ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

منچستریونایتد روی داوید دخیا قیمت گذاشت


یونایتدی ها از بیم به توافق رسیدن رئال مادرید با داوید دخیا، قیمت بالایی روی دروازه بان اسپانیایی خود گذاشته اند.

ورزش سه: مذاکرات دخیا و منچستریونایتد برای تمدید قرارداد هنوز به نتیجه نرسیده و این دروازه بان تاکنون دو پیشنهاد تمدید را رد کرده است. در آخرین پیشنهاد، یونایتدی ها پیشنهاد حقوق 270 هزار پوندی در هفته را به دخیا داده بودند.

رئال مادرید از سوی دیگر به شدت علاقمند است تا این دروازه بان سابق اتلتیکو را به اسپانیا بازگردانده و جانشین ایکر کاسیاس کند. دیلی اکسپرس امروز گرارش داد که مدیران منچستریونایتد به رئالی ها اطلاع داده اند که اگر خواهان به خدمت گرفتن دخیا هستند، باید مبلغ 60 میلیون یورو هزینه کنند. مبلغی بسیار بالا که بعید است فلورنتینو پرز با آن موافقت کند. همچنین این احتمال وجود دارد که یونایتدی ها دخیا را وارد پروسه خرید گرت بیل از رئال مادرید کنند.


ویدیو مرتبط :
داوید دخیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

با زمزمه افزایش قیمت بازار خودرو رو به رونق گذاشت



 بازار خودرو ,قیمت انواع خودروهای داخلی

با زمزمه افزایش قیمت بازار خودرو رو به رونق گذاشت

طی هفته جاری بازارخرید و فروش خودرو با رونق در معاملات خودروهای داخلی روبه رو شده و زمزمه های افزایش قیمت خودروهای وارداتی نیز به گوش می رسد.

این هفته بازار خودرو در مقایسه با هفته‌های گذشته تا حدودی با رغبت خریداران روبه رو بود برهمین اساس از همان روزهای نخست هفته جاری برخی از خودروهای داخلی 500 تا یک میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرده بودند.

 

در این میان خودروهای خارجی نیز از نوسان قیمت مصون نبوده و با کاهش قیمت به مشتریان عرضه می‌شدند. البته طی روزهای اخیر در پی مصوباتی در حوزه ستاد مدیریت مصرف سوخت و سازمان های مختلف خبرهایی مبنی بر افزایش قیمت خودروهای خارجی نیز به گوش می رسد.


حسین زمانی افشار رئیس اتحادیه فروشندگان اتومبیل در همین ارتباط  با اشاره به اینکه هنوز بازار نسبت به مصوبه اخیر ستاد مدیریت مصرف سوخت عکس العملی نشان نداده است، اظهارداشت: با در نظر گرفتن این نکته که امروز پایان هفته بوده و معاملات کاهش پیدا می‌کند باید منتظر ماند و دید بازار بعد از تعطیلات آخر هفته چه واکنشی را به این تصمیم نشان خواهد داد.


 اخیراً با موافقت هیأت دولت، ستاد مدیریت مصرف سوخت در جهت تسریع در اسقاط خودروهای فرسوده و کاهش آلودگی هوا در کشور هزینه کمک بلاعوض دولتی برای اسقاط خودروهای فرسوده را با افزایش ده میلیون ریالی به ازای هر برگه اسقاط به بیست و پنج میلیون ریال رسانده است و البته مقرر گردیده  این افزایش از محل عوارض شماره گذاری خودروهای وارداتی تامین شود.


قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار امروز به شرح زیر است:

نوع خودرو  قیمت در بازار
پژو 206 تیپ 2  35 میلیون تومان
 پژو 405 دوگانه سوز    27 میلیون و 700 هزار تومان
پژو 207 دنده ای  46 میلیون و 500 هزار تومان
 پراید 111 17 میلیون و 300 هزار تومان
 پراید131 16 میلیون و 300 هزار تومان
تندر90 E1 32 میلیون تومان
پژو 405 27 میلیون و 500 هزار تومان
 تیبا 20 میلیون تومان
 سمندLxدو گانه سوز   28میلیون تومان
پژو 206 اس.دی V9 51 میلیون تومان
پژو 206 اس.دی V8 37 میلیون و 200 هزار تومان
پژو پارس سال   34 میلیون و 500 هزار تومان

تسنیم