ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

منچستریونایتد مشتری جدید مهاجم اینتر


شیاطین سرخ در حال بررسی وضعیت مهاجم اینتر هستند تا برای به خدمت گرفتن او در تابستان اقدام کنند.

ورزش سه: شیاطین سرخ در حال بررسی وضعیت مهاجم اینتر هستند تا برای به خدمت گرفتن او در تابستان اقدام کنند.

منچستریونایتد وضعیت مائورو ایکاردی، مهاجم اینتر میلان را رصد می کند تا در انتهای فصل برای جذب احتمالی او اقدام کند. ایکاردی عملکرد قابل قبولی در فصل جاری با به ثمر رساندن 10 گل از خود نشان داده اما در هفته های اخیر توسط روبرتو مانچینی، سرمربی اینتر، نیمکت نشین شده است.

مهاجم آرژانتینی تا سال 2019 با اینتر قرار داد دارد اما به نظر می رسد که مسئولان اینتر در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده، این مهاجم را در لیست فروش خود قرار دهند. علاوه بر منچستریونایتد، لیورپول نیز در لیگ برتر انگلیس وضعیت ایکاردی را رصد می کند.


ویدیو مرتبط :
اینتر گل نزن ترین مهاجم دنیا را دارد ؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کودکی مهاجم منچستریونایتد+تصاویر



اخبار,اخبار ورزشی,منچستریونایتد

اخبار ورزشی - کودکی مهاجم منچستریونایتد+عکس

دیلی میل ادعا می کند رادامل فالکائو مهاجم کلمبیایی منچستریونایتد اصلیتی انگلیسی دارد.

 به گزارش جام جم ، بر اساس گزارش دیلی میل پدر پدربزرگ فالکائو در سال 1932 از یورکشایر انگلیس به آمریکای لاتین مهاجرت می کند. وقتی فالکائو به سن نوجوانی رسید پدرش با علم به این موضوع که پدربزرگش انگلیسی بوده برای دریافت پاسپورت انگلیس اقدام می کند اما درخواست او از سوی دولت بریتانیا رد می شود. گارسیا پدر رادامل نیز فوتبالیست بود و کمک زیادی به پسرش کرد تا به یکی از بازیکنان مطرح دنیای فوتبال مطرح شود. در هر حال این موضوع که فالکائو اصلیتی انگلیسی دارد به شدت مورد توجه انگلیسی ها قرار گرفته است.

در زیر تصاویری از کودکی رادامل فالکائو را می بینید:

 

اخبار,اخبار ورزشی,کودکی منچستریونایتد

 

اخبار,اخبار ورزشی,کودکی منچستریونایتد

 

اخبار ورزشی - جام جم