ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

منچستر سیتی پیروز نبرد روسیه



 رقابت‌های گروهی جام باشگاه‌های اروپا

شب دوم دور سوم رقابت‌های گروهی جام باشگاه‌های اروپا

 منچستر سیتی پیروز نبرد روسیه

تیم فوتبال منچستر سیتی در روسیه با نتیجه دو بر یک برابر زسکا مسکو به برتری رسید تا با شش امتیاز جای خود را در رده دوم گروه D تثبیت کند.

شب دوم دور سوم رقابت‌های گروهی جام باشگاه‌های اروپا امشب با هشت دیدار در چهار گروه ادامه می یابد که بازی یونتوس و رئال مادرید مهم‌ترین رقابت امشب خواهد بود.

به گزارش تابناک، از چهار گروه A,B,Cو D امشب شانزده تیم به مصاف هم خواهند رفت تا پرونده دور سوم رقابت های گروهی هم بسته شود.

شب گذشته و در شب نخست این رقابت ها تیم های چلسی، دورتموند، ناپولی، زنیت، آتلتیكومادرید و سلتیک برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند و بازی استوا بخارست و بازل و آ.ث میلان و بارسلونا هم با تساوی به پایان رسید.

اما امشب و در ادامه این رقابت ها بازی‌های زیر برگزار خواهد شد:
لیگ قهرمانان اروپا گروه A
بایرلوركوزن    شاختار
منچستریونایتد    رئال سوسیداد

لیگ قهرمانان اروپا گروه B
گالاتاسارای    کپنهاگن
رئال مادرید    یوونتوس

لیگ قهرمانان اروپا گروه C
اندرلشت    پاری سن ژرمن
بنفیکا    المپیاکوس

لیگ قهرمانان اروپا گروه D
زسکا مسکو    1    منچسترسیتی 2
بایرن مونیخ    ویکتوریا پلژن

موقعیت جغرافیای روسیه باعث شده تا تنها بازی‌های تیم‌های روسی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کمی زودتر از سایر بازی‌های برگزار شود و به این ترتیب در حالی که هفت بازی دیگر راس ساعت  22:15 به وقت تهران برگزار می شود زسکا ساعت 19:30 به مصاف آبی پوشان منچستر رفت و البته چاره‌ای جز تسلیم هم در برابر حریف قدرتمند خود نداشت.

منچستر سیتی و زسکا پیش از این بازی هر دو با سه امتیاز در رتبه دوم و سوم گروه D قرار داشتند و با نتیجه این بازی تغییری در جایگاه آنها در جول حاصل نشد و تنها عدد امتیازات سیتی از سه به شش ارتقا یافت.

اما بی شک چهره اصلی این بازی سرخیو آگوئرو بود که در کمتر از ده دقیقه دو گل برای سیتی به ثمر رساند تا تک گل زوران توسیچ تاثیری در نتیجه بازی نداشته باشد و سیتی برنده نبرد در روسیه باشد./تابناک


ویدیو مرتبط :
خلاصه و گل بازی منچستر سیتی 0 - 1 استوک سیتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

منچسترسیتی 3-2 کوئینزپارک رنجرز؛ وی آر د چمپیونز/ شب دراماتیک اتحاد/قهرمانی منچستر سیتی بعد از 44 سال



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

منچسترسیتی 3-2 کوئینزپارک رنجرز؛ وی آر د چمپیونز/ شب دراماتیک اتحاد

آبی ها بعد از 44 سال قهرمان لیگ برتر شدند

سایت گل- منچسترسیتی با پیروزی دراماتیک 3-2 مقابل کوئینزپارک رنجرز، عنوان قهرمانی این فصل لیگ برتر را به دست آورد.

 

سیتی که برای قهرمانی به پیروزی در این دیدار نیاز داشت، بازی را هجومی آغاز کرد اما دفاع چند لایه و فشرده حریف، کار را برای شاگردان مانچینی سخت کرد.

 

حملات آبی ها یکی بعد از دیگری توسط حریف دفع می شد و آنها نتوانستند موقعیت ویژه ای روی دروازه حریف ایجاد کنند تا اینکه در دقیقه 39، سابالتا، مدافع پیش تاخته این تیم روی پاس یحیی توره، دروازه حریف را باز کرد و تیمش را پیش انداخت.

چند دقیقه بعد، داوید سیلوا می توانست برتری تیمش را دوبرابر کند اما کنی، دروازه کوئینزپارک رنجرز، این بار دروازه تیمش را نجات داد.

سیتی که با این یک گل هم می توانست به قهرمانی برسد، نیمه دوم را هم هجومی آغاز کرد اما دروازه این تیم روی یک ضد حمله باز شد.

 

پاس شان رایت فیلیپس در موقعیتی تک به تک به جبرئیل سیسه رسید و این مهاجم فرانسوی با یک ضربه غیرقابل مهار دروازه هارت را باز کرد.

چند دقیقه بعد، جوئی بارتون، ستاره جنجالی کوئینز، به دلیل ضربه ای که به آگوئرو زد، از بازی اخراج شد تا کار برای شاگردان هیوز دشوار شود اما این تیم میهمان بود که در دقیقه 66 به گل دوم رسید تا ورزشگاه اتحاد غرق سکوت شود.

 

یک فرار از سمت چپ و ارسال توپ به دهانه دروازه سیتی، با ضربه سر مک کی به گل دوم کوئینزپارک تبدیل شد و سیتی در آستانه از دست دادن جام قرار گرفت.

 

حملات پیاپی شاگردان مانچو یکی بعد از دیگری دفع شد تا اینکه در دومین دقیقه از وقت های تلف شده ادین ژکو روی یک ضربه کرنر دروازه حریف را باز کرد و تیمش را بازی گرداند.

 

با توجه به پیروزی 1-0 منچستریونایتد مقابل ساندرلند، سیتی برای قهرمانی به یک گل دیگر نیز داشت؛ گلی که در دقیقه 94 توسط آگوئرو به ثمر رسید. ستاره آرژانتینی در ازدحام محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت شد و بعد از پشت سر گذاشتن تایه تایوو، توپ را به قعر دروازه فرستاد.

بازی با همین نتیجه به پایان رسید و سیتی عنوان قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کرد./گل