ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

منچستر‌یونایتد سال جدید را با شکست آغاز کرد



اخبار,اخبار ورزشی,منچستر‌یونایتد


اخبار ورزشی - منچستر‌یونایتد سال جدید را با شکست آغاز کرد

مدیر فنی تیم زیر 22 سال ایران بعد از مذاکراتی که به رئیس فدراسیون فوتبالمنچستر‌یونایتد در اولین دیدار خود در سال جدید میلادی در خانه با نتیجه 2 بر یک از تاتنهام شکست خورد و به رده هفتم جدول سقوط کرد.

به گزارش ایسنا، آخرین دیدار از هفته بیستم لیگ برتر انگلیس امشب در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شد که در آن منچستر‌یونایتد میزبان با نتیجه 2 بر یک از تاتنهام شکست خورد تا این تیم سال جدید میلادی را با شکست آغاز کرده باشد. امانوئل آدبایور و کریستین اریکسن دانمارکی در این دیدار برای مهمان گلزنی کردند و تک گل منچستری ها را نیز دنی ولبک به ثمر رساند.

منچستر‌یونایتد با این شکست یک پله در جدول رده بندی سقوط کرد و به رده هفتم جدول رسید.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر آرسنال با 45 امتیاز در صدر قرار دارد، منچسترسیتی با 44 امتیاز دوم است و چلسی با 43 امتیاز در رده سوم قرار دارد. 

اخبار ورزشی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
ده لحظه شکست منچستر یونایتد در برابر سوانسی + زیرنویس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکست سنگین یونایتد در داربی منچستر / شاگردان مویس چهارتایی شدند



داربی لیگ انگلیس,شکست منچستر

شکست سنگین یونایتد در داربی منچستر / شاگردان مویس چهارتایی شدند

منچستر‌یونایتد در داربی شهر منچستر برابر منچستر‌سیتی با نتیجه 4 بر یک شکست خورد..

به گزارش ایسنا، هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز با دو دیدار به پایان رسید که در حساس‌ترین بازی منچستر‌یونایتد برابر منچستر‌سیتی به میدان رفت و در پایان با نتیجه 4 بر یک شکست سنگینی را متحمل شد.

شاگردان دیوید مویس که در این دیدار بدون روبین فان پرسی مجبور بودند به دیدار منچستر‌سیتی بروند بازی را دفاعی شروع کردند و خیلی زود دروازه تیم خود را باز شده دیدند. سرخیو آگرو با یک ضربه تماشایی اولین گل منچستر‌سیتی را در دقیقه 16 به ثمر ربرساند. بازیکنان سیتی در ادامه فرصت این را داشتند که گل دوم خود را نیز در این دیدار به ثمر برسانkد اما در نهایت در ثانیه های پایانی نیمه نخست یایا توره موفق شد گل دوم میزبان را به ثمر برساند.

منچستر‌سیتی در نیمه دوم نیز تیم برتر میدان بود. سرخیو آگرو در دقیقه 47 با استفاده از ضعف نمانیا ویدیچ و سمیر نصری در دقیقه 50 دو گل دیگر نیز به اندوخته های تیم خود اضافه کردند تا بازی 4 بر صفر به سود منچستر‌سیتی شود. در ادامه حملات پردامنه یونایتد به جایی نرسید که حساس‌ترین آن ضربه پاتریس اورا بود که به دیرک دروازه اصابت کرد.

یونایتد سرانجام در دقیقه 86 به گل رسید. ضربه ایستگاهی استادانه وین رونی باعث شد تنها یکی از گلهای خورده پاسخ داده شود. رونی با این گل تعداد گل‌هایش را در داربی منچستر به 11 رساند تا رکورد بیشترین گل در این داربی را به نام خود ثبت کند.

تاتنهام در دیگر دیدار خارج از خانه موفق شد با یک گل کاردیف را شکست دهد. تک گل این دیدار را پائولینیو به ثمر رساند.

در جدول رده بندی آرسنال با 12 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم های منچستر‌سیتی و چلسی با 10 امتیاز و تفاضل گل بهتر در رده‌های دوم و سوم جای دارند./ایسنا