ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

منچستر سیتی در ضربات پنالتی قهرمان شد/ دست کلوپ از جام کوتاه ماند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

فینال جام اتحادیه انگلیس؛
منچستر سیتی در ضربات پنالتی قهرمان شد/ دست کلوپ از جام کوتاه ماند

تیم فوتبال منچستر سیتی با غلبه بر لیورپول در دیدار فینال رقابتهای جام اتحادیه فوتبال باشگاه‌های انگلیس به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت.

به گزارش مهر، دیدار فینال رقابتهای جام اتحادیه فوتبال باشگاه‌های انگلیس را یکشنبه شب تیم های لیورپول و منچستر سیتی در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برگزار کردند که در پایان تیم منچستر سیتی با پیروزی بر حریف خود در ضربات پنالتی فاتح این جام شد.

دیدار دو تیم در پایان وقت معمول و اضافه با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. ابتدا فرناندینیو در دقیقه ۴۹ تیم سیتی را پیش انداخت اما کوتینیو در دقیقه ۸۳ گل تساوی را به ثمر رساند. در وقت های اضافه این دیدار توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و درگیری بین لالانا و توره بازی را تحت تاثیر خود قرار داده بود.

در ضربات پنالتی این دیدار تیم سیتی با درخشش کابایرو توانست حریف خود را ۳ بر یک شکست دهد و برای چهارمین بار جام اتحادیه را بالای سر ببرد. بدین ترتیب یورگن کلوپ که از میانه های راه هدایت لیورپول را در دست گرفته بود نتوانست نخستین قهرمانی را با این تیم تجربه کند و دستش از جام کوتاه ماند.


اخبار ورزشی - مهر

 


ویدیو مرتبط :
ضربات پنالتی و اهدای جام اسپانیول vs بارسلونا | 1 - 1 | جام کاتالونیا - فینال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ویگان با غلبه بر منچستر سیتی جام حذفی را به خانه برد



جام حذفی انگلیس

فینال جام حذفی انگلیس

ویگان با غلبه بر منچستر سیتی جام حذفی را به خانه برد

تیم فوتبال ویگان با غلبه بر منچستر سیتی جام حذفی انگلیس را به خانه برد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در دیدار نهایی جام حذفی انگلیس تیم فوتبال ویگان اتلتیک و منچستر سیتی در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم رفتند که ویگان موفق شد با نتیجه یک بر صفر حریف قدرتمند خود را از پیش رو برداشته و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

این اولین بار است که ویگان موفق به کسب یک جام معتبر می‌شود.

تک گل بازی را واتسون در دقیقه 91 به ثمر رساند./فارس