ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

منچستریونایتد از سد سوانسی گذشت


دیدار تیم های منچستریونایتد لحظاتی پیش با نتیجه 2-1 به سود شیاطین سرخ خاتمه یافت تا این تیم پس از مدت ها طعم شیرین پیروزی را بچشد و فان خال نیز موقتا از خطر اخراج رهایی پیدا کند.

ورزش سه: دیدار تیم های منچستریونایتد لحظاتی پیش با نتیجه 2-1 به سود شیاطین سرخ خاتمه یافت تا این تیم پس از مدت ها طعم شیرین پیروزی را بچشد و فان خال نیز موقتا از خطر اخراج رهایی پیدا کند.

منچستریونایتد که در 6 بازی گذشته خود در لیگ برتر موفق به کسب پیروزی نشده بود، در الدترافورد میزبان سوانسی بود. سوانسی پس از تغییر در کادر فنی خود با گرفتن 5 امتیاز از 4 بازی قبلی، توانسته بود خود را از منطقه سقوط خارج کرده و روحیه مطلوبی داشت. این بازی به خصوص برای لوئیس فان خال بازی بسیار مهمی محسوب می شد چون هر نتیجه ضعیفی می توانست به برکناری او از هدایت شیاطین سرخ منجر شود. آخرین برد یونایتد به هفته 13 برابر واتفورد برمی گشت.

بازی با فشار یونایتد آغاز شد و این تیم با حمایت هواداران پرشورش، کنترل توپ و میدان را در دست گرفت ولی برای ثبت اولین موقعیت جدی خود تا دقیقه 20 صبر کرد. در این دقیقه وین رونی روی ارسال هررا درون محوطه جریمه صاحب توپ شد اما شوت محکم او به کنار دروازه برخورد کرد تا اه از نهاد هواداران یونایتد بلند شود.

10 دقیقه بعد بازهم رونی می توانست گلزنی کند اما ضربه سر او روی سانتر یانگ، در آستانه ورود به دروازه توسط مدافعان سوانسی دفع شد.

سوانسی هم روی ضد حملات خطرناک نشان می داد و یک بار توسط آیو می توانست الدترافورد را سورپرایز کند اما ضربه او را دخیا مهار کرد. در واپسیت ثانیه های نیمه اول نیز فابیانسکی موفق شد شوت محکم یانگ را مهار کرده تا نیمه اول با همان تساوی بدون گل خاتمه یابد.

هنوز دو دقیقه از نیمه دوم نگذشته بود که یونایتد به گل رسید. سانتر زیبای یانگ از راست را مارسیال در میان غفلت مدافعان سوانسی با ضربه سری دقیق به طاق دروازه سوانسی رساند تا الدترافورد منفجر شود.

پس از این گل، یونایتد بازهم به حملات خود ادامه داد و حداقل در دو نوبت دیگر می توانست فاصله را بیشتر کند اما درخشش فابیانسکی و مدافعان سوانسی مانع از این امر شد تا بر خلاف جریان بازی و در دقیقه 71 سوانسی به گل تساوی دست یابد.

بارو از راست با جاگذاشتن مدافع مستقیم خود و با ارسالی زیبا همه چیز را برای سیگورسون ایسلندی فراهم کرد تا با یک ضربه سر فوق العاده، دروازه دخیا را باز کند.

این پایان کار نبود چراکه 7 دقیقه بعد یونایتد بار دیگر از میهمان خود پیش افتاد. مارسیال با سرعت و تکنیک خیره کننده خود در جناح چپ، مدافعان سوانسی را جا گذاشت و با یک پاس رو به جلو رونی را در موقعیت گلزنی قرار داد؛ کاپیتان یونایتد هم با یک ضربه پشت پا و به زیبایی هر چه تمام تر موفق شد گل دوم شیاطین سرخ را به ثمر برساند و حساب کار را 2-1 کند.

در ادامه تلاش های فراوان سوانسی برای زدن گل تساوی با درخشش دخیا به نتیجه نرسید تا یونایتد پس از هفته ها موفق به کسب یک پیروزی شود. با این پیروزی منچستریونایتد 33 امتیازی شد و به رده پنجم صعود کرد.


ویدیو مرتبط :
منچستریونایتد 1-2 سوانسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیورپول به سختی از سد وست برومویچ گذشت/ تساوی نیوکاسل در خانه سوانسی



اخبار,اخبار ورزشی ,  لیگ برتر

 

اخبار ورزشی - هفته هفتم لیگ برتر جزیره
لیورپول به سختی از سد وست برومویچ گذشت/ تساوی نیوکاسل در خانه سوانسی

در ادامه هفته هفتم لیگ برتر جزیره لیورپول مقابل وست برومویچ به برتری رسید و نیوکاسل در خانه سوانسی به تساوی دست یافت.

به گزارش فارس، در ادامه هفته هفتم لیگ برتر و از ساعت 17 و 30 دقیقه 5 دیدار دیگر برگزار شد که در مهمترین بازی‌ها لیورپول بر وست برمویچ غلبه کرد و در دیگر دیدارها نتایج زیر به دست آمد:

لیورپول 2 - وست برمویچ یک

گلهای سرخ پوشان آنفیلد را آدام لالان در دقیقه 45 و جردن هندرسون 61 به ثمر رساندند و برای وست برومویچ سعیدو برانیهو در دقیقه 56 گلزنی کرد. لیورپول با کسب 3 امتیاز بازی با 10 امتیاز در مکان هفتم جدول قرار گرفت.

هال سیتی2 - کریستال پالاس صفر

برای هال سیتی محمد دیامه در دقیقه 61 از روی نقطه پنالتی  و نیکو جالویچ در دقیقه 89 گلزنی کردند.

لستر سیتی 2 - برونلی 2

برای لستر جفری اسچولپ در دقیقه 33 وریاض محرز دقیقه 40 و برای تیم میهمان مایکل نایتلی در دقیقه 39  و روز والاس در دقیقه 90 گلزنی کردند.

ساندرلند 3- استوک سیتی 1

گلهای ساندرلند را کونور ویکام در دقیقه 3 و استیون فلچر23 و 79 و تک گل استوک توسط چارلی آدام در دقیقه 15 به ثمر رسید.

سوانسی 2- نیوکاسل 2

برای سوانسی ویلفرد بونی دقیقه 17 و وین روتلژ 50 و گلهای نیوکاسل را پاپیس دمبا سیسه  در دقایق 43 و 57 به ثمر رساند.

در آخرین دیدار امشب و از ساعت 20 آستون ویلا به مصاف منچستر سیتی خواهد رفت.

اخبار ورزشی - فارس