ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

منچستریونایتد 3-1 ساندرلند: شیاطین می تازند



منچستریونایتد 3-1 ساندرلند: شیاطین می تازند

ساندرلند بعد از 5 بازی توانست دروازه منچستریونایتد را باز کند اما شاگردان فرگوسن بار دیگر به سه امتیاز رسیدند

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

اخبار ورزشی -  منچستریونایتد با پیروزی 3-1 مقابل ساندرلند، بار دیگر اختلاف را رقیب همشهری در صدر جدول را به 6 امتیاز افزایش داد.

مارتین اونیل در حالی پای به این دیدار گذاشت که پیش از این با دو تیم مختلف توانست در الدترافورد منچستریونایتد را شکست دهد اما تنها چند دقیقه بعد از آغاز این دیدار مشخص شد که این رکورد به 3 افزایش پیدا نخواهد کرد.

اولین موقعیت بازی روی همکاری اشلی یانگ و پاتریس اورا به وجود آمد اما این فن پرسی بود که در دقیقه 16 گل اول بازی را به ثمر رساند. همکاری فن پرسی و یانگ، یک موقعیت بسیار خوب در اختیار ستاره هلندی قرار داد و او با یک شوت عالی کار را تمام کرد.

چند دقیقه بعد و پس از اینکه دروازه ساندرلند ضربه سر خطرناک فن پرسی را دفع کرد، کلورلی گل دوم میزبان را به ثمر رساند. یک و دوی او با مایکل کریک، و پشت سر گذاشتن کوئیار، هافبک جوان یونایتدها را در موقعیت گلزنی قرار داد و او نیز با یک شوت محکم، دروازه حریف را باز کرد.شاگردان فرگوسن در ادامه موقعیت دیگری نیز برای گلزنی داشتند اما نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

نیمه دوم هم با برتری یونایتدها آغاز شد و رونی که یک بار توپ را به تیر دروازه کوبیده بود، در دقیقه 59 دروازه حریف را باز کرد. این بار هم فن پرسی در متن حرکت بود تا بار دیگر ارزش هایش را به فرگوسن ثابت کند.

در دقیقه 72 فریزر کمپبل روی پاس سسنیون یکی از گل ها را جبران کرد اما این گل هم نتوانست مانع از رسیدن شیاطین سرخ به سه امتیاز شود.

با این پیروزی، منچستریونایتد بار دیگر با 6 امتیاز برتری، در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفت./گل

 


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی: منچستریونایتد ۳-۰ ساندرلند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: خلاصه بازی ساندرلند - منچستریونایتد


یک ورزش:



در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.