ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

منچستریونایتد 3-2 فولام: مصدومیت وحشتناک وین رونی



منچستریونایتد 3-2 فولام: پیروزی شیاطین با گلزنی فن پرسی و کاگاوارابی

فن پرسی در اولین بازی خانگی این فصل برای منچستریونایتد گلزنی کرد تا این تیم موفق به شکست دادن فولام شود

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب


سایت گل- منچستریونایتد در اولین دیدار خانگی اش در رقابت های این فصل لیگ برتر، مقابل فولام به پیروزی رسید.
ترکیب اصلی فرگوسن در این دیدار احتمالا بسیاری از هواداران این تیم را شگفت زده کرد. سرمربی اسکاتلندی در این دیدار وین رونی را روی نیمکت نشاند و از فن پرسی در ترکیب اصلی استفاده کرد. همچنین با بازگشت رافائل، آنتونیو والنسیا به خط میانی منتقل شد. به این ترتیب پل اسکولز نیمکت نشین شد. اشلی یانگ هم جای ولبک را در ترکیب اصلی گرفت.
در سمت مقابل، مارتین یول سرمربی فولام نسبت به دیدار هفته اول که با پیروزی 5-0 به پایان رسید، تنها یک تغییر در ترکیب تیمش ایجاد کرد و متیو بریجز جای یان آرنه ریسه مصدوم را گرفت.
یونایتدها که در هفته ابتدایی مقابل اورتون شکست خورده بودند، برای کسب یک پیروزی خوب در مقابل تماشاگران خودی پای به میدان گذاشتند اما این فولام بود که خیلی زود به گل رسید.
در دقیقه 3 تیم میهمان صاحب یک ضربه آزاد شد. برایان روئیس ارسال کوتاهی انجام داد و دیمین داف به کمک تجربه اش دروازه دخه آ را باز کرد.
هرچند این گل برای لحظاتی الدترافورد را غرق در سکوت کرد اما شاگردان فرگوسن خیلی زود گل مساوی را به ثمر رساندند. نفوذ پاتریس اورا از سمت چپ و ارسال او، رابین فن پرسی را در موقعیت گلزنی قرار داد و او با هوشمندی اولین گلش برای منچستریونایتد را به ثمر رساند.
بعد از این گل، یونایتدها ریتم همیشگی شان را به دست آوردند و حملات پیاپی شان را روی دروازه حریف آغاز کردند اما خط دفاعی فولام به خوبی در مقابل این حملات ایستادگی کرد وحتی شاگردان یول می توانستند در دقیقه 25 روی یک ضد حمله به کل برسند اما ضربه بریجز با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.
هرچند مدافعان فولام تمام توان شان را برای حفاظت از دروازه مارک شواتزر انجام می دادند اما سرانجام در دقیقه 35 شینجی کاگاوا، دیگر خرید تابستانی یونایتدها، گل دوم تیمش را به ثمر رساند. ضربه محکم کلورلی، با دفع ناقص شواتزر همراه شد و ستاره ژاپنی با یک بغل پای ساده دروازه حریف را باز کرد.
اما این پایان کار دو تیم در نیمه اول نبود. در حالی که چهار دقیقه به پایان این نیمه باقی مانده بود، رافائل روی همکاری با اشلی یانگ، اختلاف را به دو رساند تا شاگردان فرگوسن با نتیجه بسیار خوب نیمه اول را به پایان برسانند.
نیمه دوم را بازیکنان فولام برای رسیدن به گل آغاز کردند و سرانجام در دقیقه 64 به گل رسیدند. یک ارسال به داخل محوطه جریمه و دفع چشم بسته دخه آ، بعد از برخورد به نمانیا ویدیچ، به گل دوم فولام تبدیل شد.
بعد از این گل بازیکنان فولام تلاش زیادی برای رسیدن به گل تساوی انجام دادند و حتی دمبله فرصت بسیار خوبی برای زدن گل سوم داشت  اما واکنش خوب دخه آ، دروازه بونایتدها را نجات داد.
ورود رونی و ولبک به جای یانگ و کاگاوا، بار دیگر جریان بازی را به سود میزبان کرد اما در نهایت بازی با همان نتیجه 3-2 به پایان رسید تا تیم فرگوسن به اولین سه امتیاز فصل دست پیدا کند

مصدومیت وحشتناک وین رونی

این بازیکن احتمالا یک ماه از میادین دور خواهد بود. او در اواخر بازی با فولام دچار مصدومیت زشت و وحشتناکی شد.
 وین رونی حدود چهار هفته از میادین دور خواهد بود. عضله ران و زانوی او در اواخر دیدار با فولام دچار پارگی عمیقی شد.
این مهاجم احتمالا مدت قابل توجهی از میادین دور خواهد بود و دو بازی انگلیس مقابل مقدونیه و اوکراین، و بازی‌های منچستر یونایتد با ساوتهمپتون، ویگان و لیورپول را از دست می‌دهد.
او در دقیقه 70 به میدان رفت اما پس از برخوردی که با هوگو رودایگا در وقت‌های تلف‌شده داشت استوک‌های پای مهاجم فولام پای او را خراش داد و او با برانکارد زمین را ترک کرد.
سر الکس فرگوسن پس از دیدار گفت رونی را به بیمارستان برده‌اند: «زخم خیلی بدی بود. او را به بیمارستان فرستاده‌ایم و به نظرم تا چهار هفته دور از میادین است.
رودایگا پس از ضربه‌اش به حرکت ادامه داده بود و روشن بود که عمدی در کار نداشته.»/سایت گل

 


ویدیو مرتبط :
گل وین رونی به فولام جدیدجدید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وین رونی عکس مصدومیت دلخراش خود را در اینترنت منتشر کرد



وین رونی,عکس مصدومیت دلخراش وین رونی,مصدومیت وین رونی

در پاسخ به منتقدان؛
وین رونی عکس مصدومیت دلخراش خود را در اینترنت منتشر کرد

وین رونی برای افرادی که تعهد این بازیکن را به تیم ملی انگلیس زیر سئوال برده بودند عکس مصدومیت خود را در اینترنت منتشر کرده است.

به گزارش  مهر، وین رونی که در جریان جلسه تمرینی منچستریونایتد در روز شنبه به دلیل برخورد با فیل جونز دچار مصدومیتی جدی از ناحیه صورت شد نمی تواند جمعه شب برای تیم ملی انگلیس در رقابتهای مقدماتی جام جهانی به میدان برود.

رونی در پاسخ به افرادی که تعهد او به تیم ملی انگلیس را زیر سئوال برده بودند عکس زیر را در اینترنت منتشر کرده و در شرح آن نوشته: برخی افراد تعهد من به تیم ملی انگلیس را زیر سئوال برده و به دنبال دلیل غیبت من در دو بازی اخیر را هستند.

مهاجم منچستریونایتد در ادامه افزود: هیچ چیزی برایم با ارزش تر از کمک کردن به تیم ملی کشورم به منظور صعود به جام جهانی نیست. مطمئنم مردم این تصاویر را می بینند و دلیل اینکه من نمی توانم برای تیم ملی کشورم بازی کنم را خواهند فهمید.

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 


رونی به دلیل همین مصدومیت در شکست یک بر صفر منچستریونایتد مقابل لیورپول در آنفیلد غایب بود. انگلستان روز جمعه در ومبلی با مولداوی دیدار می‌کند و سه شنبه هفته آینده با اوکراین در کی‌یف روبه رو می‌شود./مهر