و خطرناک است و باید باهوش بازی کنیم.

آشوبی در مورد تقابل با تیم سابقش و حسی که در این زمینه دارد تأکید کرد: حس خاصی در این زمینه ندارم و این طبیعی است که مقابل پرسپولیس قرار می‌گیریم. من خاطرات شیرینی از حضور در این تیم دارم و خوشحالم که بعد از مدت‌ها در ورزشگاه آزادی مقابل هواداران پرسپولیس بازی می‌کنم.